Kody błędów
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 30 maja 2015, 19:45
- Imię: Przemek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Bochnia
Kody błędów
Błąd ecn210870 czyli p2108 to będzie zacięcie przepustnicy czy błąd sterownika silnika?
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
- xDoniu
- Posty: 1
- Rejestracja: 31 paź 2016, 12:40
- Imię: Dominik
- Auto: Astra H
- Województwo: dolnośląskie
Witam. Mam w planie zakupić Astre H z 2008r 1.4b 105km.
Sprawa polega na tym, że w ASO wykryli takie błędy jak:
B3843 - obwód czujnika jakości powietrza (napięcie za niskie)? Jaki to byłby koszt.
B1043 - Co to za błąd?
B3440 - Tutaj też się nie mogę rozczytać z błędem.
B3649 - "Lewe kółko przewijania na kierownicy - opór obw poza wymaganym zakresem" koszt?
[/URL]
Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś byłby w stanie mi pomóc.
Sprawa polega na tym, że w ASO wykryli takie błędy jak:
B3843 - obwód czujnika jakości powietrza (napięcie za niskie)? Jaki to byłby koszt.
B1043 - Co to za błąd?
B3440 - Tutaj też się nie mogę rozczytać z błędem.
B3649 - "Lewe kółko przewijania na kierownicy - opór obw poza wymaganym zakresem" koszt?
[/URL]
Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś byłby w stanie mi pomóc.
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
Wczoraj zaświeciła się w mojej Astrze H kontrolka "układ kontroli emisji spalin" i nie chce zgasnąć.
Sprawdziłem pojawił się błąd ECN 000141
Jeśli chodzi o Test-Mode na wyświetlaczu GID na stronie CC brak błędów.
Podany kod ECN 000141 jest z reguły tożsamy z błędem P0001.
Numer Opis Pochodzenie błędu
B0001 PCM Discrete Input Speed Signal Error Zasilanie paliwem / powietrzem
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit High Voltage C-018 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit High Voltage C-021 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Low Voltage C-018 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Low Voltage C-021 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Open C-017 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Open C-021 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Powerstage High Temperature C-017 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Powerstage High Temperature C-021 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Stuck B-025 Silnik / napęd
P0001 Fuel Volume Reg Ctrl Circ/Open Silnik / napęd
P0001 Fuel Volume Regulator Control Circuit/Open Silnik / napęd
P0001 Rail Pressure High Pressure B-029 Silnik / napęd
P0001 Rail Pressure Low Pressure B-029 Silnik / napęd
U0001 CAN-Bus Maximum Configuration List not Programmed Hard- and Software B-003 Ogólne
U0001 High Speed CAN Communication Bus Ogólne
Będę bardzo wdzięczny jak ktoś mi wytłumaczy w miarę konkretnie o co chodzi.
Sprawdziłem pojawił się błąd ECN 000141
Jeśli chodzi o Test-Mode na wyświetlaczu GID na stronie CC brak błędów.
Podany kod ECN 000141 jest z reguły tożsamy z błędem P0001.
Numer Opis Pochodzenie błędu
B0001 PCM Discrete Input Speed Signal Error Zasilanie paliwem / powietrzem
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit High Voltage C-018 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit High Voltage C-021 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Low Voltage C-018 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Low Voltage C-021 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Open C-017 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Open C-021 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Powerstage High Temperature C-017 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Powerstage High Temperature C-021 Silnik / napęd
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Stuck B-025 Silnik / napęd
P0001 Fuel Volume Reg Ctrl Circ/Open Silnik / napęd
P0001 Fuel Volume Regulator Control Circuit/Open Silnik / napęd
P0001 Rail Pressure High Pressure B-029 Silnik / napęd
P0001 Rail Pressure Low Pressure B-029 Silnik / napęd
U0001 CAN-Bus Maximum Configuration List not Programmed Hard- and Software B-003 Ogólne
U0001 High Speed CAN Communication Bus Ogólne
Będę bardzo wdzięczny jak ktoś mi wytłumaczy w miarę konkretnie o co chodzi.
-
- Posty: 4838
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
P0001
Fuel Metering Solenoid Valve Circuit High Voltage
•Short to voltage in circuit to control unit terminal 19, 20 (XC19)
Concerned Terminals:
ECM: 19, 20 (XC19)
Remedy:
P0001
Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Low Voltage
•Short to ground in circuit to control unit terminal 19, 20 (XC19)
Concerned Terminals:
ECM: 19, 20 (XC19)
Fuel Metering Solenoid Valve Circuit High Voltage
•Short to voltage in circuit to control unit terminal 19, 20 (XC19)
Concerned Terminals:
ECM: 19, 20 (XC19)
Remedy:
P0001
Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Low Voltage
•Short to ground in circuit to control unit terminal 19, 20 (XC19)
Concerned Terminals:
ECM: 19, 20 (XC19)
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
Czyli to coś z zaworem EGR ?
Czy bardziej to jakiś zacisk (XC19) się wypiął : [External Link Removed for Guests]
Znalazłem zdjęcia, przynajmniej tak mi się wydaje XC19 : [External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Czy bardziej to jakiś zacisk (XC19) się wypiął : [External Link Removed for Guests]
Znalazłem zdjęcia, przynajmniej tak mi się wydaje XC19 : [External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 08 lis 2016, 22:10 przez xxvvcc, łącznie zmieniany 3 razy.
- marchewant
- Posty: 490
- Rejestracja: 06 sty 2013, 14:59
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra F oraz Astra H COSMO
- Silnik: X14NZ i Z17Cdti
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Panowie mam pytanie odnoście błędów w Astrze H 1.7CDTI
B0000-00 Nieprawidłowe działanie czujnika prędkości pojazdu (obecny)
P0340-28 Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartość poza wymaganym zakresem(nie występuje)
P0500-74 Usterka sygnału prędkości pojazdu (nie występuje)
Oraz występuje dziwne zjawisko, podczas mocniejszego dodania gazu...radio cichnie. Tak jak przy odpalaniu. Po chwili wraca co normy. Może to ma jakiś związek z pierwszym błędem.
Panowie, Pomożecie?
B0000-00 Nieprawidłowe działanie czujnika prędkości pojazdu (obecny)
P0340-28 Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartość poza wymaganym zakresem(nie występuje)
P0500-74 Usterka sygnału prędkości pojazdu (nie występuje)
Oraz występuje dziwne zjawisko, podczas mocniejszego dodania gazu...radio cichnie. Tak jak przy odpalaniu. Po chwili wraca co normy. Może to ma jakiś związek z pierwszym błędem.
Panowie, Pomożecie?
Asterka F 1.6 8V 82KM Srebrna strzała
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
Cześć marchewant.
Najlepszym rozwiązaniem jest pojechać do punktu wyspecjalizowanego w oplach i tam podpiąć pod komputer.
Najlepiej nie do ASO bo tam wiadomo ile się płaci.
Ja tak zrobiłem i u mnie wyszła uszkodzona sonda lambda.
Z tego co widzę nawet jeśli masz "wypedałowany" numer błędu oznacza on dosyć ogólnie co w trawie piszczy.
W Twoim przypadku może być problem z akumulatorem, alternatorem, zwarciem kabli, wypięciem się jakiejś kostki, przepalonym bezpiecznikiem, zepsutym czujnikiem i setką innych pierdół.
Powodzenia
Najlepszym rozwiązaniem jest pojechać do punktu wyspecjalizowanego w oplach i tam podpiąć pod komputer.
Najlepiej nie do ASO bo tam wiadomo ile się płaci.
Ja tak zrobiłem i u mnie wyszła uszkodzona sonda lambda.
Z tego co widzę nawet jeśli masz "wypedałowany" numer błędu oznacza on dosyć ogólnie co w trawie piszczy.
W Twoim przypadku może być problem z akumulatorem, alternatorem, zwarciem kabli, wypięciem się jakiejś kostki, przepalonym bezpiecznikiem, zepsutym czujnikiem i setką innych pierdół.
Powodzenia
Ostatnio zmieniony 13 lis 2016, 12:43 przez xxvvcc, łącznie zmieniany 1 raz.
- marchewant
- Posty: 490
- Rejestracja: 06 sty 2013, 14:59
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra F oraz Astra H COSMO
- Silnik: X14NZ i Z17Cdti
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Mam op-com'a. Dlatego mniej więcej wie co się dzieje. Myślałem bardziej, że ktoś z użytkowników forum miał podobne problemy i ma rozwiązanie.
Obecnie błędy wykasowałem w piątek. Jutro po dzisiejszej jeździe do Poznania znów podłączę OP-COM i zobaczę czy jakiś błąd się pojawił.
Ale dzięki xxvvcc za odpowiedź.
Obecnie błędy wykasowałem w piątek. Jutro po dzisiejszej jeździe do Poznania znów podłączę OP-COM i zobaczę czy jakiś błąd się pojawił.
Ale dzięki xxvvcc za odpowiedź.
Asterka F 1.6 8V 82KM Srebrna strzała
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Od czego to panowie i gdzie tego szukać?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]