Wyświetlacz, rodzaje, zmiana na inny itd.

Awatar użytkownika
drahe

Zbanowany
Posty: 612
Rejestracja: 23 mar 2008, 18:59
Imię: Irek
Auto: Astra H Cosmo
Silnik: Z18XE
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Zabrze

Re: Wyświetlacz, rodzaje, zmiana na inny itd.

#221

Nieprzeczytany post autor: drahe »

3 liniowe:
BM BG AT AN :D

Awatar użytkownika
marcinsu

Astro-maniak
Posty: 181
Rejestracja: 08 gru 2011, 21:57
Imię: Marcin
Auto: Astra H Htb
Silnik: A16XER
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#222

Nieprzeczytany post autor: marcinsu »

Przeczytałem większość postów. Jednego nie jestem pewien.
Instalując GID wraz z radiem CD70NAVI zamiast TID+CD30 zyskuje się dodatkowo nawigacje? Czy potrzeba jeszcze jakiś odbiornik, antenę?
Jeśli nie potrzebuje nawigacji to chyba wystarczy GID + CD30? (używam i tak w razie potrzeby AutoMapy)

O ile pamiętam to chyba w temacie na temat interfejsów diagnostycznych była mowa że można wylogowania robić opcom-em. Ktoś próbował? Ewentualnie przejść do dalszych czynności logowania, włączenia komputera itd.

Swoją drogą ma ktoś jakieś zaufane źródło gdzie by można było zakupić GID (chyba najlepiej grundig) w dobrej cenie, wylogowany?
Astra H - mody: CID+VideoInterface, DVD90NAVI, UWA, tempomat, przycisk Sport + licznik, kluczyk scyzoryk, dysze mgłowe, moduł silniczka obiegu powietrza, listwy silver grid, osłona pod silnik, chlapacze, owiewki, LWPM Comfort Module

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#223

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Do nawigacji potrzebujesz jeszcze moduł GPS + okablowanie radio-modul. Fabrycznie bylo to rozwiązane w ten sposob, ze moduł był w stopce anteny radiowej czyli trzeba dokupić specjalna antenę pod GPS. Niedawno kolega marwisn taka montował i nawet zrobił krotki manual.
A co zyskujesz oprócz navi, niektórzy mówią, ze cd70 lepiej gra...
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#224

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

1. CD70 to navi + lepszy jakościowo dźwięk (w stosunku do CD30). Miałem CD30, teraz mam CD70 i jest różnica wg mnie.

2. CD70 wymaga dodatkowej anteny GPS. Orginalna mocowana na dachu lub zamiennik ( ze złaczem fakra za 30 pln z allegro).

Obrazek

3. Op-com'em zrobisz praktycznie wszystko. Wylogujesz, zaprogramujesz, zalogujesz.

Co do GID'ów to mój op-com ma problem z programowaniem tych z szarym gniazdem. Te z niebieskim programuje bez problemu.

Obrazek

Obrazek

4. Mogę polecić osobę od której ja brałem wielokrotnie różne podzespoły. Towar zawsze sprawny i zadbany. Jak będziesz zainteresowany to się odezwij na PW.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
marchewant

Astro-maniak
Posty: 490
Rejestracja: 06 sty 2013, 14:59
Imię: Łukasz
Auto: Opel Astra F oraz Astra H COSMO
Silnik: X14NZ i Z17Cdti
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

#225

Nieprzeczytany post autor: marchewant »

Panowie, mam pytanie odnośnie 3wierszowego GID'a z szarym gniazdem o oznaczeniu np.: BG
Słyszałem, że nie każda Astra będzie z nim współpracować. Mianowicie chodzi o pokazywanie zasięgu. O problemach z logowaniem za pomocą china op-com to już wiem.

Czy ktoś może to potwierdzić, że mogą być problemy z pełną funkcjonalnością wyświetlanych informacji na owym GID'zie??

A może, ktoś z Was ma sprawny GID dwuwierszowy w rozsądnej cenie? Mój niestety się rozlał a rozlanie się powiększa...co strasznie irytuje.
Asterka F 1.6 8V 82KM :) Srebrna strzała :-)

[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

boloszomb

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 25 kwie 2015, 20:28
Imię: Olek
Auto: Vectra C
Silnik: Z22YH, Z19DTH
Województwo: śląskie
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#226

Nieprzeczytany post autor: boloszomb »

Ja mam pytanie odnośnie ramek wyświetlaczy. Wyczytałem, że ramka z TIDa pasuje do GIDa a jak to wygląda w przypadku BIDa? Czy ramka z TIDa podejdzie do BIDa?

tadekfo

Astro-maniak
Posty: 527
Rejestracja: 28 wrz 2008, 16:36
Imię: Tadeusz
Auto: Astra H Kombi Astra K kombi 1,6CDTI
Silnik: Z1,9DTL 1,6CDTI
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Kartuzy
Pomocny: 6 razy
Kontakt:

#227

Nieprzeczytany post autor: tadekfo »

marchewant pisze:Panowie, mam pytanie odnośnie 3wierszowego GID'a z szarym gniazdem o oznaczeniu np.: BG
Słyszałem, że nie każda Astra będzie z nim współpracować. Mianowicie chodzi o pokazywanie zasięgu. O problemach z logowaniem za pomocą china op-com to już wiem.

Czy ktoś może to potwierdzić, że mogą być problemy z pełną funkcjonalnością wyświetlanych informacji na owym GID'zie??

A może, ktoś z Was ma sprawny GID dwuwierszowy w rozsądnej cenie? Mój niestety się rozlał a rozlanie się powiększa...co strasznie irytuje.
Wymieniałem TID na GID-a grundiga z symbolem BG i wszystko działa jak należy.

gnacki

Astro-maniak
Posty: 445
Rejestracja: 10 mar 2015, 21:04
Auto: Astra H
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Pomocny: 5 razy

#228

Nieprzeczytany post autor: gnacki »

boloszomb pisze:Ja mam pytanie odnośnie ramek wyświetlaczy. Wyczytałem, że ramka z TIDa pasuje do GIDa a jak to wygląda w przypadku BIDa? Czy ramka z TIDa podejdzie do BIDa?
Nie podejdzie.

Edit:
Wyświetlacze BG i AT działają poprawnie w przedlifcie z rezystancyjnym czujnikiem :)

Awatar użytkownika
marchewant

Astro-maniak
Posty: 490
Rejestracja: 06 sty 2013, 14:59
Imię: Łukasz
Auto: Opel Astra F oraz Astra H COSMO
Silnik: X14NZ i Z17Cdti
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

#229

Nieprzeczytany post autor: marchewant »

gnacki pisze: Edit:
Wyświetlacze BG i AT działają poprawnie w przedlifcie z rezystancyjnym czujnikiem :)
Jak to sprawdzić??
Asterka F 1.6 8V 82KM :) Srebrna strzała :-)

[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

piotrlbn

Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 22 cze 2015, 10:11
Auto: Astra H 105KM
Silnik: 16XEP
Województwo: lubelskie

#230

Nieprzeczytany post autor: piotrlbn »

Posiadam wyświetlacz GID i jakiś miesiąc temu pojawiło się na nim coś dziwnego w lewym dolnym rogu obok temperatury.
Na jasnym wyświetlaczu mniej widoczne, na przyciemnionym już bardziej. Szybka na wyświetlaczu nie jest uszkodzona.

Da się coś z tym zrobić żeby się tego pozbyć czy to już jest wypalony wyświetlacz w tym miejscu ? Póki co aż tak mi to nie przeszkadza ale ciekawe czy to się nie będzie powiększać.

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ