Astra 1.9cdti 110kw szarpanie/falowanie obrotów na biegu

borycek

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 03 sie 2018, 10:52
Imię: Borys
Auto: Astra H Kombi
Silnik: Z19DTH
Województwo: łódzkie

Astra 1.9cdti 110kw szarpanie/falowanie obrotów na biegu

#1

Nieprzeczytany post autor: borycek »

Podczas jazdy najczęściej w sytuacji kiedy mam 3000 tys obrotów i wbijam 6 bieg dochodzi do szarpania auto nie rozpędza sie trzęsie jakbym jeździł po kocich oczkach . Jak robię redukcję wszystko wraca do normy. Zdarza się to sporadycznie. Żadnych błędów nie wydeptalem. Turbo też raczej nie bo na innych biegach ciągnie jak szatan. Może egr? Coś z kolektorem?

borycek

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 03 sie 2018, 10:52
Imię: Borys
Auto: Astra H Kombi
Silnik: Z19DTH
Województwo: łódzkie

#2

Nieprzeczytany post autor: borycek »

edit: dzis zapalił mi sie piękny kluczyk i stracił moc podjechałem na diagnostyke wyszło że DPF.... zalaliśmy dodatkiem do wypalania skasowaliśmy błedy ale na trasie znowu się zapaliło, w poniedziałek idę na sprawdzenie czujnika ciśnienia jak nie to... to wywalenie DPF.

Awatar użytkownika
wazzki

Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 10 lis 2018, 9:45
Imię: Mateusz
Auto: astra h
Silnik: z19dt
Województwo: śląskie

#3

Nieprzeczytany post autor: wazzki »

Zobacz w moim temacie, pół roku walczyłem z takimi przypadłościami, u mnie winny był właśnie dpf, który był wycięty a nie wyłączony więc bardzo ważne żeby go ktoś dobrze wylogował, nie może sypać błędami od dpf-u i żadnego autka z kluczykiem.Pozdrawiam.

borycek

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 03 sie 2018, 10:52
Imię: Borys
Auto: Astra H Kombi
Silnik: Z19DTH
Województwo: łódzkie

#4

Nieprzeczytany post autor: borycek »

wszyła nowa rzecz mechanik jeszcze walczy zanim jak to powiedział będzie "Wycinać raka", czujnik ciśnienia wyglada na walnięty i wysyła złe pomary przez co odpala się tryb awaryjny. Maja wrzucić nowy czujnik i sprawdzić czy da sie wypalić wtedy jeszcze pożyje, ponieważ moim zdaniem zapchanie na poziomie 60% jest jeszcze znośnie. Co do procesu wycięcia tłumaczył raczej poprawnie bo mówił że nie tylko wyciać ale pousuwać go w oprogramowaniu wiec mam nadzieje że partactwa nie będzie, ale zobaczymy. Kosz wymiany czujnika to 200+ a wycięcia z wyprogramowanie DFP 1000/1500 zł więc różnica jest.

borycek

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 03 sie 2018, 10:52
Imię: Borys
Auto: Astra H Kombi
Silnik: Z19DTH
Województwo: łódzkie

#5

Nieprzeczytany post autor: borycek »

obyło się bez wycinania, szatan dalej smiga

ODPOWIEDZ