Brak możliwości skasowania InSp2
- vobi1orbi
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 kwie 2016, 20:20
- Imię: Bogusław
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z17DTH
- Rocznik: 2004
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Świdnica
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
Brak możliwości skasowania InSp2
Hej, zapodam temat, mam aśkę H 1,7 cdti z silnikiem Z17DTH, 2004 r. ostatnio średnio co 100km zapala mi się InSp2, kasuję ją tak jak należy z deski rozdzielczej, za pomocą licznika km i kluczyka i jest OK jakiś czas, ale potem po ok 100km zaś to samo, myślałem ze to olej itd. powymieniałem olej i komplet filtrów ( wszystkie - oleju, powietrza, paliwa i kabinowy), rozrząd wymieniony ma dopiero 40000km, mechanik chciał mi skasować InSp2 w kompie ale mu napisało że trzeba jakiś kod podać, aby wejść w ustawienia diagnostyczne, a ja go nie mam, bo nie mam książki serwisowej, auto jest z polskiego salonu, gdzie mogę ten kod zdobyć?, tylko proszę nie piszcie mi że mam jechać na ASO i skasować go za 199zł, bo dzwoniłem, kodu nie chcieli podać, bo oni sami skasują za tą cenę, skąd oni go mają?
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Za pewne chodzi o tzw. car pass.
Jeśli tak, to albo znajdziesz sobie kogoś, kto posiada odpowiedni sprzęt i odczyta ten kod z pamięci modułu silnika, albo niestety ASO.
Jeśli tak, to albo znajdziesz sobie kogoś, kto posiada odpowiedni sprzęt i odczyta ten kod z pamięci modułu silnika, albo niestety ASO.
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 07 lut 2013, 20:29
- Imię: Jacek
- Auto: Astra H
- Silnik: 1,6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
O ile ja wiem jeżeli samochód kupiony z polskiego salonu to- dowiadujesz się z jakiego salonu potem albo jedziesz albo dzwonisz podajesz wszystkie dane samochodu i podają Ci nr CAR-PASS . Łaski nie robią i nie daj się naciągnąć na żadne koszty bo to jest nieuczciwe. Jeżeli nie będą chcieli to pisz do Opla Polska i złóż skargę i domagaj się od centrali niech Ci podadzą CAR-PASS. Jak zawsze sprzedać i mieć gdzieś klienta - ważne ze kasa skasowana i po sprawie. Nie dajmy się tak traktować -dealer tez ma swoje obowiązki i łaski nie robi. Na zachodzie się szanuje klienta i taka usługa jest bezpłatna.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 15:29
- Imię: Kamil
- Auto: Astra J
- Województwo: dolnośląskie
Witam mam pytanie ilo cyfrowy jest ten kod bo mi podano 4 cyfrowy z niemieckiego serwisu za darmo...
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 07 lut 2013, 20:29
- Imię: Jacek
- Auto: Astra H
- Silnik: 1,6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
No i dobrze Ci podali Car-Pass ma 4 cyfry - np. 2123. Za pomocą tych cyfr możesz wiele zdziałać ale tez możesz wiele zepsuć wiec uważaj z tym i stosuj odpowiednio - czyli zastanów się 5 razy nim cos klikniesz w Op-Comie.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 15:29
- Imię: Kamil
- Auto: Astra J
- Województwo: dolnośląskie
Ok dzieki. Sam nie bede nic grzebal potrzebowalem ten kod na przyszlosc. W polskim serwisie chcieli 123 zl za car pass masakra
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
A nie jest tak, że do skasowania inspekcji trzeba nacisnąć hamulec bo inaczej nie skasuje? Piszesz tylko o kluczyku, stąd pytam o hamulec
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Co wy tam wiecie. Ludzie nie pisujcie bzdur jak nie macie w tej materii wiedzy. Aso o ile prowadzi archiwum to moga miec ten kod jak to auto bylo w ich salonie kupione. Jadnak jesli maja ten odzyskac bo z centrali z niemiec to i polskie aso musi za to zaplacic. Wiec nawet jako pracownik aso musialem za taki kod placic. Tka z czapy to nie pamietam czy do kasowania insp byl potrzebny car pass. Kasowalismy kluczykiem i po temacie. Jelsi nie chce skasowac sie to trzeba zrobic tak: ze trzy razy szybko przekrecic kluczyk w stacyjce. Wtedy zacznie migac ta inspekcja i mozena kasowac ja tradycyjnie kombinacja wciskania guzika i przekrecania kluczyka co juz jest na necie chyba wszedzie.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- vobi1orbi
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 kwie 2016, 20:20
- Imię: Bogusław
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z17DTH
- Rocznik: 2004
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Świdnica
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
Już wszystko jasne InSP2 (przepalona żarówka) , InSP3 (niskie napięcie) , InSP4 (woda w filtrze paliwa -diesel). Gasną same po usunięciu usterki...