Zmiana klaksonu na dwutonowy
-
- Posty: 265
- Rejestracja: 09 gru 2015, 16:57
- Imię: Wiesław
- Auto: Astra H Z 1,6 XEP Twinport 2005
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 7 razy
Zmiana klaksonu na dwutonowy
Chciałbym zmienić klakson na dwutonowy, bo dźwięk zainstalowanego jest ogólnie mówiąc nieciekawy. Mam dlatego pytanie , bo ktoś już pewnie to zrobił, czy to jest możliwe i z jakimi przeróbkami to się wiąże. Czy np.od vectry c będzie dobry?
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 19 sty 2011, 11:24
- Imię: Bartosz
- Auto: ASTRA H
- Silnik: Z19DT L
- Lokalizacja: 3miasto
Szczerze mówiąc ja mam u siebie dwutonowy od nowości (jeżeli dwutonowy to dwie trąbki) i całkiem całkiem, daje rade zdecydowanie. Może po prostu ci jedna z trąbek nie działa...?
- marti_ns
- Posty: 248
- Rejestracja: 31 maja 2011, 6:03
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z19DTL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem
- Kontakt:
Żadnych przeróbek, normalnie są dwie kostki, zakładasz 2 tonowy i działa. Robiłem.
Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
Było: Astra F C14SE + LPG '96 sedan czerwony - 8 l LPG/100 km
Jest: Astra H Z19DTL '06 kombi Panacotta - 6.4 l ON/100 km
oraz Meriva A Z16SE '04 Spirmint Silver - 8 l Pb/100 km
CanSmartModule - to jest to czego zawsze mi brakowało
Jest: Astra H Z19DTL '06 kombi Panacotta - 6.4 l ON/100 km
oraz Meriva A Z16SE '04 Spirmint Silver - 8 l Pb/100 km
CanSmartModule - to jest to czego zawsze mi brakowało
- topiq77
- Posty: 2083
- Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2005
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Puławy
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 81 razy
Panowie, każdy model ma dwie kostki, czy jakieś nowsze roczniki? Mój klakson nie tyle trąbi co ... buczy :/ Ponoć go rdza mocno pokiereszowała. Wstyd trochę trąbić, bo ten na kogo się trąbi ze śmiechu za kierownicą padnie. Jak już mam zakładać coś nowego, to też bym sobie 2 tonowe założył. Ale w EPC pokazuje mi do mojego modelu taki zwykły bez ślimaka + adapter HELLA, założony mam ze ślimakiem, a przewód i kostkę na ile z góry widać, to tyko jeden jest. Ciasno tam przez klimę. Jeszcze ewentualnie w TIS poszukam za wiązką.Nie bardzo mam gdzie podjechać na kanał, dopiero może na wiosnę jak rozrząd będę ogarniał. @robertsosna widzę masz Astrę z moim silnikiem, masz może gdzieś jakąś fotkę, jak to rozwiązałeś u siebie? 4 szt. to może przesada ale jeden 2 tonowy bym powiesił
- marti_ns
- Posty: 248
- Rejestracja: 31 maja 2011, 6:03
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z19DTL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem
- Kontakt:
Ja mam 2006 przedlift. Klakson jest z prawej, za zaślepką halogena. Nie trzeba kanału, ale musisz się położyć pod auto i wcisnąć pod zderzak. Dostęp jest dobry
Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
Było: Astra F C14SE + LPG '96 sedan czerwony - 8 l LPG/100 km
Jest: Astra H Z19DTL '06 kombi Panacotta - 6.4 l ON/100 km
oraz Meriva A Z16SE '04 Spirmint Silver - 8 l Pb/100 km
CanSmartModule - to jest to czego zawsze mi brakowało
Jest: Astra H Z19DTL '06 kombi Panacotta - 6.4 l ON/100 km
oraz Meriva A Z16SE '04 Spirmint Silver - 8 l Pb/100 km
CanSmartModule - to jest to czego zawsze mi brakowało
- topiq77
- Posty: 2083
- Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2005
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Puławy
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 81 razy
Mam dość niskie zawieszenie, HB Sport i nie żebym był jakoś za bardzo brzuchaty, to nie wiem czy bym głowę wcisnął Pewnie nie zaszkodzi nieco podlewarować. Tylko pod blokiem przy prawie pół metra śniegu dookoła to jednak robota musi poczekać.
@robertsosna widzę masz Astrę z moim silnikiem, masz może gdzieś jakąś fotkę, jak to rozwiązałeś u siebie? 4 szt. to może przesada ale jeden 2 tonowy bym powiesił
Kilka razy zdejmowałem zderzak i znalazłem miejsce na dodatkowe 2 szt. Mam założone po przeciwnej stronie tj vis a vis kierowcy. Jest jedno ale przy dodatkowych 2 szt w sumie 4 klakson nie będzie dział poprawnie słaba wydajność prądowa. Temat rozwiązałem zamontowaniem przekaźnika. jeżeli chcesz 2 tonowy to albo łączysz równolegle przewody na urządzeniu czyli klaksonie i podłączasz pod wtyczkę albo dolutować drugą wtyczkę do istniejącej wtyczki. Zdjęcie postaram się dołaczyć jak bedę pod autem
Kilka razy zdejmowałem zderzak i znalazłem miejsce na dodatkowe 2 szt. Mam założone po przeciwnej stronie tj vis a vis kierowcy. Jest jedno ale przy dodatkowych 2 szt w sumie 4 klakson nie będzie dział poprawnie słaba wydajność prądowa. Temat rozwiązałem zamontowaniem przekaźnika. jeżeli chcesz 2 tonowy to albo łączysz równolegle przewody na urządzeniu czyli klaksonie i podłączasz pod wtyczkę albo dolutować drugą wtyczkę do istniejącej wtyczki. Zdjęcie postaram się dołaczyć jak bedę pod autem