P0234 Przeładowanie lub niedoładowanie turbosprężarki
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
P0234 Przeładowanie lub niedoładowanie turbosprężarki
A możesz podać ten vin?
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 19 paź 2014, 22:28
- Auto: Astra H
- Województwo: wielkopolskie
Też mam 1.7 110KM DTJ - montowane silniki w astrach są DTR (125km), ale samo wgranie innego fabrycznego oprogramowania sprawia, że zmniejszają jego moc fabrycznie (na zachodzie by płacić niższy podatek bo tam naliczają nie od pojemności ale od liczby KM) przez to z jednego silnika robią bodajże 3 różne moce 125, 110, i nie pamiętam jaki jeszcze - i wtedy nadają nazwy DTR, DTJ i chyba DTH. Też nad tym kiedyś myślałem i też na tym forum jakoś doszliśmy do tego
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2017, 18:30 przez maniuu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 07 lip 2012, 13:17
- Imię: wojtek
- Auto: astra h
- Silnik: 1,7 cdti 101km
- Województwo: dolnośląskie
Witajcie panowie-podpinając się pod temat-wymieniono mi czujnik ciśnienia doładowania(wg wskazań komputera),dalej potrafi odciąc turbinę max 3000 obrotów(wyskakuje check-świeci się dosłownie 2-3 min i gaśnie-auto odżywa). Moje pytanko-czy uszkodzony zawór turbiny wykryje się po podłączeniu do komputera? Mechanik rozkłada ręce ponieważ błędu nie ma w pamięci i uważa ,że wszystko jest ok. Dziękuje za odpowiedź.
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 26 maja 2015, 11:19
- Imię: Dawid
- Auto: Astra GTC
- Silnik: Z19DT
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Włocławek
na początku koledzy napisali wyraźnie,by zrobić logi dynamiczne, 3 bieg i jazdaa, wtedy będzie wiadomo dokładnie co się dzieje,
Op-com. Tech2. MDI
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 07 lip 2012, 13:17
- Imię: wojtek
- Auto: astra h
- Silnik: 1,7 cdti 101km
- Województwo: dolnośląskie
Kolego Mikua-nie jestem w tym obcykany,więc auto było u mechanika. Wiem tylko że na ,,trojce'' but w podłoge i auto normalnie idzie i kręci na wysokich obrotach-bo tak też próbowałem jeżdzić.Dzieki za zainteresowanie.
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 03 lut 2015, 8:54
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: mazowieckie
OK, dzięki wszystkim za odpowiedzi. Dla potomnych - Nie pomogła wymiana czujnika ciśnienia doładowania, regeneracja turbiny i reszta rzeczy które pisałem w pierwszym poście. Pomogło natomiast wgranie nowego oprogramowania - tzn zgodnie z tym co jest napisane tutaj:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 11 paź 2015, 13:41
- Auto: Astra h
- Województwo: świętokrzyskie
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 03 lut 2015, 8:54
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: mazowieckie
Mi oprogramowanie wgrał gość, który usuwał mi DPF. W Aso nie chcieli się podjąć, bo nie mają przygotowanych programów z usuniętym DPF Facet znalazł w swoich zasobach astrę z takim silnikiem, z datą oprogramowania na 2010 i tą mi wgrał. Od tej pory problem zniknął ewidentnie.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 lip 2011, 15:11
- Imię: Mario
- Auto: Astra 1.7 CDTI, A14NET
- Silnik: Z17DTR, A14NET
- Województwo: wielkopolskie
Ja również mam ten sam problem z błędem P0234. Mam usunięty DPF i dodatkowo EGR
Jak wygląda sprawa po wgraniu nowego softu ??? Nadal jest wszystko ok ??? Zauważyliście jeszcze jakieś inne zmiany po aktualizacji softu ??
Jak wygląda sprawa po wgraniu nowego softu ??? Nadal jest wszystko ok ??? Zauważyliście jeszcze jakieś inne zmiany po aktualizacji softu ??