Problem z automatem

Awatar użytkownika
wazzki

Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 10 lis 2018, 9:45
Imię: Mateusz
Auto: astra h
Silnik: z19dt
Województwo: śląskie

Problem z automatem

#1

Nieprzeczytany post autor: wazzki »

Od paru dni posiadam astre kombi ze skrzynia automatyczna auto kupilem od kolegi handlarza, ale byl to jego prywatny samochod przebieg oryginalny 255 tys z autem nic sie nie dzialo gdyz mialem z nim stycznosc, ostatnio podczas jazdy po wciśnięciu kicka tryb awaryjny i błędy odczytane delphi p0703 nieciagly, oraz wartosc obrotowa nieprawidlowa, czujnik polozenia pedalu przyspieszenia(pisze z glowy po poludniu wrzuce screeny z delphi)samochod ogólnie z 3 biegu nie przelaczy na 4 i nie pojedzie wiecej niz 3 tys obr po odpuszczeniu gazu Wrzuci od razu 5 bieg ale o wyprzedzaniu dalej nie ma mowy manualnie biegi wchodzą nic nie Szarpie ale nadal tryb awaryjny , zadzialo sie tak 2 razy zwlaszcza jak krotko po ruszeniu uzyje sie kicka n.p przy szybkim wlaczaniu do ruchu.walczyl ktos j uz z ta skrzynią?czy w opisie profilu mam dobrą skrzynie?to jest silnik z19dt skrzynia to 6 stopniowy automat nie easytronic(chyba).
Ostatnio zmieniony 10 lis 2018, 10:28 przez wazzki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5371
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 129 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

oddaj mu to, skrzynia do remontu.

Awatar użytkownika
Misza

Astro-maniak
Posty: 1491
Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
Imię: Michał
Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
Silnik: A16LET
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Ełk
Wdzięczny: 4 razy
Pomocny: 11 razy
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Misza »

Kolega handlarz. Jest albo kolegą albo handlarzem. Kim jest naprawdę okaże się po sposobie rozwiązania problemu.
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru

Awatar użytkownika
wazzki

Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 10 lis 2018, 9:45
Imię: Mateusz
Auto: astra h
Silnik: z19dt
Województwo: śląskie

#4

Nieprzeczytany post autor: wazzki »

Nie było z tym samochodem żadnych problemów wcześniej, zarówno przed zakupem jak i po-jeżdżę nim już trochę.W załączniku dołączam błędy odczytane Delphi, po czym koledzy wnioskują, że skrzynia do remontu i co to znaczy?Tarczki?Sterownik, elektronika, bo skrzynia do remontu to nie wiele mi mówi :) Autko za takie pieniądze, że nawet remont skrzyni może być opłacalny, tylko pytanie czy tam szukać problemu na pewno.W załączniku są błędy z interfejsu Delphi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Automat

Astro-maniak
Posty: 4502
Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
Imię: Jan
Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
Rocznik: 2005
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Wielkopolska
Wdzięczny: 21 razy
Pomocny: 68 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: Automat »

wazzki pisze:QR_BBPOST że skrzynia do remontu i co to znaczy?Tarczki?Sterownik, elektronika, bo skrzynia do remontu to nie wiele mi mówi Autko za takie pieniądze, że nawet remont skrzyni może być opłacalny, tylko pytanie czy tam szukać problemu na pewno.
Kolega-handlarz przynajmniej powinien Ci wskazać warsztat,gdzie ów temat można załatwić.Handlarz,a uciekł od remontu skrzynii ;) .Wziąłeś problem na swoją głową i kieszeń,to śpiesz się,bo zima tuż,tuż.
Zacząć trzeba od pewności co do modelu skrzyni,jaką Twoje auto posiada.Kiedy był zmieniany olej w skrzyni ?
Ostatnio zmieniony 10 lis 2018, 13:36 przez Automat, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
wazzki

Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 10 lis 2018, 9:45
Imię: Mateusz
Auto: astra h
Silnik: z19dt
Województwo: śląskie

#6

Nieprzeczytany post autor: wazzki »

Nie nie uciekł to auto jest w jego posiadaniu 3 lata ja nim czesto wczesniej jezdzilem nic zlego sie nie dzialo, warsztat dobry znam ktory zajmuje sie automatami ale tez sporo sam potrafie zrobic przy autku dzis jeszcze sprawdze polaczenia przewodow masowych, podobny temat mialem w stilo abarth selespeed tam walił sprawę luźny przewód sterownika skrzyni .czytałem też że automat w oplu może wymagac kalibracji czy ktoś może to potwierdzić?proszę o podpowiedzi ze strony osób które miały styczność ze skrzyniami aut.wycieczki odnośnie uczciwości sprzedającego mi wiele mie pomoga a dodam tylko jak kogoś to interesuje ze obejrzalem wczesniej z 10 "perełek" od prywatnych wlascicieli x lat w rodzinie i to dopiero były paździerze:d

edit; czy skrzynia af 40 posiada bagnet stanu oleju?
Ostatnio zmieniony 10 lis 2018, 14:21 przez wazzki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Automat

Astro-maniak
Posty: 4502
Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
Imię: Jan
Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
Rocznik: 2005
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Wielkopolska
Wdzięczny: 21 razy
Pomocny: 68 razy

#7

Nieprzeczytany post autor: Automat »

..wycieczki ?...mój dobry kolega od kolegi handlarza kupił Passata 1,9 TDI w dobrej cenie.Radość trawała krótko....spindalał płyn chłodzący silnika....uszczelka pod głowicą do wymiany(oby tylko) .Wcześniej ubiłby mnie, jakbym sugerował jakiś "kanał" ze strony owego handlarza.Teraz szuka taniego warsztatu na wymianę owej uszczelki pod głowicą.
Wracając do tematu:
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ma bagnet i gdzie - nie wiem.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2018, 14:42 przez Automat, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wazzki

Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 10 lis 2018, 9:45
Imię: Mateusz
Auto: astra h
Silnik: z19dt
Województwo: śląskie

#8

Nieprzeczytany post autor: wazzki »

No ok astra h 2007 r 6 tys zl po przegladzie zawieszenia wsio ok z autem bylem na przegladzie przed zakupem i bylo wszystko ok na autko mialem 12 tys przeznaczone ale albo straszne parchy sie trafialy powypadkowe albo 1.7 isuzu ktory mnie nie interesował, a kolega jak wyrwal passata z niemiec nie rejestrowanego to sie nie dziwie kiedys polo tak kupilem 1 l oleju na 1000 km i czy to wina handlarza?jak mial to sprawdzic dodam ze auto nie kopcilo...przepraszam wiem ze ktos cos o miodzie w silnikach powiedzial i jest hejt na handlarzy,ale powiedzmy sobie wprost 80 procent to auta z niemieckich szrotow, i gwarantuje ze to co jest w prywatnych ogloszeniach przez takie szroty przeszla :mrgreen: pracuje w DE i auto od niemca z placu to mit.Kupiles swoj samochód w salonie?
Dzieki za link do yt juz wiem gdzie jest oczko pomiarowe.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2018, 16:20 przez wazzki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Automat

Astro-maniak
Posty: 4502
Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
Imię: Jan
Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
Rocznik: 2005
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Wielkopolska
Wdzięczny: 21 razy
Pomocny: 68 razy

#9

Nieprzeczytany post autor: Automat »

wazzki pisze:QR_BBPOST Kupiles swoj samochód w salonie?
Jeśli to pytanie do mnie,to obecna AH została kupiona w komisie samochodowym,przywieziona z Niemiec.Niestety miało swoją wadę ukrytą(nieszczelna chłodnica),dzięki kórej posypała się automatyczna skrzynia.Handlarz aut moógł o tym wiedzieć albo nie,bo przebieg napraw przedsprzedażnych wskazywał, że szukał usterki,ale jej nie znalazł. Ostatecznie,przy znacznym wysiłku z mojej strony, sam znalazłem problem,opanowałem go,a teraz sobie spokojnie jeżdżę.Niestety skrzynię musiałem wymienić.

Awatar użytkownika
wazzki

Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 10 lis 2018, 9:45
Imię: Mateusz
Auto: astra h
Silnik: z19dt
Województwo: śląskie

#10

Nieprzeczytany post autor: wazzki »

No wlasnie...czy byl nieuczciwy ten handlarz?chlop probowal naprawic a ze mechanikow mamy jakich mamy w polsce to wiesz....ale fakt powinien ci o tym wspomniec, natomiast wracajac do tematu po usunieciu bledow delphim dzis jeszcze rano pojawilo sie autko z kluczykiem ale autko dziala poprawnie, na ten moment zniknela ta kontrolka calkiem i auto dziala, mam jeszcze jedno podejrzenie parzac na te moje bledy rzuca mi sie ten odnosnie kolektora..jakis tytrok temu mojemu znajomemu(znam tego "mechanika" nawet)pospawal rurke od egr o0 ona chyba z 15 zl kosztuje...ale do rzeczy w mojej poprzedniej vectrze c 19dth jak zaslepilem egr a nie wylogowalem go problem byl ten sam tryb serwisowy i max 3 tys obr tyle ze skrzynia manualna tam byla.zobaczymy jak asterka zachowa sie dalej:)

ODPOWIEDZ