Pilna POMoc unieruchomione auto po czyszczeniu przepustnicy. Z17DTH

Usunięty użytkownik 857091

Pilna POMoc unieruchomione auto po czyszczeniu przepustnicy. Z17DTH

#31

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 857091 »

Teoretycznie wyeliminujesz lewe powietrze na trasie zbiornik-pompa. Praktycznie różnie bywa.

EDIT:
[quote="White"]QR_BBPOST Czy to moze byc imobilajzer patrzac na film ktory wrzucilem?

Kluczyk gaśnie usterki brak a silnik do 4 sek po uruchomieniu silnika powinien zgasnąć

EDIT:
Sprawdź jeszcze dobrze 2 zaworki elektryczne na pompie i na listw CR. Dochodzi napięcie , słychać jak chodzą?. W ostateczności spróbuj odpalić na plaka lub WD-40 w filtr powietrza lądując jak najbliżej silnika

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#32

Nieprzeczytany post autor: White »

Podpialem wezyk do wezyka idacego do pompy cr i zaciagalo paliwo...ubywalo go...ale ani troche nie zaskoczyl a juz mi przygasaja zegary....boje sie kupic aku za 350 i okaze sie ze to nie to...

Usunięty użytkownik 857091

#33

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 857091 »

Daj dzisiaj spokój , szkoda aku i rozrusznika . Czyli paliwo dostaje , niewiesz w jakim stanie masz wtryski , jak będą lać to bedzie problem z odpaleniem na zimnym silniku
Ostatnio zmieniony 16 paź 2017, 17:41 przez Usunięty użytkownik 857091, łącznie zmieniany 1 raz.

budrysek

Astro-maniak
Posty: 120
Rejestracja: 02 sie 2013, 8:13
Auto: Astra H
Silnik: Z13DTH
Województwo: śląskie

#34

Nieprzeczytany post autor: budrysek »

Napisz jeszcze jakim programem odczytujesz błędy. Sprawdź wszystkie bezpieczniki, przekaźniki. Czy jak grzejesz świece, to słychać przez kilka sekund pompę w baku ? dość wyraźnie ?
Spadek napięcia do 10V przy próbie odpalania jest normalny, układ paliwowy sam się odpowietrza, po prostu kilka razy kluczykiem uruchamiasz pompę a potem zapalasz.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2017, 18:30 przez budrysek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#35

Nieprzeczytany post autor: White »

Tak więc podsumowując. Nie zawsze zwracałem uwagę na dźwięki z podszybia ale nie raz słyszałem pracujący silniczek czy tam pompe.

Z programem to mam tylko dziadoski pcmscan który w sumie tylko niektóre błędy rozpozna ale skasuje każdy. Błędy odczytałem metodą gaz hamulec.

Co ważne! Kupiłem nowy aku i niestety to samo. Mocniej kręci wałem ale nic z tego.

Najważniejsze! Rozkrecałem tylko ścieżkę ruchu powietrza i tylko jedna wtyczka była odpinana od przepustnicy.

Dziś zalalem 5 litrow paliwa i zakrecilem za pierwszym razem i praktycznie na moment zapalił lub brakowało mu bardzo mało. I to jest coś na czym bym się skupił. Potem było już tylko gorzej a właściwie tak jak wczoraj.

Już sam nie wiem...auto unieruchumione. Słabe pierwsze wrażenie z17dth...w z19dth robiłem to samo i nie było takiego problemu.

Jeszcze raz, przed czyszczeniem dolotu auto chodzilo bardzo dobrze i nie było problemów.

budrysek

Astro-maniak
Posty: 120
Rejestracja: 02 sie 2013, 8:13
Auto: Astra H
Silnik: Z13DTH
Województwo: śląskie

#36

Nieprzeczytany post autor: budrysek »

Dlatego nie wierzę w cudowne, nagłe popsucie się po czyszczeniu. Szkoda, że kupiłeś nowy aku. Sprawdź błędy metodą gaz-hamulec. Pompę słychać wyraźnie w kabinie u mnie z13dth. Może jakieś lewe powietrze łapie. Ew. układ jest zalany specyfikiem do czyszczenia, pisałem w pierwszym moim poście.
Świece grzeją ? sprawdziłeś bezpieczniki/przekaźniki ?
Ostatnio zmieniony 16 paź 2017, 20:30 przez budrysek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#37

Nieprzeczytany post autor: White »

Ale w którym miejscu może być zalany? Znów zdjąłem rure z IC do przepustnicy i rure od egr do silnika. Nie widziałem, żeby było zalane. Wystarczy że w paru miejscach będzie lekko wilgotne i już auto nie odpali. W kolektorze wyciągnąłem wszystko co z osadu luźne i znów skreciłem i nic.

Nie rozkrecalem ponownie dolotu do turbiny i z turbiny. Błędy z ecn gaz gamulec to tylko 50074 ale już go chyba nie ma.

Warto ponownie sprawdzić turbine? Sprawdzać każdą rurke? Widziałeś filmik jak wygląda odpalanie? Nie dusi nie gasnie tylko nawet nie odpala

EDIT:
Kontrolka świec zapala sie i gaśnie. Ale to i tak powinien zapalic. Bylo dzis 20 stopni

budrysek

Astro-maniak
Posty: 120
Rejestracja: 02 sie 2013, 8:13
Auto: Astra H
Silnik: Z13DTH
Województwo: śląskie

#38

Nieprzeczytany post autor: budrysek »

Spróbuj jutro może środek do opalania samochodu aplikujące się do filtra powietrza tzw. samostarty. Nic więcej na dziś mi nie przychodzi do głowy.

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#39

Nieprzeczytany post autor: White »

Warto turbo sprawdzac? Dobrze i mocno skrecilem. Nie bardzo wiem o jaki specyfik chodzi

budrysek

Astro-maniak
Posty: 120
Rejestracja: 02 sie 2013, 8:13
Auto: Astra H
Silnik: Z13DTH
Województwo: śląskie

#40

Nieprzeczytany post autor: budrysek »

Turbo nie odpowiada za odpalanie.
Zobacz samostart google, all...
Ostatnio zmieniony 16 paź 2017, 21:04 przez budrysek, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ