Astra wpada w tryb awaryjny i traci moc
- marcinhops
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 13:27
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: 1,7 DTH 101 KM
- Województwo: zachodniopomorskie
Astra wpada w tryb awaryjny i traci moc
Witam
mam opla astre H 1,7 Cdti 101 ps DTH. i mam taki problem ze jade 100 km/h i gdy nacisne pedal gazu i przyspiesze do 120 to odrazu wyskakuje blad (auto z kluczykiem) i samochod wpada w tryb awaryjny i traci moc. gdy zwolnie do 80-90 km/h to blad sam znika i odzyskuje moc. ale po chwili gdy znowu nacisne pedal gazu i do 100 jedzie normalnie ale kolo 120 znowu blad i jak zwolnie to zniknie. blad sie nie zapisuje. bylem na komputerze bo pokazal mi sie raz blad silnika i podlaczyli mi i okazalo sie ze turbina siedzi. zregenerowalem turbo i dziala swietnie lecz blad pojawia sie dalej. nie da sie jezdzci powyzej 100 km/h.
Koledzy bylem dzisiaj na komputerze. i jadac z komputerem podpietym wyskoczyl znowu blad samochod z kluczykiem.
numer bledu P0234. ?? co dalej mam robic
czy to moze chodzic o wymiane tego zaworu
[External Link Removed for Guests]
ok dzieki spruboje regeneracji. a powiedz mi czy wiesz gdzie znajduje sie ten zawor ??
mam opla astre H 1,7 Cdti 101 ps DTH. i mam taki problem ze jade 100 km/h i gdy nacisne pedal gazu i przyspiesze do 120 to odrazu wyskakuje blad (auto z kluczykiem) i samochod wpada w tryb awaryjny i traci moc. gdy zwolnie do 80-90 km/h to blad sam znika i odzyskuje moc. ale po chwili gdy znowu nacisne pedal gazu i do 100 jedzie normalnie ale kolo 120 znowu blad i jak zwolnie to zniknie. blad sie nie zapisuje. bylem na komputerze bo pokazal mi sie raz blad silnika i podlaczyli mi i okazalo sie ze turbina siedzi. zregenerowalem turbo i dziala swietnie lecz blad pojawia sie dalej. nie da sie jezdzci powyzej 100 km/h.
Koledzy bylem dzisiaj na komputerze. i jadac z komputerem podpietym wyskoczyl znowu blad samochod z kluczykiem.
numer bledu P0234. ?? co dalej mam robic
czy to moze chodzic o wymiane tego zaworu
[External Link Removed for Guests]
ok dzieki spruboje regeneracji. a powiedz mi czy wiesz gdzie znajduje sie ten zawor ??
Ostatnio zmieniony 05 maja 2014, 23:03 przez marcinhops, łącznie zmieniany 2 razy.
- marcinhops
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 13:27
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: 1,7 DTH 101 KM
- Województwo: zachodniopomorskie
czy to moze chodzic o wymiane tego zaworu
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 08 paź 2011, 19:58
- Imię: Seba
- Auto: opel astra H 1,9 kombi
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Polska
Kolego masz linka [External Link Removed for Guests] może przed kupnem zrób regeneracje zaworu.
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 14 kwie 2014, 10:35
- Imię: Lukasz
- Auto: Astra H 2005r W0L0AHL3555148748
- Silnik: 1.7cdti
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Ostróda/Gelsenkirchen
[External Link Removed for Guests]
miałem to samo.
w moim przypadku skończyło się na wymianie egr (używany dostałem go za darmo)
-zanim kupisz egr wyczyść swój (w wielu przypadkach to pomaga).
poczytaj o tym (link na gorze)
miałem to samo.
w moim przypadku skończyło się na wymianie egr (używany dostałem go za darmo)
-zanim kupisz egr wyczyść swój (w wielu przypadkach to pomaga).
poczytaj o tym (link na gorze)
- KM62
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 maja 2014, 12:39
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: śląskie
WITAM
mam ten sam problem autko z kluczykiem zaświeca się i gaśnie kiedy chce ?? Astra 1,7 cDTI 100KM zrobiłem regeneracj eturbiny po tej operacji gwizdała aż pewnego dnia dokończyła żywota wymieniłe na nową po regeneracji ale problem zosłał Autko kluczyk brak mocy. Więc odałe do Serwisu Opla męczyli dwa dni sprawdzili wszystko i nie znaleźli problemu ( przejechali 64 km i nic) a ja wsiadłem i zaświeciło się Więc wyczysciłe pod maską przekażnik i też nic .
Proszę o wskazówke gdzie mam znaleśc aby zlikidować problem .
Dzieki
Krzysztof
mam ten sam problem autko z kluczykiem zaświeca się i gaśnie kiedy chce ?? Astra 1,7 cDTI 100KM zrobiłem regeneracj eturbiny po tej operacji gwizdała aż pewnego dnia dokończyła żywota wymieniłe na nową po regeneracji ale problem zosłał Autko kluczyk brak mocy. Więc odałe do Serwisu Opla męczyli dwa dni sprawdzili wszystko i nie znaleźli problemu ( przejechali 64 km i nic) a ja wsiadłem i zaświeciło się Więc wyczysciłe pod maską przekażnik i też nic .
Proszę o wskazówke gdzie mam znaleśc aby zlikidować problem .
Dzieki
Krzysztof
- Bartazzz1987
- Posty: 10
- Rejestracja: 16 kwie 2014, 16:59
- Imię: Bartek
- Auto: Astra H
- Silnik: 1,7CDTI
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Panowie miałem nie dawno to samo identyczne objawy i w serwisie wymienili mi czujnik kolektora ssącego (700zl) ale na allegro po 100-200 sa nowki i auto chodzi normalnie
- KM62
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 maja 2014, 12:39
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: śląskie
Witam
Dzieki za pomoc narazie raz się zaświeca raz nie jak mnie zdenerwuje to wymienie .
Pozdrawiam
Krzysztof
Dzieki za pomoc narazie raz się zaświeca raz nie jak mnie zdenerwuje to wymienie .
Pozdrawiam
Krzysztof
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 maja 2014, 21:27
- Auto: astra H
- Województwo: wielkopolskie
tak jak piszą koledzy wyczyść egr, jeżdżę astrą 1,9 cdti miałem to samo , tylko u mnie jest inne dojście do wyjęcia egr, z czyszczenie nie cała godzina. kupiłem specjalny preparat do egr-ów.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 maja 2014, 10:25
- Auto: Astra H
- Województwo: świętokrzyskie
heh a ja mam 1.9 150 km i u mnie jest troche inaczej gdy czekalem na mostek i regulator do alternatora postanowilem wyczyscic sobie EGR i Klape "gaszaca" wszystko pieknie ladnie pali jedzie
Co smieszne to jak mu cisne ile wlezie nawet nie zajeknie sie i ciagnie jak szalony tyle ze jak np rozpedze sie i puszcze noge z gazu (przy 4 tys) obroty spadaja spadaja ponizej 3 ciut wiecej jak 2 i pyk auto z kluczykiem jesli zdaze dodam lekko gazu to zniknie jesli nie to po ptokach restart wozu co to moze byc ?
Zaznaczam ciagnie jak szalony bez oporu podczas przyspieszania nie wchodzi w serwis tylko gdy nie dostaje kopa i obroty maleja
Co smieszne to jak mu cisne ile wlezie nawet nie zajeknie sie i ciagnie jak szalony tyle ze jak np rozpedze sie i puszcze noge z gazu (przy 4 tys) obroty spadaja spadaja ponizej 3 ciut wiecej jak 2 i pyk auto z kluczykiem jesli zdaze dodam lekko gazu to zniknie jesli nie to po ptokach restart wozu co to moze byc ?
Zaznaczam ciagnie jak szalony bez oporu podczas przyspieszania nie wchodzi w serwis tylko gdy nie dostaje kopa i obroty maleja
- bartekmedon
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 cze 2014, 12:39
- Imię: Bartek
- Auto: Astra H Kombi CDTI 150 KM
- Województwo: śląskie
Miałem to samo. Skończyło się wymianą kolektora ssącego (Allegro oryginalny 750 zł) i czujnika podciśnienia.... czegoś tam - zabijcie teraz nie pamiętam.
Koszty sumaryczne około 1500 zł - niestety.
Koszty sumaryczne około 1500 zł - niestety.