Witam
Przy dohamowywaniu na następnie stojąc na neutralbym obroty są trochę podwyższone i czuje to na pedale hamulca. Po paru sekundach od zatrzymania powoli spadają do normalnego poziomu.
Z17DTH Astra H kombi z 2006 roku.
[External Link Removed for Guests]
Z góry dzięki za wskazówki czemu sie przyjrzeć.
Pozdrawiam
EDIT:
Jakieś pomysły?
Podwyższone obroty przy hamowaniu 1.7 cdti
- White
- Posty: 157
- Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
- Imię: Marcin
- Auto: Astra III H GTC
- Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
- Województwo: mazowieckie
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:59
- Imię: Roman
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: lubuskie
Hej,
to jest normalne, zawór CSV działa na zasadzie mechanicznej, przy raptownym obniżeniu dawki paliwa. Hamuj także silnikiem to zawór CSV zdąży się adoptować, no i tarcze z klockami dłużej wytrzymają. Zużcie paliwa też spadnie.
to jest normalne, zawór CSV działa na zasadzie mechanicznej, przy raptownym obniżeniu dawki paliwa. Hamuj także silnikiem to zawór CSV zdąży się adoptować, no i tarcze z klockami dłużej wytrzymają. Zużcie paliwa też spadnie.
- White
- Posty: 157
- Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
- Imię: Marcin
- Auto: Astra III H GTC
- Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
- Województwo: mazowieckie
Czasem się da czasem nie tak hamować:) po prostu nie przywyklem czuć gazu przy dohamowywaniu a w zasadzie już zatrzymywania się bo to w tym momencie obroty utrzymują się ok. 950 obr a po zatrzymaniu powoli spadają
Nawet jak powoli dojade do świateł to jest tak samo. Mało to komfortowe czuc podwyższone obroty na sprzęgle i troche glosniejsza praca. Moze przeplywomierz?
Nawet jak powoli dojade do świateł to jest tak samo. Mało to komfortowe czuc podwyższone obroty na sprzęgle i troche glosniejsza praca. Moze przeplywomierz?
Ostatnio zmieniony 14 paź 2017, 19:47 przez Dido, łącznie zmieniany 1 raz.