1,9cdti DTL - kody błędów 210870 05007e 05007f

Awatar użytkownika
globalistamarcel

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 12 mar 2023, 17:40
Auto: Astra h 1,9cdti DTL
Silnik: DTL
Rocznik: 2006
Województwo: mazowieckie

1,9cdti DTL - kody błędów 210870 05007e 05007f

#1

Nieprzeczytany post autor: globalistamarcel »

Cześć,
Moja astra miała naprawiany sterownik komputera ponieważ zaraz po osiągnięciu temperatury roboczej szarpała uniemożliwiając jazdę. Obecnie sterownik został naprawiony, ale samochód niekiedy gaśnie (np. podczas dojazdu do skrzyżowania). Gdy zgaśnie czasem odpala a czasem nie można go uruchomić lub gaśnie zaraz po naciśnięciu pedału gazu. Po odczekaniu kilku minut udało mi się uruchomić samochód, aby po kilku samochód znowu zgasł przy skrzyżowaniu. Samochód zalany do pełna lepszym paliwem, dolałem dodatek do paliwa miller oils, filtr paliwa wymieniony w styczniu (2 miesiące samochód stał w naprawie.
Wypedałowanie wyrzuciło mi 3 błędy:
210870
05007e
05007f

Wskazują na błąd przepustnicy (chociaż przepustnica w diesel'u ma udział podczas gaszenia) i kolejne błędy jak dobrze znalazłem dotyczą pedału gazu.
Dodam, że na desce w żadnym momencie nie pojawił się błąd. Dodatkowo przepustnica była wymieniana jakiś pół roku temu na regenerowaną (poprzednia się nie zamykała).

Awatar użytkownika
globalistamarcel

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 12 mar 2023, 17:40
Auto: Astra h 1,9cdti DTL
Silnik: DTL
Rocznik: 2006
Województwo: mazowieckie

#2

Nieprzeczytany post autor: globalistamarcel »

Panowie,
Zauważyłem ostatnio też dziwną zależność, że jak samochód zrobi jakieś 10-15km i już dłuższy czas pracuje to w pewnym momencie zaczyna gasnąć przy mocniejszym hamowaniu. Do komputera będę miał dostęp nie wcześniej niż za dwa tygodnie.

Czy problem może dotyczyć wstępnej pompy paliwa?
Niezależnie ile razy przekręcę kluczykiem zawsze pompuje ok 15s-20s (zastanawiam się czy w przy 2 próbie nie powinna krócej skoro wcześniej teoretycznie uzyskała ciśnienie?)

Dodano po 2 godzinach 4 minutach 24 sekundach:
globalistamarcel pisze:
19 mar 2023, 11:13
Panowie,
Zauważyłem ostatnio też dziwną zależność, że jak samochód zrobi jakieś 10-15km i już dłuższy czas pracuje to w pewnym momencie zaczyna gasnąć przy mocniejszym hamowaniu. Do komputera będę miał dostęp nie wcześniej niż za dwa tygodnie.

Czy problem może dotyczyć wstępnej pompy paliwa?
Niezależnie ile razy przekręcę kluczykiem zawsze pompuje ok 15s-20s (zastanawiam się czy w przy 2 próbie nie powinna krócej skoro wcześniej teoretycznie uzyskała ciśnienie?)
Mały update: zainstalowałem Op-com (vaux) i na sterowniku brak błędów.
Na które parametry zwrócić uwagę podczas gdy samochód gaśnie?

ODPOWIEDZ