Jak sprawdzić, czy komputer pokazuje błąd?
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 19 paź 2014, 22:28
- Auto: Astra H
- Województwo: wielkopolskie
Jak sprawdzić, czy komputer pokazuje błąd?
może po wycięciu DPFa odłączali kontrolkę "spiralkę" bo sygnalizowała "trwałe uszkodzenie systemu usuwania spalin" czy coś w tym stylu...
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2017, 18:07 przez maniuu, łącznie zmieniany 1 raz.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
nie zawsze usuniecie dpf jest takie proste. Raz widzialem ze byly problemy z kastracja bo najlpeiej sie to robi jak uklad jest sprawny i wtedy sie kastruje o ten element. Przy kastracji dpf kiedy ktos juz wycial go fizycznie z auta to moze byc klopotliwe dla tunera. nie zawsze jest to tak ze sie tu klika czy tam i po temacie. Potrafia sie po tym zabiegu palic kontrolki na szafie i wtedy tuner ratujac sie wylacza diagnostyke. Auto owszem pracuje normalnie ale szkoda tego ze nie bedzie juz nam sygnalozowac pewnych rzeczy.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 09 mar 2015, 13:06
- Imię: Karol
- Auto: Astra H 2008
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: wielkopolskie
Rzeczywiście po usunięciu DPF została usunięta cała tablica błędów. Podobno było to bardzo częste w starszych programach dla Denso. Nowy program rozwiązał problem.
-
- Posty: 340
- Rejestracja: 12 maja 2011, 13:53
- Imię: Maciej
- Auto: Astra-H Kombi/Cosmo & Corsa-C Golas
- Silnik: Z19DTH 200 & Z12XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Pomocny: 1 raz
Standardzik. Jakimś ECUSAFE usunięto sporą część tablicy błędów. Życzę potem powodzenia w diagnozowaniu takiego auta. (Już pomijam to że nie wiem jak auto w przyszłości przejdzie przegląd gdy będą sprawdzać DPFy)
Astra Caravan Cosmo Z19DTH + hybrydowe turbo + własny program 200HP+
- Kiecio
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 lut 2018, 9:01
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: dolnośląskie
a u mnie metoda gaz hamulec w ogóle nie działa, też mam rzekomo wycięty DPF i po wciśnięciu gazu i hamulca do końca przekręcam kluczyk na zapłon czekam i nic się nie pojawia
- bazyl86
- Posty: 5
- Rejestracja: 04 kwie 2018, 9:02
- Imię: Seba
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Województwo: mazowieckie
Widać nie masz błędów:) Należy też pamiętać, że błędy check można odczytać zwykłym kablem diagnostycznym elm327, można też te błędy skasować, natomiast błędy "samochód z kluczykiem" można odczytać metodą gaz/hamulec, kasowanie ich wymaga op-coma.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Do odczytu błędów z ECU silnika starczy ELM od chińczyka na BT. Kilka razy używałem tego w AH i zawsze czytał i kasował błędy.
Oczywiście w aucie nie było nic grzebane przy sterowniku przy okazji wycinki.
Oczywiście w aucie nie było nic grzebane przy sterowniku przy okazji wycinki.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]