drgająca soczewka AFL
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 27 lip 2011, 21:47
- Imię: wojtek
- Auto: Astron J
- Silnik: 1.7 ecoFlex
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Legnica
drgająca soczewka AFL
Sprawa tego typu, że niedawno miałem okazję wymienić lampy w Astronie
w jednej soczewka niestety "drga" na niskich obrotach, myślałem że machne na to ręką ale oczywiście dostaje konwulsji jak mi coś merda przed nosem
Pytanie samo sie na suwa - jak to naprawić i czy wogóle sie da?
prośba o porady
w jednej soczewka niestety "drga" na niskich obrotach, myślałem że machne na to ręką ale oczywiście dostaje konwulsji jak mi coś merda przed nosem
Pytanie samo sie na suwa - jak to naprawić i czy wogóle sie da?
prośba o porady
please IRMSCHER
pimp my ride
pimp my ride
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 lut 2007, 12:54
- Imię: Błajo
- Auto: Astra H HB
- Silnik: 1.7 CDTI 101KM
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Też mi lewa lata... jak dodam leciutko gazu to przestaje.
[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 27 lip 2011, 21:47
- Imię: wojtek
- Auto: Astron J
- Silnik: 1.7 ecoFlex
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Legnica
[quote="Błajo"]Też mi lewa lata... jak dodam leciutko gazu to przestaje.[/quote
no właśnie kapka w kapke to samo mamy nie wiem jak tobie ale mi to strasznie przeszkadza
problem w tym że dostęp do soczewki jest chyba nawet niemożliwy bez rozklejania lampy (co w moim przypadku nawet nie wchodzi w gre). Ciekawe czy ktoś jest w stanie podsunąć nam sposób na zniwelowanie tego upierdliwego zjawiska
no właśnie kapka w kapke to samo mamy nie wiem jak tobie ale mi to strasznie przeszkadza
problem w tym że dostęp do soczewki jest chyba nawet niemożliwy bez rozklejania lampy (co w moim przypadku nawet nie wchodzi w gre). Ciekawe czy ktoś jest w stanie podsunąć nam sposób na zniwelowanie tego upierdliwego zjawiska
please IRMSCHER
pimp my ride
pimp my ride
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Buahahahahahahaha... macie diesle... Panowie... Starndard w tych autach z dieslem
A po zalożeniu poliuretanu może nawet lekko zacząć drgać druga
A po zalożeniu poliuretanu może nawet lekko zacząć drgać druga
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 lis 2012, 12:53
- Imię: Michał
- Auto: Opel Astra GTC
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: mazowieckie
Witam,
Mam ten sam problem (mimo, że nie mam diesel'a).
Kolego biggVv masz lampy z AFL seryjnie i wymieniałeś ze względu na jakieś uszkodzenia? Czy zamieniłeś zwykłe lampy na bixenon z AFL? Ja wymieniałem jedną lampę, ponieważ była uszkodzona i od tego momentu nie działa mi AFL. Niestety nie mam modułu skrętu ze starej lampy. Czy macie jakieś doświadczenia/pomysły jak można się z tym uporać?
Pozdrawiam!
Mam ten sam problem (mimo, że nie mam diesel'a).
Kolego biggVv masz lampy z AFL seryjnie i wymieniałeś ze względu na jakieś uszkodzenia? Czy zamieniłeś zwykłe lampy na bixenon z AFL? Ja wymieniałem jedną lampę, ponieważ była uszkodzona i od tego momentu nie działa mi AFL. Niestety nie mam modułu skrętu ze starej lampy. Czy macie jakieś doświadczenia/pomysły jak można się z tym uporać?
Pozdrawiam!
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 27 lip 2011, 21:47
- Imię: wojtek
- Auto: Astron J
- Silnik: 1.7 ecoFlex
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Legnica
...sarenka wieczorową porąwaschka pisze:Witam,
Mam ten sam problem (mimo, że nie mam diesel'a).
Kolego biggVv masz lampy z AFL seryjnie i wymieniałeś ze względu na jakieś uszkodzenia? Czy zamieniłeś zwykłe lampy na bixenon z AFL? Ja wymieniałem jedną lampę, ponieważ była uszkodzona i od tego momentu nie działa mi AFL. Niestety nie mam modułu skrętu ze starej lampy. Czy macie jakieś doświadczenia/pomysły jak można się z tym uporać?
Pozdrawiam!
Mogę Ci pomóc bo akurat mocno usiadłem w temacie modułów AFL bo sam musiałem wymienić (poprzedni wystrzelił w pośladek sarenki)...opisz dokładnie swój problem bo nie bardzo rozumiem - brakuje Ci modułu w ogóle czy po prostu masz nowy a nie masz starego? Tu masz link do poruszonego już tematu
[External Link Removed for Guests],
jeżeli uznasz topic za nie bardzo pomocny to pisać do mnie na priv'a
please IRMSCHER
pimp my ride
pimp my ride
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 lis 2012, 12:53
- Imię: Michał
- Auto: Opel Astra GTC
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: mazowieckie
Może w takim razie będę kontynuował tutaj
Moją GTC kupiłem po stłuczce i miała wyciągniętą prawą lampę (od pasażera). Kupiłem kompletną lampę z przetwornicą i modułem skrętu. I niestety nie działa (nie poziomują się obie lampy - są ustawione na stałe). Dodatkowo nie wysuwają mi się spryskiwacze (nie wiem jaki może być tutaj problem ale na pewno mam gdzieś niewielkie pęknięcie w zbiorniczku na płyn - nie wiem czy może mieć to wpływ na działanie dyszy spryskiwaczy - silniczki słychać, że prcują).
Nie wyskakuje mi żaden błąd - metodą gaz/hamulec - tylko miga ta żółta ikonka. Przeczytałem już tyle tematów i naprawdę nie wiem jak sobie z tym poradzić
Mam człowieka pracującego na codzień w serwisie Opla i powiedział, że każdy moduł jest przypisany do konkretnego samochodu i nie wie czy da się go przeprogramować (myślałem, że może można go jakoś "sformatować") - co innego z nowym modułem Dodał, że te lampy obecnie nawzajem się nie widzą.
A czy Tobie udało się uporać z problemem?
Dzięki za zainteresowanie
Pozdrawiam!
Moją GTC kupiłem po stłuczce i miała wyciągniętą prawą lampę (od pasażera). Kupiłem kompletną lampę z przetwornicą i modułem skrętu. I niestety nie działa (nie poziomują się obie lampy - są ustawione na stałe). Dodatkowo nie wysuwają mi się spryskiwacze (nie wiem jaki może być tutaj problem ale na pewno mam gdzieś niewielkie pęknięcie w zbiorniczku na płyn - nie wiem czy może mieć to wpływ na działanie dyszy spryskiwaczy - silniczki słychać, że prcują).
Nie wyskakuje mi żaden błąd - metodą gaz/hamulec - tylko miga ta żółta ikonka. Przeczytałem już tyle tematów i naprawdę nie wiem jak sobie z tym poradzić
Mam człowieka pracującego na codzień w serwisie Opla i powiedział, że każdy moduł jest przypisany do konkretnego samochodu i nie wie czy da się go przeprogramować (myślałem, że może można go jakoś "sformatować") - co innego z nowym modułem Dodał, że te lampy obecnie nawzajem się nie widzą.
A czy Tobie udało się uporać z problemem?
Dzięki za zainteresowanie
Pozdrawiam!
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 27 lip 2011, 21:47
- Imię: wojtek
- Auto: Astron J
- Silnik: 1.7 ecoFlex
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Legnica
... w pierwszej kolejnosci jezeli silniczek pompki pracuje to wrecz na pewno jest to wina nieszczelnosci calego ukladu (kolego zasada pracy dyszy spryskiwaczy zderzakow polega na wytworzeniu podcisnienia w calym ukladzie i wtedy nastepuje strzal strumienia i tym samym wysuniecie sie dysz) - pamietamy ze w ukladzie pompki sa dwie (szyba/lampy).
Najlatwiej sprawdzisz szczelnosc jezeli uda Ci sie bez problemu wyciagna dysze na jej dlugosci (pod zaslepka, jesli uda Ci sie ja pociagnac to znaczy ze jest nieszczelnosc i idzie lewe powietrze). U mnie na pewno jest szczelne bo jak probuje to zrobic to jakby wklejone byly
Sprawa lamp to nasuwa mi jedno slowo - b z d u r a !!!!!!!!!!!
pogratuluj koledze z serwisu niekompetencji bo wlasnie przez takich ludzi tworzy sie te fora...
Konsultowalem swoj problem z ASO Wroclaw i serwisant od razu poinformowal mnie o wspomnianych wlasnie bzdurach -
MODUL SKRETU AFL NIE JEST PROGRAMOWALNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MODUŁ SKRETU CIM NA KIEROWNICY TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!
to wlasnie on wysyla sygnal do przekaznikow sygnalow jakimi sa wlasnie moduly AFL
takze reasumujac twoje lampy sa jak najbardziej ok (na dowod powiem Ci ze u siebie mam zalozony moduł AFL z SAABA bo tu i tu takie same szly i wszystko hula jak nalezy) - musisz jedynie podpiac sie pod OP-COMa i sprawdzic ustawienia bo bardzo prawdopodobne ze po odlaczeniu system sie zresetowal i trzeba mu ustawic zamiast zwyklych lamp AFL
ufffffffffffff
Najlatwiej sprawdzisz szczelnosc jezeli uda Ci sie bez problemu wyciagna dysze na jej dlugosci (pod zaslepka, jesli uda Ci sie ja pociagnac to znaczy ze jest nieszczelnosc i idzie lewe powietrze). U mnie na pewno jest szczelne bo jak probuje to zrobic to jakby wklejone byly
Sprawa lamp to nasuwa mi jedno slowo - b z d u r a !!!!!!!!!!!
pogratuluj koledze z serwisu niekompetencji bo wlasnie przez takich ludzi tworzy sie te fora...
Konsultowalem swoj problem z ASO Wroclaw i serwisant od razu poinformowal mnie o wspomnianych wlasnie bzdurach -
MODUL SKRETU AFL NIE JEST PROGRAMOWALNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MODUŁ SKRETU CIM NA KIEROWNICY TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!
to wlasnie on wysyla sygnal do przekaznikow sygnalow jakimi sa wlasnie moduly AFL
takze reasumujac twoje lampy sa jak najbardziej ok (na dowod powiem Ci ze u siebie mam zalozony moduł AFL z SAABA bo tu i tu takie same szly i wszystko hula jak nalezy) - musisz jedynie podpiac sie pod OP-COMa i sprawdzic ustawienia bo bardzo prawdopodobne ze po odlaczeniu system sie zresetowal i trzeba mu ustawic zamiast zwyklych lamp AFL
ufffffffffffff
please IRMSCHER
pimp my ride
pimp my ride
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 lis 2012, 12:53
- Imię: Michał
- Auto: Opel Astra GTC
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: mazowieckie
Kolejny raz dzięki BiggVv za zainteresowanie tematem!
Widzę, że mój post mocno Cię zelektryzował
W pierwszej kolejności na pewno będę chciał uszczelnić układ spryskiwaczy (jeżeli zajdzie taka potrzeba to wymienię zbiorniczek). Dysze mocno siedzą w zderzaku natomiast przy użyciu siły jest możliwość wyciągnięcia ich - porównałbym to do naciągania strzykawki - z tym, że na pewno więcej siły należy włożyć aby wyciągnąć te dysze.
Jeśli chodzi o lampy to bardzo mnie pocieszyłeś. Podpinałem pod OP-COMa właśnie u tego człowieka z serwisu i z tego co pamiętam próbował robić jakąś kalibrację ale wyskakiwał mu problem właśnie związany z tą wymienianą lampą (nie pamiętam dokładnie jaki był komunikat). Najważniejsze co z Twojego postu się dowiedziałem to to, że MODUŁ AFL NIE JEST PRPOGRAMOWALNY Jak najszybciej będzie to możliwe, podepnę się po OP-COMa ponownie i spróbuję pogrzebać w ustawieniach (może jest ktoś bardziej biegły ode mnie w tym temacie w mazowieckim). Byłoby super jeśli faktycznie tu tkwi problem. Mam nadzieję, że wówczas będę mógł się jakoś zrewanżować
Widzę, że mój post mocno Cię zelektryzował
W pierwszej kolejności na pewno będę chciał uszczelnić układ spryskiwaczy (jeżeli zajdzie taka potrzeba to wymienię zbiorniczek). Dysze mocno siedzą w zderzaku natomiast przy użyciu siły jest możliwość wyciągnięcia ich - porównałbym to do naciągania strzykawki - z tym, że na pewno więcej siły należy włożyć aby wyciągnąć te dysze.
Jeśli chodzi o lampy to bardzo mnie pocieszyłeś. Podpinałem pod OP-COMa właśnie u tego człowieka z serwisu i z tego co pamiętam próbował robić jakąś kalibrację ale wyskakiwał mu problem właśnie związany z tą wymienianą lampą (nie pamiętam dokładnie jaki był komunikat). Najważniejsze co z Twojego postu się dowiedziałem to to, że MODUŁ AFL NIE JEST PRPOGRAMOWALNY Jak najszybciej będzie to możliwe, podepnę się po OP-COMa ponownie i spróbuję pogrzebać w ustawieniach (może jest ktoś bardziej biegły ode mnie w tym temacie w mazowieckim). Byłoby super jeśli faktycznie tu tkwi problem. Mam nadzieję, że wówczas będę mógł się jakoś zrewanżować
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 27 lip 2011, 21:47
- Imię: wojtek
- Auto: Astron J
- Silnik: 1.7 ecoFlex
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Legnica
Fajnie jesli choc troche pomoglem
O ile dobrze pamietam to w Opcom jest elektryka nadwozia i dalej dojdziesz do swiatel i opcje sa trzy:
1.Zwykłe lampy;
2.Xenony;
3. AFL
Ja ustawiałem to kilka razy aż w końcu wskoczyło i zaprogramowało sie...dlatego Tobie kolego proponuje zrobic tak samo i uzbroić sie po prostu w cierpliwość
Co do sprysków to fajnie ze to już sprawdziłeś - pompka druga kręci??(słychać ją bardziej jak tą na szyby - jest dużo mocniejsza! zakręci jak "młynek do kawy" :p) jeśli to wszystko działa to już pozostaje kwestia drożności/szczelności układu (tam jest dość spore Psi z tego co kiedyś czytałem i bardzo ważna jest właśnie szczelność - ładunek musi sie skumulować i wyładować na spryskach)...
O ile dobrze pamietam to w Opcom jest elektryka nadwozia i dalej dojdziesz do swiatel i opcje sa trzy:
1.Zwykłe lampy;
2.Xenony;
3. AFL
Ja ustawiałem to kilka razy aż w końcu wskoczyło i zaprogramowało sie...dlatego Tobie kolego proponuje zrobic tak samo i uzbroić sie po prostu w cierpliwość
Co do sprysków to fajnie ze to już sprawdziłeś - pompka druga kręci??(słychać ją bardziej jak tą na szyby - jest dużo mocniejsza! zakręci jak "młynek do kawy" :p) jeśli to wszystko działa to już pozostaje kwestia drożności/szczelności układu (tam jest dość spore Psi z tego co kiedyś czytałem i bardzo ważna jest właśnie szczelność - ładunek musi sie skumulować i wyładować na spryskach)...
please IRMSCHER
pimp my ride
pimp my ride