Tarcze i klocki hamulcowe do Astry H.

WujekSam02

Astro-maniak
Posty: 317
Rejestracja: 06 cze 2008, 23:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#41

Nieprzeczytany post autor: WujekSam02 »

jakie siedza heble w 1.9 cdti 120km dmyslam sie ze ATE tylko jakie chodzi mi o tarcze i klocki bo samemu wyjdzie taniej kopic bo przedmowca ma niezla roznice w cennie i pytank czy 1.9 150km ma jakies inne heble ??
WUEJEKSAM02
Megane Coupe Klub Polska Nr 112 :D
Astra Klub Polska :D
ASTRA GTC 1.9 :D

Usunięty użytkownik 3235

#42

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Chodzi Ci o rozmiar? Jak tak to z przodu masz 308mm. Przy zmianie tarcz możesz kupić ATE PowerDisc - są dodatkowo nacinane. Mam takie tylko że w Astrze F, kupiłem komplet tych tarcz razem z klockami za 400zł.
Na stronie ATE jest katalog elektroniczny, możesz sprawdzić jaki model będzie pasował do Twojego auta.

WujekSam02

Astro-maniak
Posty: 317
Rejestracja: 06 cze 2008, 23:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#43

Nieprzeczytany post autor: WujekSam02 »

analyzer64, dzieki bardzo :D
jestes zadwolony z nich czy cos lepszego bys poradzil ??
WUEJEKSAM02
Megane Coupe Klub Polska Nr 112 :D
Astra Klub Polska :D
ASTRA GTC 1.9 :D

Usunięty użytkownik 3235

#44

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

To zależy ile chciałbyś wydać na hamulce, bo są i komplety po 4000zł nawet.

Ja ze swoich jestem zadowolony bardzo, różnicę odczułem zaraz po założeniu całego zestawu, początkowo myślałem że hamulce będą słabe jak to zwykle bywa przy nowych klockach tarczach, ale miło się zaskoczyłem :D

Jeżeli będę wymieniał tarcze w AH to też zdecyduję się na zestaw ATE PowerDisc. Jak takie tarcze wyglądają możesz zobaczyć tutaj:

[External Link Removed for Guests]

Tak wyglądają u mnie w AF, w AH będą podobne tylko że większe o jakieś 7cm :mrgreen:


Z droższych/lepszych zestawów to według mnie zostaje tylko EBC, ale koszt kompletu przekroczy pewnie 1000zł :roll:

jabro

Astro-maniak
Posty: 452
Rejestracja: 15 sty 2008, 22:59
Imię: Jacek
Auto: Astra J GTC; Astra H
Silnik: 1,6LET; 1,7 DTH
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

#45

Nieprzeczytany post autor: jabro »

Jak niewazny jest wyglad to wystarcza zwykle ATE (wolniejsze zuzywanie klockow) :cry: i tasze o ok. 50 zl przy tarczach 280 mm

WujekSam02

Astro-maniak
Posty: 317
Rejestracja: 06 cze 2008, 23:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#46

Nieprzeczytany post autor: WujekSam02 »

analyzer64, dzieki za szczegolowe info raczej zostane przy ATE PowerDisc n chyba ze bedzie nadmiar gotowki by zalozyc Ebc ale nie sadze.
dzieki :D
WUEJEKSAM02
Megane Coupe Klub Polska Nr 112 :D
Astra Klub Polska :D
ASTRA GTC 1.9 :D

Usunięty użytkownik 3235

#47

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Jeżeli nie będziesz robił chipa to na Twoim miejscu kupiłbym sobie ATE PowerDisc, jeżeli rozważasz chipować silnik to warto rozejrzeć się za jakimś lepszym stuffem, chociażby klockami.

[External Link Removed for Guests]

WujekSam02

Astro-maniak
Posty: 317
Rejestracja: 06 cze 2008, 23:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#48

Nieprzeczytany post autor: WujekSam02 »

wirusek na lato dzieki za linka :D
WUEJEKSAM02
Megane Coupe Klub Polska Nr 112 :D
Astra Klub Polska :D
ASTRA GTC 1.9 :D

the_majkel

Astro-maniak
Posty: 262
Rejestracja: 11 lip 2008, 23:30
Imię: Karol
Auto: Astra III
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

#49

Nieprzeczytany post autor: the_majkel »

z tego co ja wiem to nie ma sensu kupować lepszych klocków. Bez zmiany
tarcz hamulcowych, efekt będzie nie współmierny z ceną klocków.

Usunięty użytkownik 5285

#50

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 5285 »

Piszę dla informacji jakby ktoś się zdecydował na wymianę klocków w AH we własnym zakresie. Otóż w sobotę wymieniłem klocki z przodu i próbowałem z tyłu. (hamulce tarczowe z przodu i z tyłu). Wymiana klocków z przodu zajęła mi około 1,5 godz. z czyszczeniem i konserwacją.
Natomiast z tyłu zaczął się problem. Okazało się że potrzebny jest przyrząd do wciśnięcia tłoczka z jednoczesnym jego obracaniem w prawo (zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara) I na tym moja praca się zakończyła. Żadne domowe pomysły wepchnięcia tłoczka nie dały rady. Dopiero pojechałem do mechanika który miał to "cacko" i wymienił kocki tylne w pół godziny. Zapłaciłem za wymianę 50zł (tył). :lol: Założyłem klocki na pudełku pisało TRW Lucas Koszt klocków przód 156 zł. tył 115 zł
Może komuś z kolegów się uda bo ja nic innego nie wymyśliłem. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ