Z17DTH Duże zapocenia przy pierwszym i trzecim wtryskiwaczu

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

Z17DTH Duże zapocenia przy pierwszym i trzecim wtryskiwaczu

#1

Nieprzeczytany post autor: White »

Cześć

[External Link Removed for Guests]

Niedawno zakupiłem astre 1.7 cdti 100km i widzę tłuste ślady przy pierwszym i trzecim wstryskiwaczu. Jeszcze przy pierwszym rozumiem, że mogło się wylać ale identycznie wygląda to przy trzecim. Trochę to wygrałem ale czy jest się czym martwić?

Auto przyspiesza bardzo dobrze, nie czuję objaw padających wtryskiwaczy.

Dzięki za opinie

Roman99

Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 24 sie 2015, 22:59
Imię: Roman
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: lubuskie

#2

Nieprzeczytany post autor: Roman99 »

Hej,
z biegiem czasu elementy gumowe tracą elastyczność, a te uszczelki to właśnie guma. Jak nie rzuca olejem to można spokojnie jeździć. Ze zużyciem wtryskiwaczy nie ma nic aspólnego.

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#3

Nieprzeczytany post autor: White »

Dzięki a czy można je ewentualnie łatwo wymienić?

Co do wtryskiwaczy które wydają się pracować bardzo dobrze mają już 300 tys. Nie wiem jakie kto lał paliwo ale czy warto o nie jakos specjalnie zadbać czy też wystarczy lać przyzwoite paliwo i wymieniać filtry?

Roman99

Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 24 sie 2015, 22:59
Imię: Roman
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: lubuskie

#4

Nieprzeczytany post autor: Roman99 »

Tak, wymiana jest prosta, odpinasz wtyczkę od wtryskiwacza, odkręcasz dwie ósemki i uszczelka jest wolna.
Ja poza wymianą filtra paliwa co 30 tyś. niec nie robie, dobrze podłączyć pod kompa, zobaczysz czy są dobre.

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#5

Nieprzeczytany post autor: White »

nie trzeba na nowo programować wtrysków? przy wtryskiwaczu jest tylko jedna uszczelka czy więcej? Bym kupił właściwe :)

zigu18

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 01 paź 2011, 10:42
Imię: Jarek
Auto: Astra J
Silnik: A14NET LPG
Rocznik: 2012
Województwo: małopolskie

#6

Nieprzeczytany post autor: zigu18 »

Masz wtryski Boscha a ich się nie programuje

Roman99

Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 24 sie 2015, 22:59
Imię: Roman
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: lubuskie

#7

Nieprzeczytany post autor: Roman99 »

Przy każdym jest jedna.

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#8

Nieprzeczytany post autor: White »

Ok dzięki. Jakoś to teraz wyczyścić i wymienic:)

EDIT:
Środek do czyszczenia egr powinien to doczyscic.

Awatar użytkownika
mk5

Moderator Forum
Posty: 6258
Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
Imię: Marek
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9TDI
Województwo: lubelskie
Wdzięczny: 96 razy
Pomocny: 114 razy

#9

Nieprzeczytany post autor: mk5 »

zigu18 pisze:QR_BBPOST Masz wtryski Boscha a ich się nie programuje
Pomijam fakt że przy wymianie uszczelnienia nie trzeba demontować wtryskiwaczy, ale przy ich demontażu z tego co mi wiadomo trzeba programować w AH, w z17DTL W AG nie trzeba, a w z17dtl AH już tak(info od elektronika)

Ogólnie trzeba uważać by nie urwać plastków przy demontażu. Samo uszczelniacze tez drogie.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2017, 22:15 przez mk5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#10

Nieprzeczytany post autor: White »

Więc lepiej wyczyścić i zostawić?

ODPOWIEDZ