Witam,
Od tygodnia borykam się z błędem jak w tytule P0105 - Astra h 1,7cdti 100km 2005 rok.
Żaden mechanik nie chce mi pomóc. Jeden zażądał 2 tys za nowy egr i w ógole. A nie mam teraz zbyt dużo czasu aby pojeździć po mechanikach bo urodziła mi się córeczka i nią się teraz zajmuje....
Ale nie ukrywam, że samochód też potrzebny. Jak więc sądzicie co się stało?? Na forum czytałem, że to prawdopodobnie elektrozawór sterowania podciśnieniem - czy to jest ta część z załącznika foto??
Czy ten elektrozaworek jest łatwo wymienić, gdzie on się znajduje? Nie ukrywam, że jestem zielony w tych sprawach...
Jeśli nie ta część to na co innego zwrócić uwagę? Dodam tylko że samochód ma równe obroty, brak przyspieszenia, i nie wchodzi w obroty. Turbina była regenerowana pół roku temu więc wydaje mi się że jest oki.
Dzięki bardzo za pomoc?
Pozdrawiam
Michał
EDIT:
Witam ponownie,
zapomniałem dodać drugi załącznik, czy to ten czujnik Boscha może robić problem
Pozdrawiam
EDIT:
lista błędów, tylko ten P0105 się nie chce skasować
Błąd P0105
- MISIEK2005
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 13:02
- Imię: Michał
- Auto: Astra H 1,7 cdti 100km
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: podlaskie
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:47
- Imię: Maciej
- Auto: Astra H
- Silnik: Z13DTH
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Ten czujnik bosha jest od ciśnienia doładowania. Egr sprawdzisz blaszką. Test opisany na forum. W twoim silnikiem do sprawdzenia zawór regulujący ciśnienie na szynie Common Rail.
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI Y530-U00 przy użyciu Tapatalka
- MISIEK2005
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 13:02
- Imię: Michał
- Auto: Astra H 1,7 cdti 100km
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: podlaskie
Egr był sprawdzony metodą na blaszkę...
Czyli raczej ten czujnik BOSCHA? a jak wygląda ten za szynie?
EDIT:
hej koledzy, czy ktoś mi pomoże w mojej sprawie??
Czyli raczej ten czujnik BOSCHA? a jak wygląda ten za szynie?
EDIT:
hej koledzy, czy ktoś mi pomoże w mojej sprawie??