Cześć Astra h 1.7 cdti 125 km z17dtr. Gasnie silnik po kilkunastu sekundach pracy na luzie, wczesniej dajac gazu jechal normalnie, teraz gasnie nawet podczas jazdy
Po podpięciu pod chinskiego op coma takie błędy
p0001-64 elektrozawor odmierzania paliwa zablokowany
zawor scv oddawalem do regeneracji, nadal ten sam problem po regeneracji zaworu
dodatkowo wchodza bledy od absu
c0244-71 nieprawidlowe dane z modulu sterujacego silnikiem (ecm)
oraz
c0240-71 nieprawidlowe dane z modulu sterujacego silnikiem (ecm)
ktos ma jakis pomysl co moze mu dolegac? wczesniej nierowno chodzil
po regeneracji zaworu tak szybko gasnie ze nie da sie nauczyc go malej dawki paliwa w op comie
Astra H po chwili gasnie
- Noruustelelefon
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 sie 2021, 21:01
- Imię: Norbert
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTR
- Rocznik: 2008
- Województwo: dolnośląskie
-
- Posty: 6140
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 133 razy
Nie można było w temacie napisać, że klekot???????
Nie marnował bym tokenów na czytanie klekleklekle.
Chciałeś taniej, to masz.
Nie marnował bym tokenów na czytanie klekleklekle.
Chciałeś taniej, to masz.
- Delmariano
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 gru 2020, 19:15
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17dtj
- Rocznik: 2007
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Sprawdź ciśnienie na listwie. W moim 1,7 na luzie gasł, a po przytrzymaniu obrotów powyżej 1500 nie gasł. Warsztaty długo szukały i po wymianie pompy dopiero zaczął działać. Też mam Z17DTR i pompę wsadzili mi z Astry J.
Jeżeli silnik będzie miał za wysokie ciśnienie na obrotach jałowych to sterownik będzie odcinał paliwo (takie zabezpieczenie).
Jeżeli silnik będzie miał za wysokie ciśnienie na obrotach jałowych to sterownik będzie odcinał paliwo (takie zabezpieczenie).