OP-COM wtryski
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 10 mar 2015, 21:04
- Auto: Astra H
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Pomocny: 5 razy
OP-COM wtryski
W chińczyku we wszystkich wersjach z tego co pamiętam nie parametrów korekt w blokach pomiarowych.
W Techu2 dla Astry H nie sprawdzałem.Z ciekawości sprawdzę to przy najbliższej okazji.
W Techu2 dla Astry H nie sprawdzałem.Z ciekawości sprawdzę to przy najbliższej okazji.
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Bo faktycznie ich tam nie ma, są na oddzielnej grafice w funkcjach specjalnych, a te nie maja opcji nagrywaniaFalconTech pisze:QR_BBPOST Niestety nie mogę namierzyć tych pozycji w blokach pomiarowych silnika
Za dużo aut i się już myli
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 06 mar 2015, 22:45
- Imię: Pawel
- Auto: Astr H 1.9 150km
- Województwo: śląskie
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Częstotliwość odświeżania tych wartości + zdolność ludzkiego oka do zarejestrowania tych zmian = błąd pomiarowy do kwadratu :p
Za to "rejestracja" parametrów jest z częstotliwością 100 Hz
Za to "rejestracja" parametrów jest z częstotliwością 100 Hz
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 07 mar 2015, 18:39
- Imię: Kuba
- Auto: Astra H 1.9 CDTI
- Silnik: Z19DT
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Pomocny: 1 raz
Oto korekty u mnie, oczywiście mierzone na rozgrzanym silniku. Jest czym się martwić, szczególnie chodzi mi o 4 wtryskiwacz? Dodam tylko że na zimnym silniku 4 wtryskiwacz potrafi osiągać wartości powyżej 5...
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Moim zdaniem, dobrze nie jest. Dałbym wtryski do sprawdzenia w serwisie.
O ile już Ci tłoka nie przepaliło.
O ile już Ci tłoka nie przepaliło.
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
pierwszy to dopowiedz na reakcje czwartego. Zamien miejscami wtryski i wtedy sprawdz korekcje. Poza tym sprawdz co sie dzieje z noga na pedale gazu w podlodze jak przyspieszasz na 4 biegu. Wtedy moga te korekcje calkiem szalec. Pamietajmy ze tez te wyniki moga byc zwiazane z tym ze ktorys zawor ma problem albo szkalanka podwiesza sie albo szklanka szmelc i nie otwiera sie zawor do końca itd. Takie wyniki tez beda wtedy nawet jak zapodamy 4 nowiutki prosto od bosch wtrysiwacze. Tak wiec z osadami bym sie nei spieszy.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 07 mar 2015, 18:39
- Imię: Kuba
- Auto: Astra H 1.9 CDTI
- Silnik: Z19DT
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Pomocny: 1 raz
Właśnie będę kombinował w stronę zamiany wtryskiwaczy najpierw. Ogólnie to takie korekty ma odkąd go mam, czyli już 30tys. km. i nic się ani nie pogarsza ani nie polepsza, tzn. silnik jak działał tak działa. Jedno co zauważyłem przy tym 4 wtryskiwaczu to że chyba przepuszcza podkładka miedziana bo z góry jest dość okopcony i na głowicy jest dużo czarnego osadu. Na pozostałych wtryskiwaczach tego nie ma.
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 06 mar 2015, 22:45
- Imię: Pawel
- Auto: Astr H 1.9 150km
- Województwo: śląskie
a jakie masz spalanie na postoju oraz ile na trasie ci łyka średnio. mi przy korekta rzędu 5 na jednym spalanie na postoju miałem 0.9 -1
a teraz po wymianie 0.4-0.5
a teraz po wymianie 0.4-0.5