Zawor EGR 1.7 CDTI
Zawor EGR 1.7 CDTI
kodziob w DTL raczej ciężko CI bedzie to usunac progamowo , co innego w DTH .....
Juz nie mam astry , ale probowalem u paru chiperow i dtl to ciezko , nie dal rady nikt .
Juz nie mam astry , ale probowalem u paru chiperow i dtl to ciezko , nie dal rady nikt .
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2017, 17:12 przez Usunięty użytkownik 5143, łącznie zmieniany 1 raz.
- kodziob
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 kwie 2017, 20:21
- Imię: Konrad
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTL
- Województwo: mazowieckie
Może jest jakiś inny sposób na tego zadymiacza dolotu. Ciekaw jestem na jakiej podstawie sterownik stwierdza zaślepienie dolotu spalin podkładką. Nie tracę nadziei.
Ja juz w DTL probowalem wszystko chyba .... niestety zdecydowanie to najgorzej skonstruowany silnik opla. Temu tez go sprzedalem po kosztach . DTH duzo lepsza wersja , inny EGR , ma opcje wylaczenia , tanszy nowy EGR .
- kodziob
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 kwie 2017, 20:21
- Imię: Konrad
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTL
- Województwo: mazowieckie
Ja dziś dzwoniłem do okolicznych elektryków co mają tunerów znajomych i stwierdzili że bezproblemowo programowo to wyłączą. W dtl oczywiście. Tylko ceny mają z kosmosu jak za taką starą konstrukcję. 500PLN. Puki co zawór działa juz od 330000 km. A na allegro ceny używek zaczynają się od 50PLN. Po testuję czyszczenie na chodzącym silniku dolotu bo może się nie opłacać pozwalanie na grzebanie komuś w mapach co później i tak umywają ręce. Co fabryka to fabryka.
EDIT:
Tak na marginesie DTH i DTL z roku 2004 2005 mają te same zawory EGR.
EDIT:
Tak na marginesie DTH i DTL z roku 2004 2005 mają te same zawory EGR.
Mi tak też wszyscy mówili że spokojnie da się usunąć nie ma problemu.... Wyszło że po jednym gościu z Rybnika wylądowałem w salonie opla na resecie kompa, inny też próbował z innego rejonu i lipa. Jak gdzieś z tym pójdziesz to lepiej się umów z gościem od razu czy kasę zwróci jeśli to nie pomoże, bo ja też sprzedałem auto właśnie głównie przez ten egr bo ta konstrukcja jest tragiczna. Używanego bym z życiu nie kupił. Lepiej dać zregenerowac.
- kodziob
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 kwie 2017, 20:21
- Imię: Konrad
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTL
- Województwo: mazowieckie
Nic nie kombinuję z wsadem. W dzisiejszych czasach każdy obiecuje przed wzięciem kasy. A potem umywa ręce na innych. Siedzę w mechanice dopiero 10 lat ale już trochę poznałem podwykonawców. Na marginesie DTL nie ma dwu masy i niedopracowanej zmiennej geometri w sprężarce.Żeby nie egr to byłby golas nie do popsucia. Pożyjemy zobaczymy ile jeszcze wytrzyma.
- mk5
- Posty: 6258
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Ja nie miałem problemów z egr. Raz czyściłem go czysciłem(nie był zbyt zapchany), i raz były czyszczone klapy wirowe(60tys)
Silnik ogólnie udany czy golas nie do popsucia bym polemizował, oringi obsady wtryskiwaczy(swietny pomysł konstrukcyjny), chłodniczka oleju, i słynny alternator hitachi-mogła sktecznie popsuć frajdę z bezawarynej jazdy, o kosztach UPG nie wspomnę-oczywiscie zakładam że to diesel starszej gen i do nowych nie przyrównuje.
Silnik ogólnie udany czy golas nie do popsucia bym polemizował, oringi obsady wtryskiwaczy(swietny pomysł konstrukcyjny), chłodniczka oleju, i słynny alternator hitachi-mogła sktecznie popsuć frajdę z bezawarynej jazdy, o kosztach UPG nie wspomnę-oczywiscie zakładam że to diesel starszej gen i do nowych nie przyrównuje.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2017, 20:18 przez mk5, łącznie zmieniany 2 razy.