błąd 227911 oraz wycieki

neez

Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 11 kwie 2012, 11:03
Imię: Dave
Auto: Astra GTC
Silnik: 1.9 DTH
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

błąd 227911 oraz wycieki

#1

Nieprzeczytany post autor: neez »

Witam,
Posiadam silnik 1.9 150, niestety coś zaczyna się dziać niedobrego. Niestety nie znam się za bardzo i do mechanika będę mógł podjechać za jakieś dwa tygodnie by postawić na dłużej. Ostatnio w trasie samochód słabo się zbierał w pewnym momencie przejechaniu 100 km, zaświeciła się kontrolka z kluczykiem i muł totalny. Zatrzymałem się, odpaliłem ponowie wszystko działa, w międzyczasie sprawdziłem błąd ecn 227911 - po informacjach jest to nieszczelność w dolocie, co chyba mówi, że EGR jest otwarty i się zaciął nie może się zamknąć ??(dobrze myślę) Udało mi się dojechać. Samochód przestał całą noc, rano po odpaleniu błędu nie ma tylko po odpaleniu i jeździe pali się kontrolka, że usterka w systemie recyrkulacji spalin...a samochód bez problemu się zbiera. Dodatkowo dziś po odpaleniu silnika czuć zapach oleju w kabinie. Otworzyłem maskę i przyjrzałem się dobrze i tak jakby były wycieki z tyłu silnikach dostępne są zdjęcia [External Link Removed for Guests] oraz klapy na kolektorze dwa skrajne prawe są upaćkane mazią oleistą..co to może znaczyć ? I co mogę samodzielnie sprawdzić lub zrobić do momentu wizyty u mechanika??? I na co wskazać mechanikowi ....

Dziękuje, za wszystkie informacje.

Awatar użytkownika
FaLaGTC

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 08 wrz 2011, 17:08
Imię: Karina
Auto: Astra GTC
Silnik: 1.9 CDTI
Województwo: mazowieckie

#2

Nieprzeczytany post autor: FaLaGTC »