Żarówki w Astrze H.
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lis 2015, 11:53
- Imię: Tomek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: łódzkie
Żarówki w Astrze H.
Było kilka razy opisane, ale nie było konkretnego rozwiązania. Prawdę mówiąc ja też go nie podam, samo się ogarnęło... Chyba po prostu potrzeba cierpliwości
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lis 2015, 11:53
- Imię: Tomek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: łódzkie
Mały update i prośba o podpowiedzi.
Przód ładnie działa, z tyłu dzieje się coś dziwnego. Wyjąłem samą lampkę z tego całego klosza, posprawdzałem dokładnie styki, poprawiłem tak jak być moim zdaniem powinno. Włożę zwykłe żarówki, działa, mogę włączać, wyłączać, generalnie działa. Włoże LEDa, po włączeniu się nie świeci, w momencie przestawiania przełącznika na pozycję środkową bądź na OFF spod przycisku idzie iskra i prądu w aucie brak.
Jakieś pomysły?
Przód ładnie działa, z tyłu dzieje się coś dziwnego. Wyjąłem samą lampkę z tego całego klosza, posprawdzałem dokładnie styki, poprawiłem tak jak być moim zdaniem powinno. Włożę zwykłe żarówki, działa, mogę włączać, wyłączać, generalnie działa. Włoże LEDa, po włączeniu się nie świeci, w momencie przestawiania przełącznika na pozycję środkową bądź na OFF spod przycisku idzie iskra i prądu w aucie brak.
Jakieś pomysły?
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 26 lis 2015, 21:19
- Imię: Bartosz
- Auto: Astra H GTC Innovation
- Silnik: Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Widocznie ten typ tak ma. To samo mam intakie przypadki juz slyszalem..
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lis 2015, 11:53
- Imię: Tomek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: łódzkie
Jutro po pracy lampka znów ląduje na biurko, rozbieram od nowa i od nowa ustawiam wszystkie styki. Zobaczymy.
- gryngol
- Posty: 76
- Rejestracja: 21 lut 2009, 19:04
- Imię: Maciej
- Auto: Astra H Caravan SPORT
- Silnik: z18xe
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Korzysta ktoś z żarników GE i może wyrazić opinię jak sprawują się w naszych Astrach? Chciałem kupić Osrama, ale poczytałem że te GE idą w niektórych markach na pierwszy montaż i że raczej tych nie podrabiają jak Philips i Osram.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Pozdrawiam
Gryngol
Astra H Caravan Sport 1.8 16v
[External Link Removed for Guests]
Gryngol
Astra H Caravan Sport 1.8 16v
[External Link Removed for Guests]
- patryk_wey
- Posty: 461
- Rejestracja: 18 sie 2011, 20:29
- Imię: Patryk
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z18XE + LPG
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Jak szukasz tańszych żarników to mogę polecić firmę PRIME. U brata w Vectrze C jeżdżą już 4 lata i nie ma problemu a dzisiaj z nim jechałem. Cena do 100 zł.
Moja Astra [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- gryngol
- Posty: 76
- Rejestracja: 21 lut 2009, 19:04
- Imię: Maciej
- Auto: Astra H Caravan SPORT
- Silnik: z18xe
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Raczej zdecyduje sie na te GE, ale nie wiem czy 5500K nei będą zbyt niebieskie, przez to słabiej będą oświetlać drogę....
Pozdrawiam
Gryngol
Astra H Caravan Sport 1.8 16v
[External Link Removed for Guests]
Gryngol
Astra H Caravan Sport 1.8 16v
[External Link Removed for Guests]
- gryngol
- Posty: 76
- Rejestracja: 21 lut 2009, 19:04
- Imię: Maciej
- Auto: Astra H Caravan SPORT
- Silnik: z18xe
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Zdecydowałem się i biorę 4300K. Akurat ten sklep jest w Poznaniu to sobie podjadę i sprawdzę na miejscu.
Pozdrawiam
Gryngol
Astra H Caravan Sport 1.8 16v
[External Link Removed for Guests]
Gryngol
Astra H Caravan Sport 1.8 16v
[External Link Removed for Guests]
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Katalogowo montowane są 4300 K więc dobry wybór
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.