Zmiana zawieszenia IDS+
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Zmiana zawieszenia IDS+
Dokładnie.
Podmieniasz amorki i wyłączasz w sterowniku żeby wyłączyć kontrolkę w zegarach. Będzie łapać błędy od ids, ale widoczne tylko w odczycie fejsem.
Podmieniasz amorki i wyłączasz w sterowniku żeby wyłączyć kontrolkę w zegarach. Będzie łapać błędy od ids, ale widoczne tylko w odczycie fejsem.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- mateusz_GTC
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 wrz 2013, 9:41
- Imię: Mateusz
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: 1,9 DTH
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wałbrzych
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 20 cze 2015, 19:19
- Imię: Szymon
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Żory
- Kontakt:
- mateusz_GTC
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 wrz 2013, 9:41
- Imię: Mateusz
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: 1,9 DTH
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wałbrzych
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 03 lip 2014, 7:45
- Imię: Michał
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19dth
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Otwock
- Pomocny: 1 raz
Niestety w moim kombi to samo. Z19DTH IDS+ Wytrzymały 260 tyś ale już mają dość. Na hopkach/progach zwalniających muszę włączać sport bo inaczej auto nieprzyjemnie nurkuje. Tylny lewy tłucze, mimo 80% sprawności. Jakie amorki włożyć aby zachować trochę tego sportowego charakteru ale troszkę podnieść komfort bo już mam dość trząchania na każdym dołku. Felgi 16. Pomożecie?
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 paź 2015, 16:02
- Imię: Damian
- Auto: Astra H
- Silnik: z20ler
- Województwo: mazowieckie
Podobno pasowały beda kazde. Skoro masz IDS to masz chyba tez twardsze sprezyny wiec mysle ze z nowym bedzie tak jak z tymi teraz jezeli o twardosc chodzi....
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Moim zdaniem to głupota rezygnować z najważniejszego elementu układu CDC (elektroniczny system stałej kontroli amortyzacji) jakim są amortyzatory. Ale tu zazwyczaj górę biorą koszta i ja to rozumiem, lecz...
to nie jest tak, że amortyzatory działają "zero-jedynkowo" czyli jest SPORT *klik* nie ma SPORTA. Amortyzatory stale przy pomocy elektrozaworów (zmieniających przepływ oleju) precyzyjnie regulują siłę amortyzacji, dostosowując ją w ciągu milisekund do warunków na drodze, przechyłów samochodu, prędkości i stylu jazdy.
CDC współpracuje z prędkościomierzem, czujnikiem położenia pedału gazu, czujnikami przyspieszenia (chyba są trzy).
A przy współpracy z ESP to już w ogóle cuda ESP mogąc niezależnie zmieniać siłę amortyzacji każdego z kół stabilizuje tor jazdy eliminując nad- i podsterowność a sam włącza się dopiero w skrajnych warunkach dużo precyzyjniej mając do dyspozycji tyle ww. danych.
Aha i zmniejsza drogę hamowania na nierównościach również dopasowując amortyzację każdego z kół i minimalizując nurkowanie przodu.
SPORT to tylko wisienka na torcie IDS+
to nie jest tak, że amortyzatory działają "zero-jedynkowo" czyli jest SPORT *klik* nie ma SPORTA. Amortyzatory stale przy pomocy elektrozaworów (zmieniających przepływ oleju) precyzyjnie regulują siłę amortyzacji, dostosowując ją w ciągu milisekund do warunków na drodze, przechyłów samochodu, prędkości i stylu jazdy.
CDC współpracuje z prędkościomierzem, czujnikiem położenia pedału gazu, czujnikami przyspieszenia (chyba są trzy).
A przy współpracy z ESP to już w ogóle cuda ESP mogąc niezależnie zmieniać siłę amortyzacji każdego z kół stabilizuje tor jazdy eliminując nad- i podsterowność a sam włącza się dopiero w skrajnych warunkach dużo precyzyjniej mając do dyspozycji tyle ww. danych.
Aha i zmniejsza drogę hamowania na nierównościach również dopasowując amortyzację każdego z kół i minimalizując nurkowanie przodu.
SPORT to tylko wisienka na torcie IDS+
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- pad
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 cze 2016, 18:51
- Imię: Paweł
- Auto: Astra H
- Województwo: mazowieckie
Witam serdecznie.
Przymierzam się do zakupu astry GTC, z tego co wyczytałem IDS+ posiada "utwardzenie amortyzatorów" a samo IDS to system bezpieczeństwa. Nie wiem do końca czy to wszystko dobrze ogarnąłem. Z VIN-u wynika że jest samo IDE oraz przycisk sport Mam takie pytania, czy w astrze z IDS są zwykle amortyzatory i sprężyny, czy części eksploatacyjne są droższe niż do zwykłej astry? Na co szczególnie zwracac uwagę przy zakupie ?
Może jest ktoś z Radomia kto by miał czas rzucić fachowym okiem na auto w komisie przy ul Warszawskiej
nr Vin W0L0AHL0855156737
Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki i rady
Zrobiłem zdjęcie amora, ale chyba ze złej strony. Czy jest ktoś w stanie na podstawie tej fotki określić czy to jest amortyzator IDS+ czy zwykły. Bardzo proszę o pomoc
[External Link Removed for Guests]
Przymierzam się do zakupu astry GTC, z tego co wyczytałem IDS+ posiada "utwardzenie amortyzatorów" a samo IDS to system bezpieczeństwa. Nie wiem do końca czy to wszystko dobrze ogarnąłem. Z VIN-u wynika że jest samo IDE oraz przycisk sport Mam takie pytania, czy w astrze z IDS są zwykle amortyzatory i sprężyny, czy części eksploatacyjne są droższe niż do zwykłej astry? Na co szczególnie zwracac uwagę przy zakupie ?
Może jest ktoś z Radomia kto by miał czas rzucić fachowym okiem na auto w komisie przy ul Warszawskiej
nr Vin W0L0AHL0855156737
Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki i rady
Zrobiłem zdjęcie amora, ale chyba ze złej strony. Czy jest ktoś w stanie na podstawie tej fotki określić czy to jest amortyzator IDS+ czy zwykły. Bardzo proszę o pomoc
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 26 maja 2015, 11:19
- Imię: Dawid
- Auto: Astra GTC
- Silnik: Z19DT
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Włocławek
IDS to abs,esp tc i reszta
IDS+ to utwardzenie zawieszenia-po podniesieniu maski na kielichach będziesz miał kostki od nich,
A co do zdjecia to nie ma ids+
Różnice masz w drążkach stabilizatora, sa metolowe i wygięte, inna sprężyna, i oczywiście tylko oryginał amortyzator, który swoje kosztuje.
IDS+ to utwardzenie zawieszenia-po podniesieniu maski na kielichach będziesz miał kostki od nich,
A co do zdjecia to nie ma ids+
Różnice masz w drążkach stabilizatora, sa metolowe i wygięte, inna sprężyna, i oczywiście tylko oryginał amortyzator, który swoje kosztuje.
Op-com. Tech2. MDI
- pad
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 cze 2016, 18:51
- Imię: Paweł
- Auto: Astra H
- Województwo: mazowieckie