Prędkość przedniej wycierczki
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 mar 2014, 21:25
- Auto: Astra h
- Województwo: lubelskie
Prędkość przedniej wycierczki
Witam
Mam takie pytanie, ponieważ przednie wycieraczki zamarzały mi na mrozie to rozebrałem napęd wysuszyłem wyczyściłem i nasmarowałem.
Ale nie wiem co jest grane bo teraz jak wsiądę do auta zamknę drzwi i na wyłączonym silniku włączę przednią wycieraczkę na 1 bieg jest ok, na 2 bieg jest ok, na 3 bieg też jest ok ale jak otworze drzwi to z 3 biegu zwalniają na 2 bieg a jak zamknę drzwi to z powrotem jest 3 bieg.
I nie wiem czy tak było czy coś sknociłem.
Mam prośbę mógłby ktoś sprawdzić u siebie jak jest. To znaczy wsiąść do auta zamknąć drzwi włączyć zapłon (bez silnika)
i włączyć 3 najszybszy bieg przedniej wycieraczki. A następnie otworzyć drzwi i czy automatycznie zwolnią na 2 bieg a po zamknięciu drzwi same powrócą na 3 bieg
Mam takie pytanie, ponieważ przednie wycieraczki zamarzały mi na mrozie to rozebrałem napęd wysuszyłem wyczyściłem i nasmarowałem.
Ale nie wiem co jest grane bo teraz jak wsiądę do auta zamknę drzwi i na wyłączonym silniku włączę przednią wycieraczkę na 1 bieg jest ok, na 2 bieg jest ok, na 3 bieg też jest ok ale jak otworze drzwi to z 3 biegu zwalniają na 2 bieg a jak zamknę drzwi to z powrotem jest 3 bieg.
I nie wiem czy tak było czy coś sknociłem.
Mam prośbę mógłby ktoś sprawdzić u siebie jak jest. To znaczy wsiąść do auta zamknąć drzwi włączyć zapłon (bez silnika)
i włączyć 3 najszybszy bieg przedniej wycieraczki. A następnie otworzyć drzwi i czy automatycznie zwolnią na 2 bieg a po zamknięciu drzwi same powrócą na 3 bieg
- Bałagan
- Posty: 180
- Rejestracja: 29 lut 2016, 9:03
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: mazowieckie
- dawid75
- Posty: 1283
- Rejestracja: 02 paź 2008, 14:49
- Imię: Dawid
- Auto: Meriva
- Silnik: Z18XE LPG
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
- Kontakt:
A nie ma to związku ze spadkiem napięcia przy zapaleniu oświetlenia wewnętrznego ? Zwróćcie uwagę że silnik nie pracuje, dochodzi dodatkowy pobór prądu, no chyba że z zapalonym lub zgaszonym oświetleniem jest tak samo
Zatrzymał się kierowca na siusiu i mówi do swojego małego:
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...
- Bałagan
- Posty: 180
- Rejestracja: 29 lut 2016, 9:03
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: mazowieckie
Tak czy inaczej, nie sądzę, żeby ktoś przewidywał, że podczas ulewy będziesz siedział przy otwartych drzwiach . Jak działają prawidłowo podczas jazdy, nic nie stuka, chodzą prawidłowo, to wniosek jest prosty - naprawa udana.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 mar 2014, 21:25
- Auto: Astra h
- Województwo: lubelskie
Tak tak wycieraczki teraz śmigają jak nowe.
A co do prędkości przy otwartych drzwiach to też tak macie ??
Sprawdzałem i przy wyłączonym silniku przy zamkniętych drzwiach jak się włączy wycieraczki na najwyższy bieg i dodatkowo włączyłem światła oraz podgrzewanie foteli, to wycieraczki nic nie zwalniały.
Tak że większy pobór prądu na wyłączonym silniku nie powoduje zmniejszenie wycieraczek na 2 bieg, tylko otworzenie drzwi.
Ale widocznie tak było, tylko tego nigdy nie zauważyłem
A co do prędkości przy otwartych drzwiach to też tak macie ??
Sprawdzałem i przy wyłączonym silniku przy zamkniętych drzwiach jak się włączy wycieraczki na najwyższy bieg i dodatkowo włączyłem światła oraz podgrzewanie foteli, to wycieraczki nic nie zwalniały.
Tak że większy pobór prądu na wyłączonym silniku nie powoduje zmniejszenie wycieraczek na 2 bieg, tylko otworzenie drzwi.
Ale widocznie tak było, tylko tego nigdy nie zauważyłem
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Nie ma opcji, żeby oświetlenie wnętrza generowało taki pobór żeby wycieraczki zwalniały.
Poprostu nie zwróciłeś uwagi.
Poprostu nie zwróciłeś uwagi.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 20 cze 2015, 19:48
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 1 raz
A propo poboru energii przez Opla.
Ja zauważyłem że jak kręcę kierownicą na postoju to spadają delikatnie obroty silnika na ssaniu i dmuchawa od nawiewu wnętrza delikatnie zmniejsza obroty. Pewnie wspomaganie elektro-hydrauliczne mocno obciąża cały układ elektryczny Asteriksa
Ja zauważyłem że jak kręcę kierownicą na postoju to spadają delikatnie obroty silnika na ssaniu i dmuchawa od nawiewu wnętrza delikatnie zmniejsza obroty. Pewnie wspomaganie elektro-hydrauliczne mocno obciąża cały układ elektryczny Asteriksa
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Ze wspomaganiem to prawda.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 mar 2014, 21:25
- Auto: Astra h
- Województwo: lubelskie
- Bałagan
- Posty: 180
- Rejestracja: 29 lut 2016, 9:03
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: mazowieckie