Witajcie, pytania są dwa - były uszczelniane otwory technologiczne w kolektorze ssącym oraz wymieniana uszczelka. Czy podczas tych robót trzeba demontować sam kolektor? Zakładam, że tak.
Pytanie najważniejsze - czy przy demontażu kolektora robi się coś w okolicach rozrządu? Wg poniższego filmu trzeba coś tam pogrzebać ale film dotyczy silnika 1.9. Czy w przypadku 1.7 jest tak samo?
Czas 2:06
[External Link Removed for Guests]
EDIT:
Nikt nie wie?
1.7 cdti demontaż kolektora ssącego a rozrząd
- Ulka
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 lut 2017, 16:42
- Imię: Ula
- Auto: Astra H 2007
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: śląskie
- Mariusz131
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lip 2019, 21:42
- Imię: Mariusz
- Auto: Zafira B
- Silnik: z18xer
- Województwo: mazowieckie
Silnik 1.9 to konstrukcja Fiata, a 1.7 to Isuzu. To są dwa różne silniki.