Problem z zamkiem centralnym + hak oryginał

Awatar użytkownika
heinrich12

Astro-maniak
Posty: 5089
Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
Imię: Henryk
Auto: Astra H
Silnik: Z 14XeP
Rocznik: 2009
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław
Wdzięczny: 191 razy
Pomocny: 306 razy

Re: Problem z zamkiem centralnym + hak oryginał

#11

Nieprzeczytany post autor: heinrich12 »

Dzięki, zawsze jeszcze czegoś przy okazji się dowiem - jutro zobaczę i przekażę. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
raffic

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 08 mar 2015, 7:38
Imię: Rafal
Auto: Astra H
Silnik: Z 13 DTH
Rocznik: 2007
Województwo: śląskie
Pomocny: 3 razy

#12

Nieprzeczytany post autor: raffic »

topiq77 pisze:
04 mar 2024, 21:41
Na początek odpiąłbym moduł haka, odłączył klemę na kilka minut i podłączył, czasem to pomaga w dziwnych usterkach..
Nic lepszego na dziś mi nie przychodzi do głowy.
Tak właśnie postąpiłem wczoraj zdjąłem klamrę z akumulatora na noc. Centralny zamek wrócił do życia, mogę 1 punkt pytania oficjalnie ogłosić za zamknięty dziękuję wszystkim za pomoc, pozostaje jeszcze sprawa punktu nr 2 walczę dalej mam jeszcze jeden pomysł który zaraz zrealizuje a o finale dam znać.

Awatar użytkownika
heinrich12

Astro-maniak
Posty: 5089
Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
Imię: Henryk
Auto: Astra H
Silnik: Z 14XeP
Rocznik: 2009
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław
Wdzięczny: 191 razy
Pomocny: 306 razy

#13

Nieprzeczytany post autor: heinrich12 »

topiq77 pisze:
04 mar 2024, 22:48

@heinrich12 jak nie ma nalepki w rogu, to od spodu patrząc jest druga, jak na drugim zdjęciu.
Moja wersja REC to: ,,LJ" . Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
raffic

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 08 mar 2015, 7:38
Imię: Rafal
Auto: Astra H
Silnik: Z 13 DTH
Rocznik: 2007
Województwo: śląskie
Pomocny: 3 razy

#14

Nieprzeczytany post autor: raffic »

O Temat rozwiązany pomysł kumpla się potwierdził, po zrealizowaniu wszystko śmiga jak ta lala, już tłumaczę co do REC tył !!, każdy REC jest zainicjowany do samochodu żeby go wymienić musi być wylogowany i w logowany nowy, oczywiście trzeba mieć kody do obu żeby to zrobić lub osiedlowego szpeca który to zrobi, ja postanowiłem zrealizować plan kumpla, więc wymontowałem REC z Astry po wcześniejszym odpięciu akumulatora + oraz - , resztę zobaczcie na zdjęciach.
20240305_163050.jpg
20240305_163055.jpg
20240305_163124.jpg
20240305_164230.jpg
20240305_164329.jpg
20240305_172500.jpg
20240305_173736.jpg
jak widać dodałem bezpiecznik od tylnej strony płyty REC po wcześniejszym rozmontowaniu jej, polutowałem zabezpieczyłem klejem na gorąco i wszystko śmiga, najważniejsza nie trzeba inicjować haka po złożeniu wszystko działa, teraz tylko jeszcze przegląd i UWK.
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
heinrich12

Astro-maniak
Posty: 5089
Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
Imię: Henryk
Auto: Astra H
Silnik: Z 14XeP
Rocznik: 2009
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław
Wdzięczny: 191 razy
Pomocny: 306 razy

#15

Nieprzeczytany post autor: heinrich12 »

Tak jakby to fabryka nie mogła zrobić (w Twoim modelu). Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
topiq77

Astro-maniak
Posty: 2101
Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
Imię: Grzegorz
Auto: Astra H HB 5D
Silnik: Z18XE
Rocznik: 2005
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Puławy
Wdzięczny: 4 razy
Pomocny: 82 razy

#16

Nieprzeczytany post autor: topiq77 »

Ja sobie drugi REC bez pinu za grosze kupiłem na bebechy. Z bezpiecznikami, przekaźnikami i wszystkimi wtyczkami uciętymi sporo za wtyczką, na piny do moich wtyczek. Trzeba będzie coś obsadzić, to się odlutuje z jednego i wlutuje w drugi.

Awatar użytkownika
deodekabokat

Astro-maniak
Posty: 3653
Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
Imię: Grzegorz
Auto: Astra H
Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
Rocznik: 2005
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: BI
Wdzięczny: 26 razy
Pomocny: 184 razy

#17

Nieprzeczytany post autor: deodekabokat »

Śmieszny przypadek ale już widzę o co w tym chodzi. Data na REC wskazuje na czas kiedy to opel wycofywał się z REC i zaczął ładować tzw mały REC a lwią część jego funkcji przejął UEC. Do tej pory wszystkie moduły był pchane do przedliftowego RECa, przynajmniej te które znam plus zdaje się Henryk i nikt nie zauważył żeby coś nie grało. Podejrzewam, że to wersja przejściowa.

Swoją drogą i może offtop ale kto do ch... wymyślił żeby wszystkie kable ciągnąć na tył. Ile to miedzi poszło dla sztuki. Zapalniczka, itd wszystko poszło na tył. Chyba mieli nadprodukcję kabli, po lifcie zaczęli powoli to optymalizować i w bagażniku zostało kilka bezpieczników. i przekaźników.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.

ODPOWIEDZ