Witam, przychodzę z zapytaniem odnośnie silnika 1.3 cdti. Samochód to Opel Astra H 2006r z DPF'em.
Pierwszy silnik padł, obróciła się panewka na pierwszym cylindrze, został włożony drugi silnik w którym również panewka obróciła się na pierwszym cylindrze. Stąd moje zapytanie czy to wina osprzętu silnika czy może trafiły się wadliwe lub nieszanowane sztuki ? Może miał ktoś podobną sytuację ?
Ciężko mi na internecie znaleźć aby komuś obróciła się panewka przy tym silniku, chyba że źle szukam :d
1.3 cdti obrócona panewka
- Trzepus
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 kwie 2023, 18:10
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z13DTH
- Rocznik: 2006
- Województwo: opolskie
- Trzepus
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 kwie 2023, 18:10
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z13DTH
- Rocznik: 2006
- Województwo: opolskie
Staram się dbać o samochód na tyle ile mogę.Wymiany robione na bieżąco, olej wymieniany co 10kkm. Wątpię aby wina leżała po mojej stronie chyba że się mylę...
-
- Posty: 6126
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 132 razy
Sam piszesz że to drugi silnik z taką samą usterką.
Coś robisz źle, albo masz pecha.
Czemu przeważnie obraca się panewka?
Przez brak smarowania.
Tu może być pewnie kilkanaście powodów, sam wybierz, który pasuje do ciebie.
Coś robisz źle, albo masz pecha.
Czemu przeważnie obraca się panewka?
Przez brak smarowania.
Tu może być pewnie kilkanaście powodów, sam wybierz, który pasuje do ciebie.