Oczywiście, szybko nie szybko auto samo liczy jak jedziesz, i spr zużycie oleju jak robisz dużo trasy to na oleju więcej pojeździsz jeżeli miasto no to mniej. Po wymianie Ci skasują InSP i potem jeździć do momentu ponownego zapalania sie napisu InSP.
Panowie, mam takie pytanko Ja u siebie filtry (wszystkie 4) wraz z olejem jaki zalałem: Castrol EDGE 5w30 wymieniłem przy przebiegu 114330 KM, obecnie mam nabite 116590 KM no i INSP mi się zapaliło dziś przy wyjmowaniu kluczyka ze stacyjki. Pytanie jest takie, automatycznie się INSP nie ustawia rozumiem, ktoś wrzucił 2 skany z artykułu i jest tam w sumie wszystko o tym co i jak ustawić, i reasumując, jak będę to ustawiac to rozumiem, że ustawi mi się 50tys KM do zrobienia do przeglądu, czy ustawi mi się taki jaki ma być mimo tego iż dopiero teraz to ustawię
Rozumiem, czyli jak teraz nic nie będę robić z tym to normalnie przy wyjmowaniu kluczyka będzie się chwilę INSP palić i nic się dziać nie będzie, tak samo jak ustawię to tylko tyle, że się palić to nie będzie. Przegląd i tak gdzieś co 10-12tys. robić będę bo mam DPF-a także o olej trzeba dbać
Chodziło mi o to czy coś się będzie dziać jak ustawiać tego nie będę
Odświeżając temat bo w sumie nikt nie odp na pytanie dlaczego u niektórych da się spr ile pozostało do przeglądu a u niektórych nie, w instrukcji doczytałem ze są 2 rodzaje pojazdów o stałej i zmiennej częstotliwości przeglądów te o zmiennej same liczą zależnie od zużycia i stylu jazdy po ilu km. mamy wymienić olej i filtry może z tego powodu osobą które maja stałą częstotliwość czyli np co rok albo co 15k km. nie wyświetla się takie info. Da się to rozpoznać z tego co pisze w instrukcji ze auto o stałej częstotliwości maja komunikat InSP a auta o zmiennej jeżeli pozostało mniej niż 1500km do przeglądu InSP1000.
Ponieważ nie znalazłem odpowiedzi na pytanie z kilku postów wyżej ponawiam coś takiego.
[External Link Removed for Guests]
przy sprawdzeniu inspekcji wyświetla mi coś takiego czy ktokolwiek słyszał/wie co to oznacza?
Moja Asterka to H 2008 1.6 benzyna.
Aha, ponieważ jestem świeżym posiadaczem Astry (oplel pierwszy w życiu) mam jeszcze jedno pytanie.
Wczoraj pojawiła mi się kontrolka takiego auta z kluczykiem (żółte), auto nie chciało zapalić, nic nie można było zrobić (wskazówka paliwa pojechała w górę po chwili zjechała i cisza), poczekałem chwile (jakieś 5 minut) i auto odpaliło normalnie.
Wiecie co to może być??
Będę wdzięczny za odpowiedź
I jeszcze jedno pytanko (nie jestem laikiem jeśli chodzi o diagnostykę samochodową - wcześniej jeździłem Alfą to trochę wprawy mam) czy takim czymś podepnę się pod złącze diagnostyczne (ODB2 jak sądzę): [External Link Removed for Guests]
albo
takiego [External Link Removed for Guests]