"Świerszcze" cykanie pod maską u góry 1.7 CDTI - turbo?
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 05 mar 2014, 23:37
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H, 1.7 CDTI 100 km 2007
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Opole
Re: "Świerszcze" cykanie pod maską u góry 1.7 CDTI - turbo?
Więc tak ja w sumie zapłaciłem 40 zł Turbina moja jest bez zmiennej geometrii. Ten mój aktuator jest w porządku tylko ten przewód, który wpadał w wibracje i tak brzeczał po prostu był luźny wystarczyło trochę śrubkę trochę podkręcić i podkładkę zamontować dla pewności był podłączany jeszcze do komputera czy coś się z nią nie dzieje itd.. poczekam jeszcze dla pewności parę dni wtedy będzie już pewność
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 05 mar 2014, 23:37
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H, 1.7 CDTI 100 km 2007
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Opole
No jak nie? Opel Astra (H) 1.7 CDTI 74kW z 2007 w tej astrze były montowane 3 rodzaje turbin ja mam tą najmniej skomplikowaną
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 10 lis 2011, 10:35
- Imię: Marcin
- Auto: ASTRA H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: podlaskie
- Pomocny: 1 raz
Myślałem, że w Z17DTH jest jeden rodzaj. Jak sprawdzić jaki jest rodzaj turbiny? Jakie wogóle są?
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 05 mar 2014, 23:37
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H, 1.7 CDTI 100 km 2007
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Opole
Mi to powiedział mechanik, że są 3 rodzaje turbin i 3 rodzaje gruszek
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
E... DUP* !! Kolego zamęt mi w głowie robisz Z17DTH ma jedną jedyną turbinkę i na bank i milion trzysta pierdylionów % musi mieć zmienną geometrię... Nie ma innej opcji...
3 rodzaje turbin... Taaak... Bo są 3 rodzaje numeryczne i każda z nich jest dokładnie taka sama...
Turbine bez zmiennej geometrii miał "murzyn" w AH - 1.7 ISUZU 80 PS (Z17DTL)...
3 rodzaje turbin... Taaak... Bo są 3 rodzaje numeryczne i każda z nich jest dokładnie taka sama...
Turbine bez zmiennej geometrii miał "murzyn" w AH - 1.7 ISUZU 80 PS (Z17DTL)...
Ostatnio zmieniony 11 mar 2014, 18:20 przez Bear_, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 05 mar 2014, 23:37
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H, 1.7 CDTI 100 km 2007
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Opole
heh Widzisz jak mi może jakiś "mechanio" kit wcisnąć
to jest z nr Vin mojego [External Link Removed for Guests]
Ty ale jak ściągał ten mechanio tą gruszkę to w turbinie były takie klapy nawet palcem mi pokazywał bo byłem cąły czas przy tym potem normalnie przykręcił tą gruszkę i wszystko normalnie hulało
Widocznie jakiś CH... ten mechanik muszę kogoś normalnego znaleźć.. ale u nas w opolskim to ciężko
to jest z nr Vin mojego [External Link Removed for Guests]
Ty ale jak ściągał ten mechanio tą gruszkę to w turbinie były takie klapy nawet palcem mi pokazywał bo byłem cąły czas przy tym potem normalnie przykręcił tą gruszkę i wszystko normalnie hulało
Widocznie jakiś CH... ten mechanik muszę kogoś normalnego znaleźć.. ale u nas w opolskim to ciężko
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Jakie klapy? :O
Panie, gdzies Ty byl z tym autem
Aktuator jest przykrecony do turbiny, z niego wychodzi ciegno... Ciegno wchodzi w taki jezyk z przelotka i jest kontrowane nakretkami...
Ruszajac tym jezykiem ruszasz pierscieniem sterujacym kierownicami (zmienna geometria) ktore sa w srodku - nie widac ich...
Ruszaja sie w srodku po okregu -> prawo - lewo...
Tyle filozofii... Nic wiecej sam bez sciagania i rozebrania turbo ten mechanik nie uzna...
Panie, gdzies Ty byl z tym autem
Aktuator jest przykrecony do turbiny, z niego wychodzi ciegno... Ciegno wchodzi w taki jezyk z przelotka i jest kontrowane nakretkami...
Ruszajac tym jezykiem ruszasz pierscieniem sterujacym kierownicami (zmienna geometria) ktore sa w srodku - nie widac ich...
Ruszaja sie w srodku po okregu -> prawo - lewo...
Tyle filozofii... Nic wiecej sam bez sciagania i rozebrania turbo ten mechanik nie uzna...
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 25 lut 2008, 21:46
- Imię: Mateusz
- Auto: Focus MK2 FL
- Silnik: 1.8 TDCI
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
Może on Ci pokazał klapy kolektora? Tam też jest gruszka.
Zafira Z18XER