Zmiana zawieszenia IDS+
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 12 kwie 2017, 8:15
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z20LER
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
Re: Zmiana zawieszenia IDS+
Mam kilka pytań odnośnie IDS+, zawieszenia i wymiany amortyzatorów.
Po rozkodowaniu VINu mam takie info:
XJ2 Zawieszenie sportowe obniżone
ZQ8 Pakiet zawieszenie sportowe (zawiera IDS, ESP, przełącznik sport, podwozie sportowe)
Z przycisku sport praktycznie nie korzystam, bo jest za twardo. Czytałem, że jak chcę wymienić amortyzatory IDS+ na zwykłe to muszę od razu wszystkie naraz. Czy ze względu na obniżone zawieszenie muszę brać dopasowane do tego amortyzatory?
Myślałem o BILSTEIN - B6 Performance (35-114635, 35-114642,) tylko jest na nich info, że są "dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów bez zawieszenia IDS), a przy BILSTEIN - B8 Performance Plus (35-114666, 35-114673) jest opis "dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez zawieszenia IDS"
Czyli mając "XJ2 Zawieszenie sportowe obniżone" jestem skazany na B8 czy jednak można założyć B6?
Ostatnie pytanie odnośnie komfortu. Czy te B6/B8 będą dawały taki komfort jak mój obecny IDS+ bez aktywnego przycisku SPORT?
Po rozkodowaniu VINu mam takie info:
XJ2 Zawieszenie sportowe obniżone
ZQ8 Pakiet zawieszenie sportowe (zawiera IDS, ESP, przełącznik sport, podwozie sportowe)
Z przycisku sport praktycznie nie korzystam, bo jest za twardo. Czytałem, że jak chcę wymienić amortyzatory IDS+ na zwykłe to muszę od razu wszystkie naraz. Czy ze względu na obniżone zawieszenie muszę brać dopasowane do tego amortyzatory?
Myślałem o BILSTEIN - B6 Performance (35-114635, 35-114642,) tylko jest na nich info, że są "dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów bez zawieszenia IDS), a przy BILSTEIN - B8 Performance Plus (35-114666, 35-114673) jest opis "dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez zawieszenia IDS"
Czyli mając "XJ2 Zawieszenie sportowe obniżone" jestem skazany na B8 czy jednak można założyć B6?
Ostatnie pytanie odnośnie komfortu. Czy te B6/B8 będą dawały taki komfort jak mój obecny IDS+ bez aktywnego przycisku SPORT?
- Malwex86
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 lip 2019, 10:54
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA H 1.7 cdti
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: małopolskie
Kolego marwinsn, czy mógłbyś sprawdzić w katalogu jakie amorki do Astry H 1.6 z16xer zawieszenie sportowe obniżone z Ida. Chce wymienić na zwykle amorki zostawiając fabryczne zawieszenie sportowe obniżone. Dziękuję za pomoc
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
@Vex, polecam cofnąć się parę stron do: Zmiana zawieszenia IDS+
Auto straci bardzo dużo i nie ma tu nic do rzeczy, że nie korzystasz z przycisku sport.
Co do obniżonego zawieszenia sportowego. Polega to jedynie na sprężynach -20. Amortyzatory niczym się nie różnią od tych normalnych.
Zawsze można wsadzić komplet sprężyn Eibach -30 i jest bardzo dobrze.
Auto straci bardzo dużo i nie ma tu nic do rzeczy, że nie korzystasz z przycisku sport.
Co do obniżonego zawieszenia sportowego. Polega to jedynie na sprężynach -20. Amortyzatory niczym się nie różnią od tych normalnych.
Zawsze można wsadzić komplet sprężyn Eibach -30 i jest bardzo dobrze.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- TooH
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 lip 2020, 0:00
- Imię: Marcin
- Auto: Astra GTC 2.0T
- Silnik: 20LER
- Rocznik: 2005
- Województwo: śląskie
Witam .
Dzis byłem na przegladze Wyszlo ze wydolnosc moich przednich amorów są na poziomie 12% ... Teraz juz wiem czemu ja kazdą dziure czuje i mam wstrząs mózgu . Myslalem ze to wina sprezyc obnizonych .
Panowie potrzebuje pomocy .
Otoz chce zmienic ale na normalne - nie stać mnie na te IDS...
Jakie bedą pasowały do mojej astry . 2.0T GTC 3 drzwi .
Takie miałem w oryginale
Dzis byłem na przegladze Wyszlo ze wydolnosc moich przednich amorów są na poziomie 12% ... Teraz juz wiem czemu ja kazdą dziure czuje i mam wstrząs mózgu . Myslalem ze to wina sprezyc obnizonych .
Panowie potrzebuje pomocy .
Otoz chce zmienic ale na normalne - nie stać mnie na te IDS...
Jakie bedą pasowały do mojej astry . 2.0T GTC 3 drzwi .
Takie miałem w oryginale
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
@TooH, przenoszę twój post do istniejącego już tematu. Przeczytaj go od początku.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 lip 2011, 14:01
- Imię: Sebek
- Auto: Astra Opc Nurburgring
- Silnik: z20leh
- Województwo: lubuskie
Troche odgrzeje.
Czy ktos kto ma ids+ i grzebal cos w zawiezeniu to lagi od przednich amorow wam sie chowaly czy wysuwały ??
U mnie lagi sie chowaja i czytałem sprzeczne opinie ze tak ma byc albo ze to juz objaw zuzycia.
I teraz sam nie wiem co myslec
Czy ktos kto ma ids+ i grzebal cos w zawiezeniu to lagi od przednich amorow wam sie chowaly czy wysuwały ??
U mnie lagi sie chowaja i czytałem sprzeczne opinie ze tak ma byc albo ze to juz objaw zuzycia.
I teraz sam nie wiem co myslec
- Neromax
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 gru 2023, 12:58
- Imię: Artur
- Auto: VC
- Silnik: Z20net
- Rocznik: 2004
- Województwo: śląskie
Prośba o odkodowanie jaki amorki mam kupić zamiast IDS:
W0L0ZCF3551005783
Dzięki wielkie
W0L0ZCF3551005783
Dzięki wielkie