Zmiana zawieszenia IDS+
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 lut 2011, 12:08
- Imię: werwrw
Zmiana zawieszenia IDS+
Witam serdecznie.
Niestety w moim zyciu zaistniala niemila sytuacja,a mianowicie zdechl mi lewy przedni amortyzator.
Teraz mam pytanie czy będą pasowały amortyzatory ze standardowej astry h ? Moje autko to astra h 2.0t 200 KM. Pytam bo moze ktos juz takie cos robil, a u mnie w miescie nikt nie wie czy bedzie to pasowac ani w serwisie ani w sklepach ani nigdzie bo nie ma normalnych amortyzatorow dedykowaych bezposrednio pod te autko z tym silnikiem i tym zawieszeniem.
pozdrawiam
Niestety w moim zyciu zaistniala niemila sytuacja,a mianowicie zdechl mi lewy przedni amortyzator.
Teraz mam pytanie czy będą pasowały amortyzatory ze standardowej astry h ? Moje autko to astra h 2.0t 200 KM. Pytam bo moze ktos juz takie cos robil, a u mnie w miescie nikt nie wie czy bedzie to pasowac ani w serwisie ani w sklepach ani nigdzie bo nie ma normalnych amortyzatorow dedykowaych bezposrednio pod te autko z tym silnikiem i tym zawieszeniem.
pozdrawiam
-
- Posty: 177
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:02
- Imię: Krzychu
- Auto: TigraB-GTC-Corsa OPC
- Silnik: 1.3cdti-1.7cdti-1.6T
- Lokalizacja: Mysłowice
Ale masz IDS ? jeśli tak musisz szukać właśnie takiego , jeśli nie to zwykły amor
Jeśli masz IDS to szukasz amortyzatorów (Sachs) dedykowanych do IDS. Inaczej nie zrobisz.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 lut 2011, 12:08
- Imię: werwrw
Tak, mam IDS+, i chcialbym zmienic na zwykle amortyzatory bez elektrycznej regulacji twardosci czyli na zwykle. SACHSa szukalem ale dostać teraz te amory to graniczy z cudem, nawet w ASO ktore ma w swojej ofercie takie cos nie było w stanie tego dostać nigdzie :/ W sumie wolalbym zmienic na zwykle zawieszenie bo jest po pierwsze o wiele tansze po drugie o wiele bardziej komfortowe i dlatego pisalem czy ktos juz moze takie cos robil badz wie czy beda pasowaly zwykle amory z jakiejs slabszej wersji astry H.
P.S: IDS zawieszenia juz mi elektromechanik wyłączył. wiec nie pokazuje sie blad. wyczyscil ze wszystkich modułów. ALe i tak amory sa w trybie sportowym bo jeden sie zatarl i nie da rady go spompowac na miekki bo zawsze wraca na twarde. dlatego chce zmienic. bo jezdze jak na taczce a co dopiero bedzie jak zaloze letnie 18 calowe felgi. prostowanie co tydzien
P.S: IDS zawieszenia juz mi elektromechanik wyłączył. wiec nie pokazuje sie blad. wyczyscil ze wszystkich modułów. ALe i tak amory sa w trybie sportowym bo jeden sie zatarl i nie da rady go spompowac na miekki bo zawsze wraca na twarde. dlatego chce zmienic. bo jezdze jak na taczce a co dopiero bedzie jak zaloze letnie 18 calowe felgi. prostowanie co tydzien
-
- Posty: 177
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:02
- Imię: Krzychu
- Auto: TigraB-GTC-Corsa OPC
- Silnik: 1.3cdti-1.7cdti-1.6T
- Lokalizacja: Mysłowice
Jeśli masz orginalne 18 luzik ja dwa lata śmigałem na swoich i były jak nowe jeśli chodzi o zawias kup zwykłe amory i już beda pasować
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 lut 2011, 12:08
- Imię: werwrw
Super, dzieki za informacje o to wlasnie mi chodzilo.
A alu mam oryginalne, na takich wyjechal z fabryki
a z jakiej wersji najlepiej wziac amory, tej z 1.8 ?
A alu mam oryginalne, na takich wyjechal z fabryki
a z jakiej wersji najlepiej wziac amory, tej z 1.8 ?
-
- Posty: 177
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:02
- Imię: Krzychu
- Auto: TigraB-GTC-Corsa OPC
- Silnik: 1.3cdti-1.7cdti-1.6T
- Lokalizacja: Mysłowice
To już najlepiej zapytaj w sklepie albo najlepiej z takiej pojemności jak twoja tylko nie IDS
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 lut 2011, 12:08
- Imię: werwrw
No w sklepie wlasnie pytalem i nikt nie wie w serwisie tak samo nikt nie wie co moze podejsc zeby nie bylo ids i w ogole nie widza czy tak sie da ^^, ale jturo jade do mechanika, ma sciagnac amoryzator i pojechac z nim do sklepu zeby pomierzyc czy takie same wymiary a do 2.0 T nie bylo innych jak IDS+, bajer fajny ale koszty naprawy kosmiczne
- sam100
- Posty: 157
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 11:43
- Imię: Wojciech
- Auto: Opel Astra H 1.8 Sport
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Witam,
Potrzebuję waszej pomocy. Jak pisałem w innym temacie pękła mi sprężyna z przodu od amortyzatora. Mam IDS+ w swojej Asi. Sprawdzaliśmy zamiennik sprężyn i niestety jest za krótki. Mam do was pytanie. Jeżeli bym chciał wywalić amortyzatory z tym utwardzaniem to na jakie powinienem zmienić ? Może ktoś podać dokładnie model i firmę amortyzatora ? Koszt sprężyn dwóch na przód do IDS+ to 990 zł. Za tyle można pokombinować ze zmianą tego systemu i tyle. Druga sprawa. Kto jest w stanie wyłączyć samą funkcję IDS w kompie Astry zostawiając funkcjonalność przycisku SPORT ? Kolejna sprawa to czy sprzedaż amortyzatorów od systemu IDS nie jest problematyczna ?
*edit
Panowie a może da się dobrać jakieś sprężyny nie z Aso pod ten IDS ? Tylko oryginały wchodzą w rachubę ? Może ktoś z was przerabiał już ten temat i doradzi coś ?
Potrzebuję waszej pomocy. Jak pisałem w innym temacie pękła mi sprężyna z przodu od amortyzatora. Mam IDS+ w swojej Asi. Sprawdzaliśmy zamiennik sprężyn i niestety jest za krótki. Mam do was pytanie. Jeżeli bym chciał wywalić amortyzatory z tym utwardzaniem to na jakie powinienem zmienić ? Może ktoś podać dokładnie model i firmę amortyzatora ? Koszt sprężyn dwóch na przód do IDS+ to 990 zł. Za tyle można pokombinować ze zmianą tego systemu i tyle. Druga sprawa. Kto jest w stanie wyłączyć samą funkcję IDS w kompie Astry zostawiając funkcjonalność przycisku SPORT ? Kolejna sprawa to czy sprzedaż amortyzatorów od systemu IDS nie jest problematyczna ?
*edit
Panowie a może da się dobrać jakieś sprężyny nie z Aso pod ten IDS ? Tylko oryginały wchodzą w rachubę ? Może ktoś z was przerabiał już ten temat i doradzi coś ?
- Mushasi
- Posty: 532
- Rejestracja: 16 kwie 2014, 12:40
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
Witam,
Potrzebuję pomocy. Nie mogąc znaleźć lepiej pasującego tematu piszę w tym by nie zaśmiecać forum.
Spocił mi się prawy tylny amortyzator, oczywiście IDS+. W związku z tym mam cztery pytania:
1. Czy amortyzatory IDS+ z funkcją Sport różnią się od takich bez funkcji Sport bo po numerze VIN podobno tak?
2. Jeżeli czymś się różnią to czy można stosować je zamiennie?
3. Macie jakieś namiary na nowe amortyzatory?
4. Ma ktoś może jakieś uszkodzone amortyzatory IDS+ na tył i chce tanio sprzedać lub pożyczyć na ewentualny czas regeneracji (w zamian oddam swoje po wymianie)?
Potrzebuję pomocy. Nie mogąc znaleźć lepiej pasującego tematu piszę w tym by nie zaśmiecać forum.
Spocił mi się prawy tylny amortyzator, oczywiście IDS+. W związku z tym mam cztery pytania:
1. Czy amortyzatory IDS+ z funkcją Sport różnią się od takich bez funkcji Sport bo po numerze VIN podobno tak?
2. Jeżeli czymś się różnią to czy można stosować je zamiennie?
3. Macie jakieś namiary na nowe amortyzatory?
4. Ma ktoś może jakieś uszkodzone amortyzatory IDS+ na tył i chce tanio sprzedać lub pożyczyć na ewentualny czas regeneracji (w zamian oddam swoje po wymianie)?