ECN 161450 i 161600

Awatar użytkownika
warrior33

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 14 lip 2013, 11:16
Imię: Dawid
Auto: Astra III
Silnik: 1,9 CDTI
Województwo: kujawsko-pomorskie

ECN 161450 i 161600

#1

Nieprzeczytany post autor: warrior33 »

ECN 161450 i 161600 pomoże ktoś co to za błędy ??

Awatar użytkownika
wojtek08339

Astro-maniak
Posty: 892
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
Imię: Wojtek
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: PIŁA

#2

Nieprzeczytany post autor: wojtek08339 »

W zasadzie to nic istotnego, 1614 to coś z transponderem kluczyka, a 1616 to komputerowi coś nie pasuje z deską rozdzielczą o ile pamiętam. Dokładnie to chodzi o brak przesyłu danych z immo. Generalnie po skasowaniu znowu za jakiś czas Ci je wywali, więc luz. Nie jest to żadne zagrożenie.

Przywitaj się w odpowiednim dziale :) i witamy wśród astromaniaków.
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?

Rafał10

Astro-maniak
Posty: 115
Rejestracja: 21 mar 2007, 10:56
Imię: Rafał
Auto: Opel Astra J Kombi
Silnik: 2.0, 165 KM
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Rafał10 »

Podepnę się pod temat.

Niby błędy błache ale mnie wyskoczyły po tym jak samochód miałem zapalić przekręciłem zapłon, te kontrolki co miały zgasnąć zgasły natomiast kontrolka z kluczykiem pomarańczowa migała i nie było zadnej reakcji po przektęceniu kluczyka na start /rozrusznik nie startował/.
Musiałem kilka razy wyciagnąć kluczyk i chyba dopiero za 5 czy 6 razem załapał.
Sprawa nasila mi się w ciepłe dni.
Boję się że któregoś pieknego dnia poprostu nie uruchomie samochodu.
Czy ktoś naprawiał taką usterkę, jaki może być koszt? To napewno nie jest normalne.

Awatar użytkownika
wojtek08339

Astro-maniak
Posty: 892
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
Imię: Wojtek
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: PIŁA

#4

Nieprzeczytany post autor: wojtek08339 »

Z pewnością nie jest normalne, ale ja już dałem sobie spokój z naprawianiem tak naprawdę nie wiadomo czego.
Dajesz auto na serwis, a ci kombinują, kombinują i koniec taki, że coś tam niby zrobili, a pojęcia nie mają, że ten typ tak ma i już.
Faktycznie kilka razy w ciągu 4 lat w ciepłe dni miałem podobnie, ale generalnie nauczyłem się z tym żyć.

Wolę inwestować w auto w mechanikę, bo przynajmniej wiadomo, że to dobrze wydane pieniądze.
Astra H ma wiele słabych punktów i chyba nic z tym nie zrobimy.
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?

zbigor

Astro-maniak
Posty: 1996
Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
Auto: Astra H
Silnik: Z19DT
Lokalizacja: Warszawa

#5

Nieprzeczytany post autor: zbigor »

wojtek08339 pisze: Nie jest to żadne zagrożenie.
Aż do czasu gdy jedynym sposobenm powrotu do domu będzie laweta :lol: Bez żadnej reakcji ze strony usera będzie tylko gorzej aż sie w końcu wy$r@. Błędy 1614 i 1616 wystepujące razem to standardowe sygnały padającego CIMa. Wiem bo przerabiałem temat z dokładnie tymi błędami a jak to leczyć to zapraszam do szukajki bo któryś raz z kolei nie chce mi sie pisać tego samego.
pzdr
zbigor

Awatar użytkownika
wojtek08339

Astro-maniak
Posty: 892
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
Imię: Wojtek
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: PIŁA

#6

Nieprzeczytany post autor: wojtek08339 »

wojtek08339 pisze:Nie jest to żadne zagrożenie.
Pisałem tak, bo mam ten objaw odkąd pamiętam.
To w sumie będzie jakieś 70 tyś km.
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?

zbigor

Astro-maniak
Posty: 1996
Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
Auto: Astra H
Silnik: Z19DT
Lokalizacja: Warszawa

#7

Nieprzeczytany post autor: zbigor »

A jak znam firmową Astrę która pojechała na lawecie bo szef żałował na diagnozęi naprawę mówiąc że jak nie odpali za pierwszym to za drugim albo trzecim napewno :lol: . W mojej Astrze zdarzało sie to coraz częściej, zimą nawet 3-4 razy na tydzień po czym sie zająłem tematem i mam spokój.
pzdr
zbigor

Awatar użytkownika
drago

Astro-maniak
Posty: 326
Rejestracja: 22 gru 2011, 21:38
Imię: Paweł
Auto: Astra H caravan
Silnik: 1.7CDTi 101KM
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

#8

Nieprzeczytany post autor: drago »

u mnie tez sie pojawila taka przypadlosc.. zmniejszylem podswietlanie zegarow i o dziwo jest spokoj.. raz na 8 miesiecy czy raz na rok sie cos pojawi ale tak jest ok.
[External Link Removed for Guests]

golden2912

Astro-maniak
Posty: 131
Rejestracja: 15 sty 2011, 23:09
Imię: mic
Auto: Opel Astra H
Silnik: 1.7 CDTi Z17DTH
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków

#9

Nieprzeczytany post autor: golden2912 »

a mi sie wydaje ze to kwstia immo w kluczyku
jak sie go wstrzasnie - lekko stuknie o cos, to juz za drugim razem zapala normalnie

tak tak :) rowniez "tez tak mam" :mrgreen:

zbigor

Astro-maniak
Posty: 1996
Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
Auto: Astra H
Silnik: Z19DT
Lokalizacja: Warszawa

#10

Nieprzeczytany post autor: zbigor »

Nie immo w kluczyku bo tak miałem na obu kluczykach. To kwestia mikropęknięć lutów w CIM. Dlatego pomaga najczęściej przelutowanie. Dlatego pewnie u mnie zimą było gorzej bo niska temperatura powoduje skurczenie materialu. I pewnie dlatego od czasu założenia spinki na CIM problem pojawia sie 2 raz na rok a nie 2 razy na tydzień
pzdr
zbigor

ODPOWIEDZ