Astra wpada w tryb awaryjny i traci moc
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 06 maja 2014, 21:57
- Imię: Krzysiek
- Auto: Astra H 1.9 tdi
- Województwo: Zagranica - UE
Astra wpada w tryb awaryjny i traci moc
Ostatnio zmieniony 19 lip 2017, 21:19 przez Krisu, łącznie zmieniany 1 raz.
- lemon17
- Posty: 4
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 8:27
- Auto: Astra H
- Silnik: 17DTH
- Województwo: małopolskie
Witam, mam dokładnie taki sam problem, EGR czyszczony miesiąc temu. W jaki sposób mogę potwierdzić lub wykluczyć usterke zaworu?
zrobiłem test op-comem, przyspieszanie na biegach 1,2,3.
[External Link Removed for Guests]
na osi pionowej ciśnienie w kPa.
Prosze o pomoc.
zrobiłem test op-comem, przyspieszanie na biegach 1,2,3.
[External Link Removed for Guests]
na osi pionowej ciśnienie w kPa.
Prosze o pomoc.
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 21:56
- Imię: Leszek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: podkarpackie
Najpewniejszą metodą sprawdzenia zaworu jest jego podmiana. Ja kiedyś skorzystałem z informacji z forum i po zdjęciu z zaworu wszystkich wężyków zaaplikowałem WD40 we wszystkie króćce. Pomogło od razu na jakieś 3 miesiące. Powtórne zaaplikowanie tak samo, tym razem smaru silikonowego w sprayu działa już około 1,5 roku.
- MKZygu
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 paź 2017, 16:39
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z17D
- Województwo: opolskie
Witam odświeżam temat może ktoś już się uporać z tym problemem. Ja mam problemy np ze z niskich nie chce wejść czasem na wysokie ale jak się wkręcić jakoś to idzie. Lub ze na wysokich po opuszczeniu gazu się zapala błąd przeładowanie turbiny. Turbo po regeneracji i dalej to samo. Zaworek turbiny wymiana I bez zmian. Jedyne co zauważyłem że gruszka przy turbo nie docisk do maksa w dół na niskich można ją jeszcze docisnac ręką.
Błagam pomóżcie poradzcie coś bo mam ochotę zezlomowac to auto...
Astra H GTC 1.7 110 KM. Silnik Z17.
Poradzi ktoś coś w temacie? Gruszki turban sprawdzałem podciśnieniowe I działa dobrze. Czujnik ciśnienia czysty i nadal problem jest.
Błagam pomóżcie poradzcie coś bo mam ochotę zezlomowac to auto...
Astra H GTC 1.7 110 KM. Silnik Z17.
Poradzi ktoś coś w temacie? Gruszki turban sprawdzałem podciśnieniowe I działa dobrze. Czujnik ciśnienia czysty i nadal problem jest.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2017, 19:45 przez Dido, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 29 paź 2015, 11:19
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
Dać smarem na gruszkę przy turbo?lg2000 pisze:QR_BBPOST Najpewniejszą metodą sprawdzenia zaworu jest jego podmiana. Ja kiedyś skorzystałem z informacji z forum i po zdjęciu z zaworu wszystkich wężyków zaaplikowałem WD40 we wszystkie króćce. Pomogło od razu na jakieś 3 miesiące. Powtórne zaaplikowanie tak samo, tym razem smaru silikonowego w sprayu działa już około 1,5 roku.
Ciekawe co tutaj kolega napisał. Robił to ktoś?
pozdrawiam
- MKZygu
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 paź 2017, 16:39
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z17D
- Województwo: opolskie
Regulacja turba była zaraz w zakładzie przy regeneracji. Co do zaworu do zaworu podciśnieniowe od gruszki to będę wymieniał bo podmiany nic nie wniosła więc kupuje oryginalny i może na oryginale coś pomoże.
Co do wd40 to nie rozpuścić on membrany w gruszce.?
EDIT:
Dodam również iż że podciśnieniowe na krótko zrobiłem i gruszka dociaga do końca. Tzn zamiast zaworu podcisnienia dałem kawałek wężyka że go zmostkowalem.
EDIT:
Jak coś sorry za błędy I literówki ale fon mi zmienia słowa ciągle.
Co do wd40 to nie rozpuścić on membrany w gruszce.?
EDIT:
Dodam również iż że podciśnieniowe na krótko zrobiłem i gruszka dociaga do końca. Tzn zamiast zaworu podcisnienia dałem kawałek wężyka że go zmostkowalem.
EDIT:
Jak coś sorry za błędy I literówki ale fon mi zmienia słowa ciągle.
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 21:56
- Imię: Leszek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: podkarpackie
Zawór sterowania turbiny marki Pierburg! W tym roku wymieniłem zawór na sprawną używkę, bo znów pojawiły się problemy z odcięciem mocy przy trybie awaryjnym, a stary rozebrałem i wyczyściłem i mam teraz w zapasie.PiotrWłocławek pisze:Dać smarem na gruszkę przy turbo?
Ciekawe co tutaj kolega napisał. Robił to ktoś?
pozdrawiam
- kubson84
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 sty 2022, 18:25
- Imię: Jakub
- Auto: Astra H
- Rocznik: 2007
- Województwo: mazowieckie
U mnie było tak samo. Bez znaczenia jaka prędkością jechałem. Kilka razy wskoczył tryb awaryjny na postoju. Auto już stoi u mechanika. Diagnoza jest taka ze blokuje się geometria zmienna turbiny.
- vobi1orbi
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 kwie 2016, 20:20
- Imię: Bogusław
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z17DTH
- Rocznik: 2004
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Świdnica
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
Wymieńcie te elementy i po ptokach, przekraczacie 3000obr. za każdym razem i po trybie awaryjnym
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.