1.9 CDTI tryb awaryjny szarpanie samochodu.

Awatar użytkownika
wazzki

Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 10 lis 2018, 9:45
Imię: Mateusz
Auto: astra h
Silnik: z19dt
Województwo: śląskie

1.9 CDTI tryb awaryjny szarpanie samochodu.

#1

Nieprzeczytany post autor: wazzki »

Witam, problemów z Astrą ciąg dalszy, samochód podczas jazdy szarpie w okolicy 1800-2000 obrotów, egr czysczony, do tego auto często wchodzi w tryb awaryjny tzn nie chce jechac powyzej 3 tys obrotów automatyczna skrzynia biegów szaleje-zyje swoim życiem, po zatrzymaniu zdarza się ale nie zawsze, ze samochód zupełnie nie reaguje na pedał gazu dopiero po 3 odpaleniu wszystko wraca do normy.Ogólnie samochód jest żwawy ma moc, jeśli nie wejdzie w tryb awaryjny.Układ dolotowy sprawdzony gdyż delphi wyrzuca nieszczelność, sprawdzony intercooler-również szczelny jak i cały dolot.Podmieniony czujnik boscha na kolektorze, błędy w załączniku, ale co dziwne samochód wyrzuca rózne błędy, m.in raz wyrzuca a raz nie błąd pedału gazu, w tych logach które zamieszczam nie ma go.Delphi w blokach pomiarowych sygnalizuje ponadto uszkodzoną sonde nr 2 bank 1, auto ma wycięty dpf i świeci też błędem czujnika róznicy ciśnień.Pomocy bo tracę nadzieję na cokolwiek w tym temacie, ew błagam o jakiegos mechanika od Opla mogę nawet nim dojechać na śląsk, na prawdę pomocy bo trace wszystkie nadzieje że opelek wróci do sprawności.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
wazzki

Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 10 lis 2018, 9:45
Imię: Mateusz
Auto: astra h
Silnik: z19dt
Województwo: śląskie

#2

Nieprzeczytany post autor: wazzki »

EDIT:Jeśli okaże się to komuś pomocne, to moja asterka już uleczona w 100 procentach, okazało się że mechanik któremu poprzedni właściciel zlecił usunięcie dpf to partacz i złodziej który wyciął filtr fizycznie, bez ingerencji w soft, samochód robił wypalanie mimo że fizycznie filtra nie było, obecnie wyłączony dpf przy okazji egr, i wszystko super:)

ODPOWIEDZ