Strona 1 z 3

ECN 161450 i 161600

: 04 sie 2013, 21:32
autor: warrior33
ECN 161450 i 161600 pomoże ktoś co to za błędy ??

Re: ECN 161450 i 161600

: 05 sie 2013, 9:59
autor: wojtek08339
W zasadzie to nic istotnego, 1614 to coś z transponderem kluczyka, a 1616 to komputerowi coś nie pasuje z deską rozdzielczą o ile pamiętam. Dokładnie to chodzi o brak przesyłu danych z immo. Generalnie po skasowaniu znowu za jakiś czas Ci je wywali, więc luz. Nie jest to żadne zagrożenie.

Przywitaj się w odpowiednim dziale :) i witamy wśród astromaniaków.

Re: ECN 161450 i 161600

: 05 sie 2013, 10:59
autor: Rafał10
Podepnę się pod temat.

Niby błędy błache ale mnie wyskoczyły po tym jak samochód miałem zapalić przekręciłem zapłon, te kontrolki co miały zgasnąć zgasły natomiast kontrolka z kluczykiem pomarańczowa migała i nie było zadnej reakcji po przektęceniu kluczyka na start /rozrusznik nie startował/.
Musiałem kilka razy wyciagnąć kluczyk i chyba dopiero za 5 czy 6 razem załapał.
Sprawa nasila mi się w ciepłe dni.
Boję się że któregoś pieknego dnia poprostu nie uruchomie samochodu.
Czy ktoś naprawiał taką usterkę, jaki może być koszt? To napewno nie jest normalne.

Re: ECN 161450 i 161600

: 05 sie 2013, 11:48
autor: wojtek08339
Z pewnością nie jest normalne, ale ja już dałem sobie spokój z naprawianiem tak naprawdę nie wiadomo czego.
Dajesz auto na serwis, a ci kombinują, kombinują i koniec taki, że coś tam niby zrobili, a pojęcia nie mają, że ten typ tak ma i już.
Faktycznie kilka razy w ciągu 4 lat w ciepłe dni miałem podobnie, ale generalnie nauczyłem się z tym żyć.

Wolę inwestować w auto w mechanikę, bo przynajmniej wiadomo, że to dobrze wydane pieniądze.
Astra H ma wiele słabych punktów i chyba nic z tym nie zrobimy.

Re: ECN 161450 i 161600

: 05 sie 2013, 15:08
autor: zbigor
wojtek08339 pisze: Nie jest to żadne zagrożenie.
Aż do czasu gdy jedynym sposobenm powrotu do domu będzie laweta :lol: Bez żadnej reakcji ze strony usera będzie tylko gorzej aż sie w końcu wy$r@. Błędy 1614 i 1616 wystepujące razem to standardowe sygnały padającego CIMa. Wiem bo przerabiałem temat z dokładnie tymi błędami a jak to leczyć to zapraszam do szukajki bo któryś raz z kolei nie chce mi sie pisać tego samego.

Re: ECN 161450 i 161600

: 05 sie 2013, 15:49
autor: wojtek08339
wojtek08339 pisze:Nie jest to żadne zagrożenie.
Pisałem tak, bo mam ten objaw odkąd pamiętam.
To w sumie będzie jakieś 70 tyś km.

Re: ECN 161450 i 161600

: 05 sie 2013, 16:28
autor: zbigor
A jak znam firmową Astrę która pojechała na lawecie bo szef żałował na diagnozęi naprawę mówiąc że jak nie odpali za pierwszym to za drugim albo trzecim napewno :lol: . W mojej Astrze zdarzało sie to coraz częściej, zimą nawet 3-4 razy na tydzień po czym sie zająłem tematem i mam spokój.

Re: ECN 161450 i 161600

: 05 sie 2013, 21:51
autor: drago
u mnie tez sie pojawila taka przypadlosc.. zmniejszylem podswietlanie zegarow i o dziwo jest spokoj.. raz na 8 miesiecy czy raz na rok sie cos pojawi ale tak jest ok.

Re: ECN 161450 i 161600

: 06 sie 2013, 5:29
autor: golden2912
a mi sie wydaje ze to kwstia immo w kluczyku
jak sie go wstrzasnie - lekko stuknie o cos, to juz za drugim razem zapala normalnie

tak tak :) rowniez "tez tak mam" :mrgreen:

Re: ECN 161450 i 161600

: 06 sie 2013, 8:36
autor: zbigor
Nie immo w kluczyku bo tak miałem na obu kluczykach. To kwestia mikropęknięć lutów w CIM. Dlatego pomaga najczęściej przelutowanie. Dlatego pewnie u mnie zimą było gorzej bo niska temperatura powoduje skurczenie materialu. I pewnie dlatego od czasu założenia spinki na CIM problem pojawia sie 2 raz na rok a nie 2 razy na tydzień