Zgasł silnik, brak możliwości odpalenia
Re: Zgasł silnik, brak możliwości odpalenia
Ha!
Tośmy się (naczy głownie Ja, pardon) pomądrzyli a rzeczywistość pokazała język
Czyli przeskoczył o ząbek i pogięło zawory itp.
Rozrząd się kręci dwa razy wolniej od wału, na kole sporo "ząbków"
Może zależy od silnika jakie jest wykorbienie i jak tłoki.
Tutaj podcięcia są w tłokach na zawory, w sumie w każdym dieslu na bezpośrednim wtrysku są
Chociaż w BMW nie ma ?
Współczuje tematu.
Teraz zagadka czy korb nie pogieło, jak nie to samą górę wymienić, chyba bym nie remontował tylko drugą kompletną głowicę znalazł.
Chyba że bardzo dokładnie obejrzy głowicę czy się nadaje i popychacze wszystkie wymieni na nowe (używane) bo motor na hydraulice zdaje się.
Czasem nie widać a są walniętę i będzie stukał, to można się załamać jak coś wyjdzie po złożeniu.
To też refleksja.
Jest rozrzut cenowy spory, zależy czy komplet z wałkami i spięta, tylko zdjęta z silnika czy goła. ( sobie liczą 500+ za to że tylko splanowana eh)
[External Link Removed for Guests]
Sporo dróg do obrania.
Najpierw rozebrać i na spokojnie obadać, jak już starą głowicę dawać to jednak komplet nowych ( używanych ) popychaczy, a zawory hmm chyba są takie same jak do wielu 1.7D , może i w używce coś znajdzie ale ciężko
Nowe nie są drogie jakoś strasznie.
[External Link Removed for Guests]
Dobry mechanior, silnikowiec jak jest, to ogarnie poskładanie z puzli na starej głowicy.
Tylko czy faktycznie zaoszczędzi, zazwyczaj tak, w benzyniaku tak się robi i wychodzi.
Uff znowu jakiś elaborat, no ale tak jest, każda sprawa wymaga refleksji.
To już decyzję podejmie ten co robi co kuma temat.
Każdy przypadek jest inny.
Ale da się uratować motor po przeskoczeniu paska, czasem nawet po zerwaniu.
Najgorzej chyba jak zawory pod kątem są.
No nic.
Nie jest to proste.
Tośmy się (naczy głownie Ja, pardon) pomądrzyli a rzeczywistość pokazała język
Czyli przeskoczył o ząbek i pogięło zawory itp.
Rozrząd się kręci dwa razy wolniej od wału, na kole sporo "ząbków"
Może zależy od silnika jakie jest wykorbienie i jak tłoki.
Tutaj podcięcia są w tłokach na zawory, w sumie w każdym dieslu na bezpośrednim wtrysku są
Chociaż w BMW nie ma ?
Współczuje tematu.
Teraz zagadka czy korb nie pogieło, jak nie to samą górę wymienić, chyba bym nie remontował tylko drugą kompletną głowicę znalazł.
Chyba że bardzo dokładnie obejrzy głowicę czy się nadaje i popychacze wszystkie wymieni na nowe (używane) bo motor na hydraulice zdaje się.
Czasem nie widać a są walniętę i będzie stukał, to można się załamać jak coś wyjdzie po złożeniu.
To też refleksja.
Jest rozrzut cenowy spory, zależy czy komplet z wałkami i spięta, tylko zdjęta z silnika czy goła. ( sobie liczą 500+ za to że tylko splanowana eh)
[External Link Removed for Guests]
Sporo dróg do obrania.
Najpierw rozebrać i na spokojnie obadać, jak już starą głowicę dawać to jednak komplet nowych ( używanych ) popychaczy, a zawory hmm chyba są takie same jak do wielu 1.7D , może i w używce coś znajdzie ale ciężko
Nowe nie są drogie jakoś strasznie.
[External Link Removed for Guests]
Dobry mechanior, silnikowiec jak jest, to ogarnie poskładanie z puzli na starej głowicy.
Tylko czy faktycznie zaoszczędzi, zazwyczaj tak, w benzyniaku tak się robi i wychodzi.
Uff znowu jakiś elaborat, no ale tak jest, każda sprawa wymaga refleksji.
To już decyzję podejmie ten co robi co kuma temat.
Każdy przypadek jest inny.
Ale da się uratować motor po przeskoczeniu paska, czasem nawet po zerwaniu.
Najgorzej chyba jak zawory pod kątem są.
No nic.
Nie jest to proste.
- vobi1orbi
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 kwie 2016, 20:20
- Imię: Bogusław
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z17DTH
- Rocznik: 2004
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Świdnica
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
Okazało się wszystko OK, rozrząd cały nie przeskoczył i ma się całkiem nie źle, mechanik wszystko poskładał do kupy pospinał z powrotem wszystkie wtyczki i auto odpaliło bez niczego, tylko teraz pojawia się P038008, po odpaleniu silnika, ale auto jeździ normalnie.....
"Okazało się wszystko OK, rozrząd cały nie przeskoczył i ma się całkiem nie źle, mechanik wszystko poskładał do kupy pospinał z powrotem wszystkie wtyczki i auto odpaliło bez niczego"
No ale jest jakaś niejasność
Co rozbierał co poskładał ?
Nie było kompresji nagle jest kompresja ?
To się jakoś w ogóle nie trzyma kupy.
Co się finalnie okazało od usterki, co było robione i jaki werdykt bo mocno to rozjechane i osobiście nie kumam.
No ale jest jakaś niejasność
Co rozbierał co poskładał ?
Nie było kompresji nagle jest kompresja ?
To się jakoś w ogóle nie trzyma kupy.
Co się finalnie okazało od usterki, co było robione i jaki werdykt bo mocno to rozjechane i osobiście nie kumam.
- vobi1orbi
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 kwie 2016, 20:20
- Imię: Bogusław
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z17DTH
- Rocznik: 2004
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Świdnica
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
Rozebrał rozrząd stwierdził że jest ok, znaczki na miejscu, lekko luźnawy pasek, dociągnął na napinaczu, poskładał do kupy i odpalił, w miedzy czasie poodpinał wszystkie wtyczki, aby tam się dostać, które mu przeszkadzały, pozapinał potem z powrotem i ooooooooooooo jeździ, przyczyny nie stwierdził jednoznacznie, nie wiadomo.... prawdopodobnie brak lub zaśniedziały jakiś styk.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 paź 2011, 10:42
- Imię: Jarek
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET LPG
- Rocznik: 2012
- Województwo: małopolskie
Przeczysc jeszcze wtyczkę przy ECU i zobacz czy nie pomoże.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
- vobi1orbi
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 kwie 2016, 20:20
- Imię: Bogusław
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z17DTH
- Rocznik: 2004
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Świdnica
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
Niestety padł sterownik wstępnego podgrzewania świec żarowych (GM 55354114 - BERU ), stąd ten błąd, ale spoko to tylko 200 zł w sklepie.