ale co to się nie robi dla naszych ukochanych Asiek i tak nie zamienił bym na żadnego benzyniaka
Jak pojeździsz z tyłu i powąchasz i wprowadzsz do płuc nieco czarnego czadu,to zmienisz zdanie.
Zastanawiam się,czy to nie powinien być taki obywatelski obowiązek,aby takich czadziarzy usuwać z ruchu,bo ja osobiście nie mam ochoty i nikomu nie życzę raka płuc.Taki diesel jest gorszy niż tzw. bierne palenie.
Dodano po 10 minutach 9 sekundach:
Na dokładkę: [External Link Removed for Guests]
"Niemcy podsumowali 7 miesięcy z zakazem wjazdu dla diesli. Okazało się, że nic nie dał" polecam artykuł na dzisiejszej WP
Dodano po 1 minucie 26 sekundach: [External Link Removed for Guests]
Odnośnie tego pieprzonego błędu, dzisiaj rano sprawdzałem i znów się pojawił tak z nikąd i nie wiadomo kiedy, bo nawet nie wyświetlił mi się ani razu samochód z kluczykiem, a zrobiłem wszystko w tym temacie, wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania na nowy, wymieniłem elektrozawór sterowania turbiną na nowy wszystko oryginalne, zregenerowałem prowadnicę turbiny bo była zapieczona, wyczyściłem wszystkie kanały, gruszka sprawdzona na szczelność i jest OK, włożyłem w to 1200 zł. Aśka już nie przechodzi w tryb awaryjny przy 3200 obrotów tylko idzie ile fabryka dała, turbo nie odcina obrotów ale ten pieprzony błąd 050074 nadal się pojawił i teraz pytanie........ o co kaman pomocy........
Widzisz, ten błąd nie ma nic wspólnego z tym co zrobiłeś. Jest to błąd odnośnie prędkości koła P0500 Sygnał prędkości pojazdu Zakres / wydajność B-051
P0500 Obwód czujnika prędkości pojazdu Nieprawidłowy sygnał B-051
P0500 Prędkość pojazdu Zakłócenie sygnału (CAN) B-051
P0500 Sygnał prędkości pojazdu nie jest wiarygodny, z prędkością obrotową silnika i masy wtrysku B-050
Błąd ten ma wielu użytkowników Astr. Ja go nie mam. Jak do niego podejść - nie wiem. Ludzie z nim po prostu jeżdżą.
Mam z 13dth problem ten sam. Powtarza sie nieregularnie. Po regeneracji turbiny na miesiąc sie uspokoiło. To przeladowanie turbiny. Pocieszenie, że e na 6 biegu juz się nie włącza