System Open & Start - czy ktoś pomoże
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 paź 2015, 22:47
- Auto: H Opc
- Silnik: z20leh
- Województwo: mazowieckie
System Start&stop czy ktoś pomoże
Mam identyczny problem jak założyciel tego tematu tylko, że u mnie wystąpił on gdy odszedłem z kluczykiem w kieszeni od zapalonego auta. Mechanik z czytał błędy (B2511 i B1272) i postawił diagnozę na antenę którą dziś zamówiłem ale czy to nie dziwne bo w aucie są 3 anteny a oprócz tego, że nie odpala (prócz trybu awaryjnego) to nie działa też funkcja automatycznego otwierania auta czy to możliwe, że wszystkie 3 padły? A może gdy padnie 1 to system się pier...li? Brałem jeszcze jedną możliwość, że gdy odszedłem to rozsynchronizował się kluczyk? ale wtedy zadziałał by zapasowy? Kurcze już sam nie wiem co o tym myśleć więc dlatego odgrzałem tego kotleta
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 17 sty 2017, 15:55
- Imię: Filip
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z20LER
- Województwo: zachodniopomorskie
Witam czy posiada ktoś informacje gdzie są zainstalowane anteny do systemu open&start astra gtc
z tyłu za zderzakiem znalazłem ale nie wiem gdzie są pozostałe
z góry dziękuje za pomoc
pozdrawiam filip
z tyłu za zderzakiem znalazłem ale nie wiem gdzie są pozostałe
z góry dziękuje za pomoc
pozdrawiam filip
Ostatnio zmieniony 12 cze 2017, 7:37 przez zabel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 17 sty 2017, 15:55
- Imię: Filip
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z20LER
- Województwo: zachodniopomorskie
Witam Panowie dziś zamontowałem u siebie open&start ale brak jak na razie sukcesów bo nie chce się zapłon załączyc nie działa centaralny ogólnie lipa
instalację podłączałem z innej astry tylko kostki w drzwiach musiałem przerobić na swoich wciskam włącznik start ale nic zapala się kłódka i jest tylko dzwięk z cima jak myslicie co to może byc
instalację podłączałem z innej astry tylko kostki w drzwiach musiałem przerobić na swoich wciskam włącznik start ale nic zapala się kłódka i jest tylko dzwięk z cima jak myslicie co to może byc
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Wszystko szczerze mówiąc.
Do kontroli całą instalacja jaką dokladałeś. Które moduły biorą udział w tym systemie? Masz pewność, że te Twoje to obslugują?
Do kontroli całą instalacja jaką dokladałeś. Które moduły biorą udział w tym systemie? Masz pewność, że te Twoje to obslugują?
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 17 sty 2017, 15:55
- Imię: Filip
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z20LER
- Województwo: zachodniopomorskie
Instalację jeszcze raz sprawdzę a co do modułów to w recu nie ma problemu z ustawieniem open&start bo REC był zmieniany i obsługiwał ta funkcję przedni moduł chyba nie ma nic do tego bo sprawdzałem go op com i nie było nigdzie inf o uruchomieniu open &strat
Jutro raz jeszcze sprawdzę cała instalację
I powiem jeszcze jedno jak podlacze swego cim to zapłon się załącza mogę auto odpalić ale już go wtedy nie zgasze czyli mogę wyjąć kluczyk a silnik dalej pracuje jak tylko wypne kostkę o modułu PEPS to odpala i gaśnie z kluczyka tak jak powinno być
Jutro raz jeszcze sprawdzę cała instalację
I powiem jeszcze jedno jak podlacze swego cim to zapłon się załącza mogę auto odpalić ale już go wtedy nie zgasze czyli mogę wyjąć kluczyk a silnik dalej pracuje jak tylko wypne kostkę o modułu PEPS to odpala i gaśnie z kluczyka tak jak powinno być
Ostatnio zmieniony 25 cze 2017, 7:19 przez zabel, łącznie zmieniany 1 raz.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Z ciekawości zerknę w schematy.
OC ma to do siebie, że potrafi włączyć daną funkcję nawet jak ta nie występuje w module.
OC ma to do siebie, że potrafi włączyć daną funkcję nawet jak ta nie występuje w module.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 17 sty 2017, 15:55
- Imię: Filip
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z20LER
- Województwo: zachodniopomorskie
Z OC to wiem ale tylny rec po zakupie miał tą funkcję włączona będę Ci bardzo wdzięczny za pomoc sprawdź w Tis może ja coś przeoczyłem
EDIT:
Panowie powiedzcie mi czy może istnieć taka opcja że CIM nie połączy się z innym autem bo powiem szczerze że już kończąmi się pomysły
instalację do modułu PEPS mam na 100% podłączoną dobrze bo to było można powiedzieć plug and play miałem kompletną instalację z innej astry i wyjąłem całą instalację która idzie do modułu PEPS więc wiem że wszystko jest ok
po podłączeniu aku zapala się na chwilę kontrolka z kłódką
ja wciskam włącznik start stop słyszę jak w komorze silniku uruchamia się przepustnica słychać jak rusza klapa obiegu zamkniętego w klimie ale zapłon się nie załącza,
Centralny zamek także nie działa.
kiedy podmienię CIM na swojego przekręce kluczyk to zapłon się załącza mogę auto odpalić i tu jest myk bo wyciągam kluczyk ze stacyjki a silnik dalej chodzi.
Tak jak pisałem wcześniej REC mam z astry która miała PEPS ale nie wiem jak to jest w przednim module,patrząc w ustawieniach op-com to nie ma żadnej inf odnośnie aktywacji PEPS.
udało mi się połączyć z nowym CIM ,REC,i przednim modułem i wyszły mi błędy
B1375-5A załączone napięcie systemu (zapłon wł) i szyna CAN niezgodność sygnałów
w CIM
B1449-06 nieznany kod błędu
U2173-7F nieznany kod błędu
może macie jakieś pomysły co to może być.
EDIT:
Panowie powiedzcie mi czy może istnieć taka opcja że CIM nie połączy się z innym autem bo powiem szczerze że już kończąmi się pomysły
instalację do modułu PEPS mam na 100% podłączoną dobrze bo to było można powiedzieć plug and play miałem kompletną instalację z innej astry i wyjąłem całą instalację która idzie do modułu PEPS więc wiem że wszystko jest ok
po podłączeniu aku zapala się na chwilę kontrolka z kłódką
ja wciskam włącznik start stop słyszę jak w komorze silniku uruchamia się przepustnica słychać jak rusza klapa obiegu zamkniętego w klimie ale zapłon się nie załącza,
Centralny zamek także nie działa.
kiedy podmienię CIM na swojego przekręce kluczyk to zapłon się załącza mogę auto odpalić i tu jest myk bo wyciągam kluczyk ze stacyjki a silnik dalej chodzi.
Tak jak pisałem wcześniej REC mam z astry która miała PEPS ale nie wiem jak to jest w przednim module,patrząc w ustawieniach op-com to nie ma żadnej inf odnośnie aktywacji PEPS.
udało mi się połączyć z nowym CIM ,REC,i przednim modułem i wyszły mi błędy
B1375-5A załączone napięcie systemu (zapłon wł) i szyna CAN niezgodność sygnałów
w CIM
B1449-06 nieznany kod błędu
U2173-7F nieznany kod błędu
może macie jakieś pomysły co to może być.
- gandi
- Posty: 159
- Rejestracja: 02 mar 2008, 10:31
- Auto: Astra H TT | Astra G HB
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Krk
witam
Mam problem z systemem open and start w swojej astrze h
Błedy z systemu PEPS:
B2512 - <Nieznany kod błędu>
(08) - Obecny
B1272 - Zbyt nis. napięcie anteny
(02) - Nie występuje
B3120 - <Nieznany kod błędu>
(04) - Obecny
chciałbym sprawdzić tą antene czy dochodzi jakies napiecie ale nie mam pojecia gdzie ona jest
Objawy to świeci się kontrolka z kłódką
drzwi kierowcy się otwierają tylko z zewnątrz (i to tez nie za kazdym razem) od wewnątrz klamka nie działa wogole tak jakby nie było impulsu do siłownika żeby otworzyć drzwi
samochód odpala tylko po przyłożeniu kluczyka w miejsce gdzie normalnie jest stacyjka
BATERIE W PILOCIE WYMIENIŁEM NIE POMOGŁO TO NIESTETY - czy ma ktoś jakiś pomysł
edycja: Po wykonaniu kilku testów opcomem udalo się otworzyć drzwi kierowcy od wewnątrz czyli klamka działa i nic się nie zerwało (taki plus)
edycja: Problem znowu powrócił, jak tak czytam i się dowiaduje to raczej coś cim się sypie
czy zna ktoś speca do 100 km od Krakowa który zna się na nprawie CIM bo niestety nie mogę znaleźć
Mam problem z systemem open and start w swojej astrze h
Błedy z systemu PEPS:
B2512 - <Nieznany kod błędu>
(08) - Obecny
B1272 - Zbyt nis. napięcie anteny
(02) - Nie występuje
B3120 - <Nieznany kod błędu>
(04) - Obecny
chciałbym sprawdzić tą antene czy dochodzi jakies napiecie ale nie mam pojecia gdzie ona jest
Objawy to świeci się kontrolka z kłódką
drzwi kierowcy się otwierają tylko z zewnątrz (i to tez nie za kazdym razem) od wewnątrz klamka nie działa wogole tak jakby nie było impulsu do siłownika żeby otworzyć drzwi
samochód odpala tylko po przyłożeniu kluczyka w miejsce gdzie normalnie jest stacyjka
BATERIE W PILOCIE WYMIENIŁEM NIE POMOGŁO TO NIESTETY - czy ma ktoś jakiś pomysł
edycja: Po wykonaniu kilku testów opcomem udalo się otworzyć drzwi kierowcy od wewnątrz czyli klamka działa i nic się nie zerwało (taki plus)
edycja: Problem znowu powrócił, jak tak czytam i się dowiaduje to raczej coś cim się sypie
czy zna ktoś speca do 100 km od Krakowa który zna się na nprawie CIM bo niestety nie mogę znaleźć
Ostatnio zmieniony 12 lut 2018, 19:49 przez gandi, łącznie zmieniany 2 razy.
- tiamat81
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 sty 2018, 10:51
- Imię: Tomek
- Auto: opel astra H
- Silnik: Z14XEP
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
Witam temat dość stary ale może kolega Zabel zagląda tu jeszcze i jesli rozwiązał problem może mógł by pomóc, nie moge mu wysłać wiadomości bezpośrednio a mam podobny problem tzn po wymianie CIMa i na starym uszkodzonym CIMie nie można uzyskac zapłonu z przycisku, po podmianie stacyjki na zwykłą zapłon jest, ale nie ma możliwości wyłączenia, po wyjęciu kluczyka cały czas kontrolki sie palą. Bedę wdzięczny za wszelkie sugestie