ta amorki już dawno zmienione na zwykłe ids wyłączony techem tak aby po wciśnięciu sporta nie działała tylko funkcja utwardzania, a reszta normalnie chodziła.Tomaszik pisze:Wozny83,
Ogarnąłęś tego IDSa ?
stukanie z przodu
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
- Imię: Bartek
- Auto: PASSAT B6 KOMBI
- Silnik: 1,9 TDI
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czeladź
Re: stukanie z przodu
- Marcon92
- Posty: 36
- Rejestracja: 24 maja 2014, 19:27
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Witam.Mam problem z głuchym pukaniem w zawieszeniu które nasila się podczas skręcania w lewo z lewej strony auta,byłem już u trzech diagnostów i żaden nie wie co to może być,co najlepsze że to nie stuka na ścieżce diagnostycznej .Sprawdzone zostało całe zawieszenie pod kątem luzów,
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Ja bym sprawdził dokładnie:
- sworznie wahaczy
- przeguby
- maglownica
- sworznie wahaczy
- przeguby
- maglownica
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2015, 14:20 przez przemty, łącznie zmieniany 1 raz.
[External Link Removed for Guests]
- Marcon92
- Posty: 36
- Rejestracja: 24 maja 2014, 19:27
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
-sworzeń odpada
-przeguby zewnetrzne sprawdzone i sa ok,przegub wewnętrzny ma luz czuć to w czasie puszczania nogi z gazu, wątpię żeby stukanie dochodziło od jego
-magiel na pewno nie,nie ma luzów ani wycieków
-przeguby zewnetrzne sprawdzone i sa ok,przegub wewnętrzny ma luz czuć to w czasie puszczania nogi z gazu, wątpię żeby stukanie dochodziło od jego
-magiel na pewno nie,nie ma luzów ani wycieków
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 23:58
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z19DT
- Województwo: dolnośląskie
Witam, u mnie pukanie dobiega z lewej strony przodu od ok 4 tygodni. Najczęściej występuje podczas cofania w prawo (na parkingu). Zauważyłem, że pojedynczy stuk występuje również podczas gwałtownego hamowania. Pukanie pojawiło się po wymianie tarcz i klocków z przodu (zbieg okoliczności ?). Całe zawieszenie było robione ok. 25 tyś km temu (tuleje wahaczy, sworzeń, końcówki, łączniki) ok. 2 tyś km temu wymienione zostały poduszki i łożyska amortyzatorów (mocna korozja).
Na dwóch SKP nic nie stwierdzono. Jeden diagnosta zasugerował maglownicę - sam nie wiem. Co może być przyczyną ?
Mariusz
Na dwóch SKP nic nie stwierdzono. Jeden diagnosta zasugerował maglownicę - sam nie wiem. Co może być przyczyną ?
Mariusz
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Panowie jak sądzicie, może takie łożysko amortyzatora stukać na nierównościach ?
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 21 maja 2017, 18:37 przez przemty, łącznie zmieniany 1 raz.
[External Link Removed for Guests]
- sanczolodz
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:16
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE
- Województwo: łódzkie
A czy ktoś miał problem że oprócz stuków na zakręcie czuć tak pukanie na drązku zmiany biegów.
Byłem na szarpakach koleś oglądał wyginał samochodem patrzył poduszki pod silnikiem i nic nie zauważył,ja siedziałem w samochodzie i drążek też bez puknięć.
Zaczęło sie od stuków po prawej stronie na rondzie albo w zakrętach teraz stuki są mniejsze ale więcej odczuwa się na drążku.
W trasie przy dużych prędkościach i mniejszych zakrętach brak wyczuwalnych problemów .
Czy ktoś wie co to może być.
Byłem na szarpakach koleś oglądał wyginał samochodem patrzył poduszki pod silnikiem i nic nie zauważył,ja siedziałem w samochodzie i drążek też bez puknięć.
Zaczęło sie od stuków po prawej stronie na rondzie albo w zakrętach teraz stuki są mniejsze ale więcej odczuwa się na drążku.
W trasie przy dużych prędkościach i mniejszych zakrętach brak wyczuwalnych problemów .
Czy ktoś wie co to może być.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 maja 2017, 15:24
- Imię: Robert
- Auto: Astra H CARAVAN
- Silnik: Z19DT 120KM & 190KM
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Jawor
- Kontakt:
Cześć
Podłącze się do tematu
Wczoraj w nocy wpadłem przodem w dół który jest gdy leja Nowy asfalt i nie połączą go na końcu ze starym... nie widziałem go bo bylo ciemno samochód z przodu nawet nie hamowal a ja go zobaczyłem w ostatniej chwili i nie miałem jak zareagować bo z tylu jechał za mną samochod. Teraz cos mi stuka w lewym kole taki głuchy trochę metaliczny połączony ze skrzypieniem stuk który występuje na nierownosciach, dziurach itp ale nie zawsze co jest dziwne im większy uskok auta tym głośniej. Myślałem ze to sprężyna ale jest cala, amortyzator normalnie pracuje. Nie mam pomysłu może pół os albo przegub ? Ma ktoś jakiś pomysł ?
P.S czy jak macie koło w górze i krecicie nim szybko lub wolno w lewo i w prawo to slyszycie jakby jakieś kulki sie sypaly ? Słychać to wlasnie z lewej strony przy skrzyni biegów jak wchodzi pół os
EDIT 29.05.17: Jestem po wizycie na SKP od wczoraj wieczór mi nic nie stuka luz jest bardzo duży na tuleji i to moze dawać rezonans na lewa stronę reszta ok amory po 89 procent
A ten dziwny dźwięk przy kreceniu kołem to normalne pan powiedział.
Podłącze się do tematu
Wczoraj w nocy wpadłem przodem w dół który jest gdy leja Nowy asfalt i nie połączą go na końcu ze starym... nie widziałem go bo bylo ciemno samochód z przodu nawet nie hamowal a ja go zobaczyłem w ostatniej chwili i nie miałem jak zareagować bo z tylu jechał za mną samochod. Teraz cos mi stuka w lewym kole taki głuchy trochę metaliczny połączony ze skrzypieniem stuk który występuje na nierownosciach, dziurach itp ale nie zawsze co jest dziwne im większy uskok auta tym głośniej. Myślałem ze to sprężyna ale jest cala, amortyzator normalnie pracuje. Nie mam pomysłu może pół os albo przegub ? Ma ktoś jakiś pomysł ?
P.S czy jak macie koło w górze i krecicie nim szybko lub wolno w lewo i w prawo to slyszycie jakby jakieś kulki sie sypaly ? Słychać to wlasnie z lewej strony przy skrzyni biegów jak wchodzi pół os
EDIT 29.05.17: Jestem po wizycie na SKP od wczoraj wieczór mi nic nie stuka luz jest bardzo duży na tuleji i to moze dawać rezonans na lewa stronę reszta ok amory po 89 procent
A ten dziwny dźwięk przy kreceniu kołem to normalne pan powiedział.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2017, 16:37 przez SKIBIC, łącznie zmieniany 4 razy.