Jakim olejem zalewacie?
-
- Posty: 1050
- Rejestracja: 29 mar 2012, 21:02
- Imię: Przemek
- Auto: Golf VII
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
Jakim olejem zalewacie?
Największa różnica jest w lepkości mierzonej w temperaturze 40'C oraz 100'C. Zdecydowanie na korzyść SynPowera. Tabele charakterystyk dostępne u producenta. Różnica w cenie jest praktycznie pomijalna, na poziomie 15-20zł za opakowanie 4L. MaxLife jest produktem wysokiej jakości, nie próbuję zaprzeczać.
- Automat
- Posty: 4502
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 21 razy
- Pomocny: 68 razy
Tak na wszelki wypadek dla bardzo ciekawskich :
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 12 lut 2014, 0:03
- Imię: Damian
- Auto: ASTRA H 1.9 CDTi
- Silnik: Z19DTL
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Golkrath/Roermond
Ja ciągle na Serwisowym 5w30 GM Dexos 2... nie zauważyłem na niego apetytu pomimo 184 tys. na karku
Aha...przy -20 st. Odpala od pierwszego
Aha...przy -20 st. Odpala od pierwszego
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 paź 2011, 14:42
- Imię: maRcin
- Auto: Opel Astra H Kombi
- Silnik: 1.9 CDTi
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Chorzów
- Kamil12345
- Posty: 23
- Rejestracja: 23 lip 2015, 11:25
- Imię: Kamil
- Auto: Astra H
- Silnik: 1,9 CDTI DTJ 120@150
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
Wlewaj taki aby tylko spełniał normy dla danego silnika. Jeslij Twoj upatrzony to spelnia to dlaczego nie?
- strusiek
- Posty: 49
- Rejestracja: 23 lis 2012, 21:28
- Imię: Paweł
- Auto: Opel Astra H 1.6 105 KM Kombi
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
przyznam szczerze, że niezbyt ogarniam sprawę oleju... nie mam bladego pojęcia jaki olej był używamy przez poprzedniego właściciela....
czy jak zmienię na 10W40 to nic sie z silnikiem nie stanie ??
Autko Opel Astra H 1.6
Silnik: Z16XEP Benzyna
czy jak zmienię na 10W40 to nic sie z silnikiem nie stanie ??
Autko Opel Astra H 1.6
Silnik: Z16XEP Benzyna
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, 15:02 przez strusiek, łącznie zmieniany 1 raz.
- JEMI
- Posty: 709
- Rejestracja: 20 sty 2012, 19:46
- Imię: MARCIN
- Auto: Gx2
- Silnik: x18xe1 oraz z18xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
tematy olejowe naprawde sa meczace
na kazdym 4um motoryzacyjnym jest taki temat
co chwile sa jakies debilne pytania
to jest dramat
czy na forach kulinarnych tez sa tematy jaka margaryna smarujecie sznytki do roboty ??
w wiekszosci (90%) korzystamy z tych samych olejow w tych samych przedzialach cenowych
maly odsetek stac zeby wlewac olej po 120 zeta za litr co 10000 km
wszystko co chodzi po 15-30 zeta za litr to ten sam chlam i nic nie pomoze silnikowi
ale tez mu nie zaszkodzi mozna o nich powiedziec ze sa i tyle
orginalne oleje musza spelniac okreslone normy i silnik na tym bedzie jezdzil
samochody zmieniaja wlascicieli srednio co 4 lata i kazdy leje co mu sie podoba
a niektorzy nie leja i tez jada
wiec zupelnie nie rozumiem tego wielkiego spuszczania sie nad olejami
dla mnie to szukanie dziury w dupie
nie ma roznicy miedzy olejem za 15 i za 25 zeta za litr silnik na obu sie nie zatrze
jak juz tak bardzo chcecie dbac o swoje silniki to poprostu zmieniajcie czesto olej
to naprawde mu pomoze a nie super dodatki ktore zachwalaja producenci
a sytuacja z nimi wyglada jak z yeti niby istnieje ale nikt go nie widzial
kupuj olej za 15 zeta za litr ale zmien go co 5000 wtedy oddasz swojemu silnikowi duza przysluge
na kazdym 4um motoryzacyjnym jest taki temat
co chwile sa jakies debilne pytania
to jest dramat
czy na forach kulinarnych tez sa tematy jaka margaryna smarujecie sznytki do roboty ??
w wiekszosci (90%) korzystamy z tych samych olejow w tych samych przedzialach cenowych
maly odsetek stac zeby wlewac olej po 120 zeta za litr co 10000 km
wszystko co chodzi po 15-30 zeta za litr to ten sam chlam i nic nie pomoze silnikowi
ale tez mu nie zaszkodzi mozna o nich powiedziec ze sa i tyle
orginalne oleje musza spelniac okreslone normy i silnik na tym bedzie jezdzil
samochody zmieniaja wlascicieli srednio co 4 lata i kazdy leje co mu sie podoba
a niektorzy nie leja i tez jada
wiec zupelnie nie rozumiem tego wielkiego spuszczania sie nad olejami
dla mnie to szukanie dziury w dupie
nie ma roznicy miedzy olejem za 15 i za 25 zeta za litr silnik na obu sie nie zatrze
jak juz tak bardzo chcecie dbac o swoje silniki to poprostu zmieniajcie czesto olej
to naprawde mu pomoze a nie super dodatki ktore zachwalaja producenci
a sytuacja z nimi wyglada jak z yeti niby istnieje ale nikt go nie widzial
kupuj olej za 15 zeta za litr ale zmien go co 5000 wtedy oddasz swojemu silnikowi duza przysluge
NIE PUSZCZONE BĄKI UNOSZĄ SIĘ DO MÓZGU
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
- mk5
- Posty: 6258
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Masz wszystko w instrukcji obsługi AH : Klasy lepkości oleju silnikowego
Wszystkie kraje europejskie i Izrael
(Z wyjątkiem Białorusi, Mołdawii, Rosji, Serbii i Turcji)
Temperatura otoczenia Silniki benzynowe i wysokoprężne
Do -25°C SAE 5W-30 lub SAE 5W-40
Poniżej -25°C SAE 0W-30 lub SAE 0W-40
Wszystkie kraje europejskie i Izrael
(Z wyjątkiem Białorusi, Mołdawii, Rosji, Serbii i Turcji)
Temperatura otoczenia Silniki benzynowe i wysokoprężne
Do -25°C SAE 5W-30 lub SAE 5W-40
Poniżej -25°C SAE 0W-30 lub SAE 0W-40