Pasek wieloklinowy

pba1

Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 31 mar 2008, 21:06
Imię: Piotr
Auto: Astra III
Silnik: 1,7 CDTI
Województwo: mazowieckie
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: pba1 »

mucka38 pisze: Zakupilem pasek firmy "Continental" (49 zł) i zapłacilem 20 zł . za wymiane .
Problem z głowy. Pasek zakupiony, również Contitech 6 PK 1623 za 72 zł (Intercars), ale wymiana gratis ;) (sam zakładałem - dosyć prosto się wymienia). Piszczenie zniknęło. Silniczek teraz pracuje jakby był prosto z salonu :D

[ Dodano: 2009-01-28, 21:28 ]
joseph pisze:napinacz odciągniesz ręką lub kluczem płaskim łapiąc za śrubę ośmiokątną
Ja odciągałem kluczem płaskim (klucz 15) i nawet lekko poszło, ale przed całą zabawą zdejmowałem cały filtr powietrza żeby był lepszy dostęp. W sumie wymiana jest bajecznie łatwa. Moja Asterka ma 72000 przebiegu i niestety popiskiwanie na wolnych obrotach było krótko mówić upierdliwe, a poza tym stary pasek jednak był mimo wszystko wyślizgany, gdy go porównałem z nowym.

ODPOWIEDZ