niezawodnosc astry h 2005 1.9 150KM
- waitfor
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 cze 2008, 17:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
niezawodnosc astry h 2005 1.9 150KM
Jak w temacie auto sprowadzone z Niemiec w maju zeszlego roku. Przejechane 100tys. Oto co juz od tamtego czasu wymienilem w samochodzie:
-padl alternator
-pekniety kolektor wydechowy (wymiana calej turbiny bo to jest jedna calosc)
-termostat
-sprezyna amortyzatora prawy przod
-ciegno klap kolektora ssacego ( do wymiany caly kolektor)
W mojej skromnej opini samochod jest g.... warty. Srednio co poltorej miesiaca cos sie sypie. Oczywiscie byl serwisowany w Niemczech w aso ( ksiazka serwisowa).
-padl alternator
-pekniety kolektor wydechowy (wymiana calej turbiny bo to jest jedna calosc)
-termostat
-sprezyna amortyzatora prawy przod
-ciegno klap kolektora ssacego ( do wymiany caly kolektor)
W mojej skromnej opini samochod jest g.... warty. Srednio co poltorej miesiaca cos sie sypie. Oczywiscie byl serwisowany w Niemczech w aso ( ksiazka serwisowa).
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 23 cze 2008, 11:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 24 lut 2008, 18:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ot kupił strucla z niemiec i teraz ma pretensje do calego swiata ze dal sie w jajo zrobic
tak jak kolega Driver1, pisze miales od nowosci? nie wiec nie narzekaj tylko sam na siebie badz zły, że chciales przyoszczędzic pare zł i kupiles sprowadzony
tak jak kolega Driver1, pisze miales od nowosci? nie wiec nie narzekaj tylko sam na siebie badz zły, że chciales przyoszczędzic pare zł i kupiles sprowadzony
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false; Miłośnicy Psów
AH HB 5d 1.4 90KM Z14XEP 2006
VC Kombi 1.9 CDTI 150KM Z19DTH DPF 2006
AH HB 5d 1.4 90KM Z14XEP 2006
VC Kombi 1.9 CDTI 150KM Z19DTH DPF 2006
-
- Posty: 317
- Rejestracja: 06 cze 2008, 23:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
waitfor, kupiłeś auto które było katowane i tyle pewnikiem ktoś za zimnym silniku ciskał gaz do dechy po takiej jeździe nie studził turbiny tylko normalnie wyłanczał auto jak w benzyniaku to co się dziwić
[ Dodano: 2009-03-17, 14:51 ]
a po drugie to zawsze jest używka i tyle i trzeba coś włoży w naprawy ktoś super auta w super cenie nie sprzedaje no i 100tys km przejchane
[ Dodano: 2009-03-17, 14:51 ]
a po drugie to zawsze jest używka i tyle i trzeba coś włoży w naprawy ktoś super auta w super cenie nie sprzedaje no i 100tys km przejchane
WUEJEKSAM02
Megane Coupe Klub Polska Nr 112
Astra Klub Polska
ASTRA GTC 1.9
Megane Coupe Klub Polska Nr 112
Astra Klub Polska
ASTRA GTC 1.9
-
- Posty: 262
- Rejestracja: 11 lip 2008, 23:30
- Imię: Karol
- Auto: Astra III
- Lokalizacja: Jarocin
- Kontakt:
-
- Posty: 1860
- Rejestracja: 25 paź 2007, 15:18
- Imię: Marcin
- Auto: ASTRA J
- Silnik: A14NET
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- Matiu
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 mar 2009, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Witam panowie. Ja nie chcę tutaj nikogo bronić ani atakować, ale wydaje mi się że to zależy od konkretnego auta. Moją astrą jeżdżę od nowości i raczej nie katuję autka, ale mialem pewne strasznie irytujące awarie. Jak wyjechałem tylko z salonu od razu usłyszałem, że stuka amortyzator z przodu - wymieniono mi go na gwarancji, ale mechanicy nie chcieli uwierzyć że był zepsuty. Następnie po kilku tygodniach zapięcie pasa bezpieczeństwa pasażera - zostało zamknięte - też je wymienili. Po ostatniej zimie przy przebiegu ok 30kkm bez ostrzeżenia padł rozrusznik, a dwa tygodnie temu rozerwała się uszczelka szyby kierowcy w rogu (ona oryginalnie jest jakby rozcięta, ale u mnie to się powiększyło do ok 4cm) i zaczął bardzo szumieć wiatr. Niby nic bardzo poważnego, ale na szczęście wszystko pokryte gwarancją. Najgorsze, że zawsze coś pada jak się człowiek gdzieś spieszy i potrzebuje auto :/ Pozdrawiam
Astra 1.4 CLUB 2007r
Może przez przypadek wjechałeś w jakąś dużą dziurę i pękła - u mnie tak było w AF.waitfor pisze:-sprezyna amortyzatora prawy przod
Można powiedzieć, że norma w silniku Z19DTH, jest to swojego rodzaju wada konstrukcyjna, bo niepotrzebnie te klapy zrobili z tworzywa sztucznego, dlatego łatwo się one wyrabiają, a do tego przyczynia się jeszcze sadza w kolektorze.waitfor pisze:-ciegno klap kolektora ssacego ( do wymiany caly kolektor)
Było brać 1.9 8v a nie 16v
Natomiast dziwi mnie pęknięty kolektor wydechowy, co musiało się do tego przyczynić to nie wiem, ale może w jakąś wodę wjechałeś na mocno rozgrzanym silniku i padł kolektor, a może i alternator to trochę dobiło.