Pilna POMoc unieruchomione auto po czyszczeniu przepustnicy. Z17DTH

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

Pilna POMoc unieruchomione auto po czyszczeniu przepustnicy. Z17DTH

#41

Nieprzeczytany post autor: White »

Jaka w ogóle jest zasada...zaciaga ppwietrze z przodu do filtra ppwietrza...przeplwywomierz turbo...IC i do przepustnicy i do silnika...tam plus wtrysk paliwa i samo zapłon?

EDIT:
Jeśli coś jeszcze wpadnie Ci do głowy to się podziel:)

EDIT:
Samostart psiknac tylko na filtr czy wszedzie do dolotu gdzie się dostane?

Usunięty użytkownik 857091

#42

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 857091 »

[quote="White"]QR_BBPOST Jaka w ogóle jest zasada...zaciaga ppwietrze z przodu do filtra ppwietrza...przeplwywomierz turbo...IC i do przepustnicy i do silnika...tam plus wtrysk paliwa i samo zapłon?

Zdejmij filtr powietrza i zapodaj plakiem w rure w kierunku silnika oczywiście
Ty masz ten silnik?
[External Link Removed for Guests]

Poczytaj jeszcze ten wątek na innym forum, nie bede kopiował całego tekstu.
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 16 paź 2017, 22:49 przez Usunięty użytkownik 857091, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#43

Nieprzeczytany post autor: White »

Tak to jeat chyba widok z tyłu silbika. Mam z17dth.

Ale psiknac samostartem w rure już za przeplywomierzem? Czy przed nim..czy spsikac filtr? Psiknac tez w przepustnice? Z filmik samostartu k2 psika na filtr powietrza i niezwlocznie zapala a w pezypadku diesla nje czekać też na rozgrzanie świec.

Ale nie wiem tez czy psikajac w rure szybkobwszystko poskrecac? Czy lsikajac ba filtr tez go szybko zamknac i odpalic?

Usunięty użytkownik 857091

#44

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 857091 »

Psiknac w rurę jak najbliżej kolektora ssącego, omijając firmy, nic nie zamykaj
Ostatnio zmieniony 17 paź 2017, 8:34 przez Usunięty użytkownik 857091, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#45

Nieprzeczytany post autor: White »

Firmy? Czyli najbliżej kolektora to w przepustnice i egr...na to wygląda. Czyli omijam filtr powietrza przeplywke turbine i Intercooler?

Nie nakładam rury z powrotem tylko krece? Aby z tym nie przesadzic bo rozsadzi:)
Ostatnio zmieniony 17 paź 2017, 8:46 przez White, łącznie zmieniany 1 raz.

Usunięty użytkownik 857091

#46

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 857091 »

Tak ja na filmiku.
[External Link Removed for Guests]
Cały układ paliwowy musi być zapięty żeby miał z czego zaciągnąć paliwo
Ostatnio zmieniony 17 paź 2017, 9:09 przez Usunięty użytkownik 857091, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#47

Nieprzeczytany post autor: White »

Ok a dolot moze byc rozmontowany:)

Usunięty użytkownik 857091

#48

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 857091 »

a krótszy nie bedzie poprzez zawór egr-a

Awatar użytkownika
White

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:48
Imię: Marcin
Auto: Astra III H GTC
Silnik: 1.9 150KM Z19DTH
Województwo: mazowieckie

#49

Nieprzeczytany post autor: White »

Tylko że powinoo sie psikac i krecic a jestem sam...hmmm moze i tak odpali.

Czyli zdjac przepustnice i w zawor egr?

Usunięty użytkownik 857091

#50

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 857091 »

Samemu trochę licha, jak widać kręcąc rozrusznikiem zaciąga plak a tak psikniesz i zaczym odpalisz to sie utleni

ODPOWIEDZ