Z17DTJ wolno wchodzi w obroty
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 09 mar 2015, 13:06
- Imię: Karol
- Auto: Astra H 2008
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: wielkopolskie
Z17DTJ wolno wchodzi w obroty
Witam serdecznie.
Czy wasze astry 1.7 110KM też tak wolno wchodzą w obroty na biegu jałowym?
U mnie powoduje to powolne ruszanie samochodu (ciężko nim dynamicznie ruszyć).
Odgłos, który słychać to wciśnięcie pedału gazu w podłogę.
[External Link Removed for Guests]
EDIT:
Wydaje mi się, że znalazłem filmik z tym samym silnikiem, ale w nowszej astrze:
[External Link Removed for Guests]
Widać mega różnicę w dodawaniu gazu na biegu jałowym.
Co może powodować takiego muła w mojej astrze?
Czy wasze astry 1.7 110KM też tak wolno wchodzą w obroty na biegu jałowym?
U mnie powoduje to powolne ruszanie samochodu (ciężko nim dynamicznie ruszyć).
Odgłos, który słychać to wciśnięcie pedału gazu w podłogę.
[External Link Removed for Guests]
EDIT:
Wydaje mi się, że znalazłem filmik z tym samym silnikiem, ale w nowszej astrze:
[External Link Removed for Guests]
Widać mega różnicę w dodawaniu gazu na biegu jałowym.
Co może powodować takiego muła w mojej astrze?
Ostatnio zmieniony 06 maja 2017, 17:23 przez Kapeciu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:47
- Imię: Maciej
- Auto: Astra H
- Silnik: Z13DTH
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Noo... Moje Z13DTH zbiera się o niebo lepiej ewidentnie coś dolega.. Na nowsze nie patrz bo inna technologia jest stosowana na tych samych silnikach
Masz dostęp do opcoma?
Kiedy filtry wymieniane?
Paliwo lub powietrze. Pytanie, kto jest winowajcą
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
Masz dostęp do opcoma?
Kiedy filtry wymieniane?
Paliwo lub powietrze. Pytanie, kto jest winowajcą
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 09 mar 2015, 13:06
- Imię: Karol
- Auto: Astra H 2008
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: wielkopolskie
Akurat olej, filtr paliwa, powietrza, rozrząd były wczoraj wymieniane
Ogólnie problem ten mam występuje dobre kilka miesięcy.
Mam dostęp do opcoma, tylko musiałbym wiedzieć, jakie pomiary nagrać
Oczywiście błędów brak.
Ogólnie problem ten mam występuje dobre kilka miesięcy.
Mam dostęp do opcoma, tylko musiałbym wiedzieć, jakie pomiary nagrać
Oczywiście błędów brak.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:47
- Imię: Maciej
- Auto: Astra H
- Silnik: Z13DTH
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Na początek ciśnienie na listwie wtryskowej. Są dwa parametry. Ciśnienie zadane i rzeczywiste. Porównaj jak się wzajemnie zmieniają przy dodawaniu gazu. Jeśli prawie natychmiast jest ok.
Ja kilka miesięcy walczyłem ze swoim by mu przywrócić dawną moc.
Masz dpf? Sprawdź ciśnienia.
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
Ja kilka miesięcy walczyłem ze swoim by mu przywrócić dawną moc.
Masz dpf? Sprawdź ciśnienia.
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 09 mar 2015, 13:06
- Imię: Karol
- Auto: Astra H 2008
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: wielkopolskie
Pytanie co masz na myśli pisząc prawie natychmiast
Pomiędzy zmianą wymaganego a aktualnego ciśnienia jest różnica ok. 0.3 sekundy.
Dpf usunięty.
Pomiędzy zmianą wymaganego a aktualnego ciśnienia jest różnica ok. 0.3 sekundy.
Dpf usunięty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:47
- Imię: Maciej
- Auto: Astra H
- Silnik: Z13DTH
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Jutro sprawdzę na swoim jak to dokładnie się odbywa, ale wydaje mi się, że różnica jest zbyt duża jeśli chodzi o zadane ciśnienie rzeczywiste. 5MPa to dużo. Wstępnie zainteresuj się tematem zaworu regulującego ciśnienie na listwie. Bodajże nazywa się zawór CSV. Szeroko opisany na tym forum. W silnikach Isuzu były bardzo wadliwe
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
EDIT:
Re: Z17DTJ wolno wchodzi w obroty
Daj mi jeszcze wykres ciśnienia doładowania powietrza w zależności od obrotów.
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
EDIT:
Re: Z17DTJ wolno wchodzi w obroty
Daj mi jeszcze wykres ciśnienia doładowania powietrza w zależności od obrotów.
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 09 mar 2015, 13:06
- Imię: Karol
- Auto: Astra H 2008
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: wielkopolskie
Ciśnienie ładowania trzyma idealnie
Byłbym bardzo wdzięczny, gdybyś sprawdził jak to u Ciebie wygląda z tym ciśnieniem na listwie
Byłbym bardzo wdzięczny, gdybyś sprawdził jak to u Ciebie wygląda z tym ciśnieniem na listwie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:47
- Imię: Maciej
- Auto: Astra H
- Silnik: Z13DTH
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
No właśnie.. Jedno rozwiązane. Winne jest paliwo
Co prawda u mnie wykres będzie zupełnie inny gdyż mam turbinę ze zmienną geometrią i np ciśn doładowania u mnie dochodzi do 200 kPa. Zrobię próbę podczas jazdy bo u mnie pokaże tylko trzy punkty na luzie ;P Nie zdziw się gdy dane będą u mnie się wachały przy 2100 obr/min gdyż sprzęgło mi się ślizga..
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
EDIT:
Korzystałem z delphi więc mam dwa różne wykresy, ale i tak widać jak przebiega wykres. Jest idealny. Wahania są minimalne. Zauważ, że gdy zapotrzebowanie spada to rzeczywiste również spada i to tak samo. U Ciebie z opóźnieniem.
Moim zdaniem znowu masz do zrobienia zawór.. Na jakich stacja tankujesz?
Co prawda u mnie wykres będzie zupełnie inny gdyż mam turbinę ze zmienną geometrią i np ciśn doładowania u mnie dochodzi do 200 kPa. Zrobię próbę podczas jazdy bo u mnie pokaże tylko trzy punkty na luzie ;P Nie zdziw się gdy dane będą u mnie się wachały przy 2100 obr/min gdyż sprzęgło mi się ślizga..
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
EDIT:
Korzystałem z delphi więc mam dwa różne wykresy, ale i tak widać jak przebiega wykres. Jest idealny. Wahania są minimalne. Zauważ, że gdy zapotrzebowanie spada to rzeczywiste również spada i to tak samo. U Ciebie z opóźnieniem.
Moim zdaniem znowu masz do zrobienia zawór.. Na jakich stacja tankujesz?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 09 mar 2015, 13:06
- Imię: Karol
- Auto: Astra H 2008
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: wielkopolskie
Właśnie widzę, że u Ciebie to ciśnienie o wiele lepiej wygląda, na pewno nie masz takiego opóźnienia jak ja
Tankuje tylko na orlenie.
Wygląda na to, że będę musiał wymienić ten zawór i zobaczyć czy się coś poprawi.
Tankuje tylko na orlenie.
Wygląda na to, że będę musiał wymienić ten zawór i zobaczyć czy się coś poprawi.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy