CAN SMART MODULE - polski odpowiednik Happy Light Show
- marti_ns
- Posty: 248
- Rejestracja: 31 maja 2011, 6:03
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z19DTL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem
- Kontakt:
CAN SMART MODULE - polski odpowiednik Happy Light Show
No właśnie napisał że nie ma, dlatego jest ankieta i trzeba jakoś wymyślić jak zadowolić wszystkich
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 26 sty 2009, 9:21
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z14XEP
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdansk
Dzięki za odp. Kierownica bez rolek
I'm okay with being unimpressive. I sleep better.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Jak nie ma rolek to chyba nie ma innej możliwości przełączania pomiędzy odczytami. Więc u Ciebie to raczej nie zda egzaminu.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- marti_ns
- Posty: 248
- Rejestracja: 31 maja 2011, 6:03
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z19DTL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem
- Kontakt:
Błąd. można używać manetki świateł lub wycieraczek, można zaproponować automatyczne wywoływanie. Jest wiele opcji trzeba tylko uzgodnić i Nighthunter musi mieć czas.
Osobiście uważam że wyświetlanie temperatury co jakiś czas do momentu osiągnięcia temperatury pracy (ok 80 stopni), potem już tylko wywołanie kombinacją klawiszy (do wybrania w konfiguratorze), automatyczny alarm o przekroczeniu temp roboczej. Ten pomysł FalconTech o mruganie kontrolki świateł na postojowych fajny. I dopracować dpf bo nie działa.
Osobiście uważam że wyświetlanie temperatury co jakiś czas do momentu osiągnięcia temperatury pracy (ok 80 stopni), potem już tylko wywołanie kombinacją klawiszy (do wybrania w konfiguratorze), automatyczny alarm o przekroczeniu temp roboczej. Ten pomysł FalconTech o mruganie kontrolki świateł na postojowych fajny. I dopracować dpf bo nie działa.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Ale w obecnej formie softu jedyna opcja to lewa rolką na kierownicy??
Czeski moduł od Pepas'a, którego teraz używam też jest wpinany jako kostka w OBD. Tyle, że on korzysta ze wszystkich linii CAN. Dzięki temu możliwe jest wyświetlanie parametrów na CID / GID.
Czeski moduł od Pepas'a, którego teraz używam też jest wpinany jako kostka w OBD. Tyle, że on korzysta ze wszystkich linii CAN. Dzięki temu możliwe jest wyświetlanie parametrów na CID / GID.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- marcinsu
- Posty: 181
- Rejestracja: 08 gru 2011, 21:57
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H Htb
- Silnik: A16XER
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Podłączyłeś sobie dvbt? Kiedyś na jakimś forum czytałem że potrzebny jest taki z systemem ntsc.
Masz tam te wszystkie opcje znane z HLS i CSM (np. ryglowanie, opc scan, bajery z miganiem świateł)?
Swoją drogą chyba trochę zapłaciłeś za taki zestaw.
Masz tam te wszystkie opcje znane z HLS i CSM (np. ryglowanie, opc scan, bajery z miganiem świateł)?
Swoją drogą chyba trochę zapłaciłeś za taki zestaw.
Astra H - mody: CID+VideoInterface, DVD90NAVI, UWA, tempomat, przycisk Sport + licznik, kluczyk scyzoryk, dysze mgłowe, moduł silniczka obiegu powietrza, listwy silver grid, osłona pod silnik, chlapacze, owiewki, LWPM Comfort Module
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Ten czeski moduł to w sumie dwa elementy, które ze sobą współpracują.
Jeden to kostka OBD, w której siedzi cały system i moduł video, który pozwala na podanie dwóch sygnałów video na wyświetlacz. Sygnały muszą być NTSC bo to wymusza architektura CID'a.
Całość śmiga po szynach CAN I jest zarządzana pokrętłem radia lub lewą rolką kierowcy.
Moduł może wiele. Dużo pisania. Najlepiej na YouTube wpisać pepas module.
Jeden to kostka OBD, w której siedzi cały system i moduł video, który pozwala na podanie dwóch sygnałów video na wyświetlacz. Sygnały muszą być NTSC bo to wymusza architektura CID'a.
Całość śmiga po szynach CAN I jest zarządzana pokrętłem radia lub lewą rolką kierowcy.
Moduł może wiele. Dużo pisania. Najlepiej na YouTube wpisać pepas module.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Z tego co pamiętam to MKJ (tak nazywa się ten moduł od PepaS) nie działa w autach z modułem telefonu, czyli jak mam UWA to nic mi ten moduł nie da
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Jest kilka ograniczeń. UWA, typ wyświetlacza. Trzeba dobrze przeczytać instrukcję, żeby potem nie było rozczarowania.
Tak wygląda tylna kamerka na CID'dzie.
Tak wygląda tylna kamerka na CID'dzie.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- marti_ns
- Posty: 248
- Rejestracja: 31 maja 2011, 6:03
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z19DTL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem
- Kontakt:
@Marswin tak w obecnej wersji softu działa tylko lewa rolka kierownicy.
Zdradź cenę tego modułu.
Co do CanSmartModule to robi to jeden facet. W czasie wolnym od normalnej pracy, siedzi w aucie i metodą prób i błędów odczytuje parametry na szynie CAN. Doceńmy to co zrobił do tej pory. Idzie wiosna mówił że wtedy może znajdzie czas i ochotę żeby coś posiedzieć. Właśnie po to zrobiliśmy ankietę żeby była formą odniesienia co jest do zrobienia.
Zdradź cenę tego modułu.
Co do CanSmartModule to robi to jeden facet. W czasie wolnym od normalnej pracy, siedzi w aucie i metodą prób i błędów odczytuje parametry na szynie CAN. Doceńmy to co zrobił do tej pory. Idzie wiosna mówił że wtedy może znajdzie czas i ochotę żeby coś posiedzieć. Właśnie po to zrobiliśmy ankietę żeby była formą odniesienia co jest do zrobienia.