Astra H 2009 1.3 CDTI 90KM - koszt wymiany turbiny, gdzie regenerować?
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 17 maja 2016, 18:31
- Imię: Michał
- Auto: Astra J GTC 2.0 CDTI
- Silnik: A20DTH
- Rocznik: 2014
- Województwo: Zagranica - UK
Astra H 2009 1.3 CDTI 90KM - koszt wymiany turbiny, gdzie regenerować?
Siemanko,
U mojej matki podczas wymiany EGRa mechanior powiedział, że wywala jakiś błąd niskiego doładowania. Przebieg to 130.000km, oryginalny, ale moja matka jeździ tylko krótkie dystanse, silnik praktycznie cały czas zimny, więc wcale mnie to nie dziwi (tak, wiem, diesel nie jest do czegos takiego, ale to auto po prostu wzięła po ojcu). Niby wymiana turbiny na regenerowaną kosztowała by u niego 2000zł. Chciałem się dowiedzieć ile taka zabawa średnio kosztuje, czy te 2000zł za regenerowaną z wymianą jest standardową ceną?
Gdzie ewentualnie warto ją zregenerować, jeśli bym się zdecydował sam to załatwić? Możecie polecić jakieś sprawdzone serwisy? Okolice Oławy, Wrocławia najlepiej.
Z góry dzięki!
U mojej matki podczas wymiany EGRa mechanior powiedział, że wywala jakiś błąd niskiego doładowania. Przebieg to 130.000km, oryginalny, ale moja matka jeździ tylko krótkie dystanse, silnik praktycznie cały czas zimny, więc wcale mnie to nie dziwi (tak, wiem, diesel nie jest do czegos takiego, ale to auto po prostu wzięła po ojcu). Niby wymiana turbiny na regenerowaną kosztowała by u niego 2000zł. Chciałem się dowiedzieć ile taka zabawa średnio kosztuje, czy te 2000zł za regenerowaną z wymianą jest standardową ceną?
Gdzie ewentualnie warto ją zregenerować, jeśli bym się zdecydował sam to załatwić? Możecie polecić jakieś sprawdzone serwisy? Okolice Oławy, Wrocławia najlepiej.
Z góry dzięki!
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 17 maja 2016, 18:31
- Imię: Michał
- Auto: Astra J GTC 2.0 CDTI
- Silnik: A20DTH
- Rocznik: 2014
- Województwo: Zagranica - UK
Gość mówił, że to może też być po prostu czujnik, ale wiedząc jak to auto jest użytkowane, to turbina nie byla by dla mnie zaskoczeniem.
- wesoł
- Posty: 4905
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Ja mogę polecić kolegę xo zajmuje się i tuningiem i robieniem wtrysków I robieniem , naprawa turbin. Kolega Jacek Bugajski z Łowicza. Gość bardzo słowny i zrobi turbinę na częściach jakie kto sobie wymyśli a ma na stanie. Bo co innego robić turbinę byle robić a później się okazuje że jakiś tani zamiennik chiński a można było zrobić z włoskiego melletta. Ja bym.odrazu poprosił o nieco większe koło kompresji. Myślę że byłoby sporo poniżej 2000 zł.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 17 maja 2016, 18:31
- Imię: Michał
- Auto: Astra J GTC 2.0 CDTI
- Silnik: A20DTH
- Rocznik: 2014
- Województwo: Zagranica - UK
Nie no, trochę daleko od Oławy Ale dzięki za odpowiedź.wesoł pisze: ↑18 gru 2022, 17:34Ja mogę polecić kolegę xo zajmuje się i tuningiem i robieniem wtrysków I robieniem , naprawa turbin. Kolega Jacek Bugajski z Łowicza. Gość bardzo słowny i zrobi turbinę na częściach jakie kto sobie wymyśli a ma na stanie. Bo co innego robić turbinę byle robić a później się okazuje że jakiś tani zamiennik chiński a można było zrobić z włoskiego melletta. Ja bym.odrazu poprosił o nieco większe koło kompresji. Myślę że byłoby sporo poniżej 2000 zł.
Przejechałem się teraz tym autem i faktycznie chyba turbina. Wywala ikonkę silnika na blacie i nie ma w ogóle walnięcia powyżej 2000rpm, które zawsze było. Ojciec mówił, że był z tym u jakiegoś gościa co to podpiął pod komputer i wywala niby błąd niskiego cisnienia doładowania.
- wesoł
- Posty: 4905
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
To może też być nieszczelnosc. Np wąż pękł lekko i już masz niedoladowanie. Teraz przyspieszając na wyższym biegu gdy trwa raki manewr więcej niż 5 sekund to ecm wykrywa to jako niedoladowanie i notlauf i masz odcięcie doładowania puki nie zgasisz silnika i nie odpalisz ponownie. Skoro turbo się kręci i pompuje to szukaj przyczyny w nueszczelnosci lub problemie z wysterowaniem zaworu WG na turbinie.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG