Astra wpada w tryb awaryjny i traci moc

Awatar użytkownika
marcinhops

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 21 kwie 2014, 13:27
Imię: Marcin
Auto: Astra H
Silnik: 1,7 DTH 101 KM
Województwo: zachodniopomorskie

Astra wpada w tryb awaryjny i traci moc

#1

Nieprzeczytany post autor: marcinhops »

Witam
mam opla astre H 1,7 Cdti 101 ps DTH. i mam taki problem ze jade 100 km/h i gdy nacisne pedal gazu i przyspiesze do 120 to odrazu wyskakuje blad (auto z kluczykiem) i samochod wpada w tryb awaryjny i traci moc. gdy zwolnie do 80-90 km/h to blad sam znika i odzyskuje moc. ale po chwili gdy znowu nacisne pedal gazu i do 100 jedzie normalnie ale kolo 120 znowu blad i jak zwolnie to zniknie. blad sie nie zapisuje. bylem na komputerze bo pokazal mi sie raz blad silnika i podlaczyli mi i okazalo sie ze turbina siedzi. zregenerowalem turbo i dziala swietnie lecz blad pojawia sie dalej. nie da sie jezdzci powyzej 100 km/h.
Koledzy bylem dzisiaj na komputerze. i jadac z komputerem podpietym wyskoczyl znowu blad samochod z kluczykiem.
numer bledu P0234. ?? co dalej mam robic :(

czy to moze chodzic o wymiane tego zaworu
[External Link Removed for Guests]

ok dzieki spruboje regeneracji. a powiedz mi czy wiesz gdzie znajduje sie ten zawor ??
Ostatnio zmieniony 05 maja 2014, 23:03 przez marcinhops, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
marcinhops

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 21 kwie 2014, 13:27
Imię: Marcin
Auto: Astra H
Silnik: 1,7 DTH 101 KM
Województwo: zachodniopomorskie

#2

Nieprzeczytany post autor: marcinhops »

czy to moze chodzic o wymiane tego zaworu
[External Link Removed for Guests]

nynek11

Astro-maniak
Posty: 251
Rejestracja: 08 paź 2011, 19:58
Imię: Seba
Auto: opel astra H 1,9 kombi
Silnik: Z19DTH
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Polska

#3

Nieprzeczytany post autor: nynek11 »

Kolego masz linka [External Link Removed for Guests] może przed kupnem zrób regeneracje zaworu.

lukasz0708

Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 14 kwie 2014, 10:35
Imię: Lukasz
Auto: Astra H 2005r W0L0AHL3555148748
Silnik: 1.7cdti
Województwo: Zagranica - UE
Lokalizacja: Ostróda/Gelsenkirchen

#4

Nieprzeczytany post autor: lukasz0708 »

[External Link Removed for Guests]
miałem to samo.
w moim przypadku skończyło się na wymianie egr (używany dostałem go za darmo)
-zanim kupisz egr wyczyść swój (w wielu przypadkach to pomaga).
poczytaj o tym (link na gorze)

Awatar użytkownika
KM62

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 06 maja 2014, 12:39
Imię: Krzysztof
Auto: Astra H Kombi
Silnik: Z17DTH
Województwo: śląskie

#5

Nieprzeczytany post autor: KM62 »

WITAM
mam ten sam problem autko z kluczykiem zaświeca się i gaśnie kiedy chce ?? Astra 1,7 cDTI 100KM zrobiłem regeneracj eturbiny po tej operacji gwizdała aż pewnego dnia dokończyła żywota wymieniłe na nową po regeneracji ale problem zosłał Autko kluczyk brak mocy. Więc odałe do Serwisu Opla męczyli dwa dni sprawdzili wszystko i nie znaleźli problemu ( przejechali 64 km i nic) a ja wsiadłem i zaświeciło się :cry: Więc wyczysciłe pod maską przekażnik i też nic .
Proszę o wskazówke gdzie mam znaleśc aby zlikidować problem .
Dzieki
Krzysztof

Awatar użytkownika
Bartazzz1987

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 16 kwie 2014, 16:59
Imię: Bartek
Auto: Astra H
Silnik: 1,7CDTI
Województwo: kujawsko-pomorskie

#6

Nieprzeczytany post autor: Bartazzz1987 »

Panowie miałem nie dawno to samo identyczne objawy i w serwisie wymienili mi czujnik kolektora ssącego (700zl) ale na allegro po 100-200 sa nowki i auto chodzi normalnie

Awatar użytkownika
KM62

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 06 maja 2014, 12:39
Imię: Krzysztof
Auto: Astra H Kombi
Silnik: Z17DTH
Województwo: śląskie

#7

Nieprzeczytany post autor: KM62 »

Witam
Dzieki za pomoc ;) narazie raz się zaświeca raz nie :D jak mnie zdenerwuje to wymienie .
Pozdrawiam
Krzysztof

BartekSz

Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 19 maja 2014, 21:27
Auto: astra H
Województwo: wielkopolskie

#8

Nieprzeczytany post autor: BartekSz »

tak jak piszą koledzy wyczyść egr, jeżdżę astrą 1,9 cdti miałem to samo , tylko u mnie jest inne dojście do wyjęcia egr, z czyszczenie nie cała godzina. kupiłem specjalny preparat do egr-ów.

beton

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 15 maja 2014, 10:25
Auto: Astra H
Województwo: świętokrzyskie

#9

Nieprzeczytany post autor: beton »

heh a ja mam 1.9 150 km i u mnie jest troche inaczej gdy czekalem na mostek i regulator do alternatora postanowilem wyczyscic sobie EGR i Klape "gaszaca" wszystko pieknie ladnie pali jedzie :D

Co smieszne to jak mu cisne ile wlezie nawet nie zajeknie sie i ciagnie jak szalony tyle ze jak np rozpedze sie i puszcze noge z gazu (przy 4 tys) obroty spadaja spadaja ponizej 3 ciut wiecej jak 2 i pyk auto z kluczykiem jesli zdaze dodam lekko gazu to zniknie jesli nie to po ptokach restart wozu co to moze byc ?

Zaznaczam ciagnie jak szalony bez oporu podczas przyspieszania nie wchodzi w serwis tylko gdy nie dostaje kopa i obroty maleja

Awatar użytkownika
bartekmedon

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 13 cze 2014, 12:39
Imię: Bartek
Auto: Astra H Kombi CDTI 150 KM
Województwo: śląskie

#10

Nieprzeczytany post autor: bartekmedon »

Miałem to samo. Skończyło się wymianą kolektora ssącego (Allegro oryginalny 750 zł) i czujnika podciśnienia.... czegoś tam - zabijcie teraz nie pamiętam.

Koszty sumaryczne około 1500 zł - niestety.

ODPOWIEDZ