Tarcze i klocki hamulcowe do Astry H.
-
- Posty: 840
- Rejestracja: 21 lut 2011, 15:37
- Imię: Marek
- Auto: Megane IV
- Silnik: 1.2T 130KM xD
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lbn
- Kontakt:
Tarcze i klocki hamulcowe do Astry H.
przod w 2.0T jest 308mm wentylowany, tył bodajże 168mm, taki sam wymiar jak w F miałem z przodu
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2017, 18:44 przez mag3333, łącznie zmieniany 1 raz.
autostory: Fiat CC (2006 - 2010) -> Aster F (2010 - 2014) -> [External Link Removed for Guests] -> Megane IV
zapraszam
zapraszam
- patryk_wey
- Posty: 461
- Rejestracja: 18 sie 2011, 20:29
- Imię: Patryk
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z18XE + LPG
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Jeśli nikt przed Tobą nie kombinował przy hamulcach.mag3333 pisze:QR_BBPOST przod w 2.0T jest 308mm wentylowany, tył bodajże 168mm, taki sam wymiar jak w F miałem z przodu
W Alfie 156 jak pojechałem kupić klocki po nr VIN to się zdziwiłem i dopiero po starych klockach doszliśmy z jakiego modelu miałem heble.
Moja Astra [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- widmo86
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 paź 2016, 15:26
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: z14xep
- Województwo: mazowieckie
Mam pytanie Panowie a raczej proszę o pomoc. A mianowicie posiadam astre h 1.4 xep 90km zrobiłem juz 20tys km i 3 razy po gieły mi się tarcze hamulcowe w tym okresie wymieniłem gumki od prowadnic pod prowadnicami oczyszczone wymienione tłoczki, odpowietrzony układ (nowy płyn hamulcowy), ale robi się taka pogoda jak dziś czyli około 20stopni i zaczyna drgać kierownica przy 120 dalej nie muszę już chyba nic więcej mówić. Wiele osób ma ten problem, ale zawsze się to urywa i nie wiadomo co dalej z tym. Powiem tak w kur..... mnie to już> tarcze ATE, a później tu już jakaś lipa choć na mayl-ach przejechałem najwięcej bo 11tys. a tak góra 4, 6 tys.km i dupa. Pomocy Panowie!!!! Co założyć lub co zmienić.
-
- Posty: 527
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 16:36
- Imię: Tadeusz
- Auto: Astra H Kombi Astra K kombi 1,6CDTI
- Silnik: Z1,9DTL 1,6CDTI
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Kartuzy
- Pomocny: 6 razy
- Kontakt:
Dziwne. Na ori tarczach zrobiłem 180k teraz wymieniłem na TRW mam 235k i wszystko działa jak należy. Może u kolegi coś nie halo z nogą?
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
No właśnie, może u kolegi zasada jazdy jest zero- jedynkowa a więc gaz-hamulec.
[External Link Removed for Guests]
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
Napisałeś że w krótkim okresie czasu trzy razy wymieniałeś tarcze bo się gięły, to trochę dziwne.
Jesteś pewien że tarcze były krzywe ?
Pokazywali to jakimś czujnikiem zegarowym ? : [External Link Removed for Guests]:
Czy tylko tak powiedzieli bo łatwiej wymienić na nową ?
Przyczyn może być parę np: nierówne ciśnienie w układzie hamulcowym, przestawiona zbieżność, źle wyważone koła, zużyte łożysko piasty itp.itd.
Jesteś pewien że tarcze były krzywe ?
Pokazywali to jakimś czujnikiem zegarowym ? : [External Link Removed for Guests]:
Czy tylko tak powiedzieli bo łatwiej wymienić na nową ?
Przyczyn może być parę np: nierówne ciśnienie w układzie hamulcowym, przestawiona zbieżność, źle wyważone koła, zużyte łożysko piasty itp.itd.
-
- Posty: 2406
- Rejestracja: 02 wrz 2008, 16:35
- Auto: Astra
- Województwo: Zagranica - Azja
Bez hamowania drga? To nie tarcze.....raczejwidmo86 pisze:QR_BBPOST Mam pytanie Panowie a raczej proszę o pomoc. A mianowicie posiadam astre h 1.4 xep 90km zrobiłem juz 20tys km i 3 razy po gieły mi się tarcze hamulcowe w tym okresie wymieniłem gumki od prowadnic pod prowadnicami oczyszczone wymienione tłoczki, odpowietrzony układ (nowy płyn hamulcowy), ale robi się taka pogoda jak dziś czyli około 20stopni i zaczyna drgać kierownica przy 120 dalej nie muszę już chyba nic więcej mówić. Wiele osób ma ten problem, ale zawsze się to urywa i nie wiadomo co dalej z tym. Powiem tak w kur..... mnie to już> tarcze ATE, a później tu już jakaś lipa choć na mayl-ach przejechałem najwięcej bo 11tys. a tak góra 4, 6 tys.km i dupa. Pomocy Panowie!!!! Co założyć lub co zmienić.
- widmo86
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 paź 2016, 15:26
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: z14xep
- Województwo: mazowieckie
prędkości w mieście najsczęściej to 80 a tak w trasie 120 do 140 i raczej nie jest to tak że jak hamuje to do czerwoności, dziwne jest to że całą zimę przejeździłem i było ok, jeszcze muszę wyważyć koła, co do zegara sama piasta oraz już założoną tarczą jest ok do 2 setek. mam podejrzenie co do tych ciśnień na układzie hamulcowym, i jeszcze zastanawiam się nad przewodem hamulcowym z prawej stron bo tam coś się dzieje, choć jak wciskam tłoczek leciutko wchodzi, a prowadnice nie stoją.
- Filippo
- Posty: 4
- Rejestracja: 07 maja 2017, 13:39
- Imię: Filip
- Auto: Astra H
- Silnik: X14XEP
- Województwo: wielkopolskie
Witam, niestety przeszukałem dość obszerny wątek dot. ww. tematu i nic nie znalazłem. Obecnie wykręciłem 56 kkm
asterką, od 10 kkm jest moja. Zauważyłem zużycie tarcz, więc dałem auto na przegląd. Okazało się że zarówno klocki i tarcze, przód/tył są do wymiany. Serwis zażyczył sobie 1337 zł za robociznę+części TRW. Wydaje mi się to dość dużo, więc sam zacząłem szukać części.
1. Niestety na stronie z której kupuje TRW ma na flegi posiadające 6 śrub, ale są na 5 tylko przeznaczone dla aut ze sportowym zawieszeniem. Czy coś się stanie gdy zamontuje te drugie do mojej astry 1.4 bez takiego zawieszenia?
2. Myślałem ewentualnie o Textar czy będą pasować;
- [External Link Removed for Guests] ... 92103.html
- [External Link Removed for Guests] ... 91903.html
- [External Link Removed for Guests] ... 83201.html
- [External Link Removed for Guests] ... 41703.html
Cena wyjdzie około 765 zł za części, robocizna w granicach 300 zł więc i tak prawie 400zł taniej. Niestety muszę trochę poskąpić gdyż moje OC to około 2500zł
asterką, od 10 kkm jest moja. Zauważyłem zużycie tarcz, więc dałem auto na przegląd. Okazało się że zarówno klocki i tarcze, przód/tył są do wymiany. Serwis zażyczył sobie 1337 zł za robociznę+części TRW. Wydaje mi się to dość dużo, więc sam zacząłem szukać części.
1. Niestety na stronie z której kupuje TRW ma na flegi posiadające 6 śrub, ale są na 5 tylko przeznaczone dla aut ze sportowym zawieszeniem. Czy coś się stanie gdy zamontuje te drugie do mojej astry 1.4 bez takiego zawieszenia?
2. Myślałem ewentualnie o Textar czy będą pasować;
- [External Link Removed for Guests] ... 92103.html
- [External Link Removed for Guests] ... 91903.html
- [External Link Removed for Guests] ... 83201.html
- [External Link Removed for Guests] ... 41703.html
Cena wyjdzie około 765 zł za części, robocizna w granicach 300 zł więc i tak prawie 400zł taniej. Niestety muszę trochę poskąpić gdyż moje OC to około 2500zł