brak ciśnienia sprężania
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 10 maja 2014, 21:31
- Auto: astra H III 1.7 cdti 2004 r.
- Województwo: śląskie
brak ciśnienia sprężania
Na drugim cylindrze brak ciśnienia sprężania. Proszę podać prawdopodobne przyczyny i koszty naprawy. Silnik nie brał oleju ani płynu chłodniczego. Gdyby nie to że na biegu jałowym i zaraz po rozruchu była nie równa jego praca to bym się nawet nie zorientował. Generalnie nie było kłopotów z odpaleniem nawet na mrozie.
EDIT:
ASTRA H 1.7 CDTI 2004 r. 100 KM
EDIT:
ASTRA H 1.7 CDTI 2004 r. 100 KM
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:47
- Imię: Maciej
- Auto: Astra H
- Silnik: Z13DTH
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Na jakiej podstawie twierdzisz, że brak sprężania? Przyczyny? uszkodzone pierścienie, wtryskiwacz, świeca żarowa, głowica... Mechanik Ci nie mógł odpowiedzieć?
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 10 maja 2014, 21:31
- Auto: astra H III 1.7 cdti 2004 r.
- Województwo: śląskie
Mechanik zmierzył chyba kompem. Teraz demontują głowicę aby znaleźć przyczynę. Martwię się o koszty. Świeca żarowa chyba nie ma wpływu na ciśnienie?
EDIT:
Podejrzewał wałek rozrządu ale jest o.k
EDIT:
Gdyby były pierścienie lub głowica to chyba by brał olej?
EDIT:
Podejrzewał wałek rozrządu ale jest o.k
EDIT:
Gdyby były pierścienie lub głowica to chyba by brał olej?
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Może po prostu zawieszony zawór.
Robił próbę olejową?
Robił próbę olejową?
Ostatnio zmieniony 08 maja 2017, 18:38 przez przemty, łącznie zmieniany 1 raz.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 10 maja 2014, 21:31
- Auto: astra H III 1.7 cdti 2004 r.
- Województwo: śląskie
Próby olejowe robi się jak jest złe sprężanie. W moim przypadku sprężanie nie ma w ogóle na drugim zaworze.
EDIT:
cylindrze oczywiście. Zawieszony zawór - jest to możliwe. Jakie jeszcze ewentualności i jakie szacunkowe koszty naprawy?
EDIT:
cylindrze oczywiście. Zawieszony zawór - jest to możliwe. Jakie jeszcze ewentualności i jakie szacunkowe koszty naprawy?
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
No i co mechanik określił bo już przez godzinę głowicę pewnie zwalił ?
Nie będziemy bawić się w zgadywanie na odległość skoro czapka i tak jest zrzucona.
Nie będziemy bawić się w zgadywanie na odległość skoro czapka i tak jest zrzucona.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 10 maja 2014, 21:31
- Auto: astra H III 1.7 cdti 2004 r.
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 sty 2011, 22:44
- Imię: Wojtek
- Auto: Fiesta MK7 Trend; GOLD X 2013
- Silnik: 1,4i; 96ps, LPG
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: KR
Jaki przebieg? Być może tylko podparty zawór. Do diagnozy tegoż nie trzeba głowicy zrzucać.
pozdrawiam
były użytkownik AH kombi Z17DTH 2005
były użytkownik AH kombi Z17DTH 2005
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 10 maja 2014, 21:31
- Auto: astra H III 1.7 cdti 2004 r.
- Województwo: śląskie
Po zrzuceniu głowicy okazało się że: głowica krzywa - poszła do planowania oraz bardzo duża ilość nagaru na zaworach. Ponieważ żadnej dziury nie stwierdzono przypuszczalnie nagar powoduje podpieranie zaworów. Mam nadzieję że w tym tygodniu mechanik upora się z naprawą. Jak sądzicie ile to może mnie kosztować? Czy ilość nagaru ma związek z jakością paliwa jeśli tak to u jakiego producenta najlepiej tankować?
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Jak już masz głowice na wierzchu to odrazu sprawdź/zrob:
- luz zaworowy
- zawory i gniazda zaworowe
- uszczelniacze wałków
No i mam nadzieję, że zakładasz nowy pasek rozrządu.
Jeżeli chcesz autem jeździć dłużej to wydane teraz pieniądze zwrócą ci się w przyszłości...
- luz zaworowy
- zawory i gniazda zaworowe
- uszczelniacze wałków
No i mam nadzieję, że zakładasz nowy pasek rozrządu.
Jeżeli chcesz autem jeździć dłużej to wydane teraz pieniądze zwrócą ci się w przyszłości...
[External Link Removed for Guests]