stukanie z przodu

wozny83

Astro-maniak
Posty: 734
Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
Imię: Bartek
Auto: PASSAT B6 KOMBI
Silnik: 1,9 TDI
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Czeladź

Re: stukanie z przodu

#11

Nieprzeczytany post autor: wozny83 »

Koledzy wyczytałem na internecie że do astry z zawieszeniem IDS + powinien być łącznik metalowy taki wygięty jak na pokazanym rys.

[External Link Removed for Guests]

Uploaded with [External Link Removed for Guests]

Ja mam zamontowane u siebie inne proste plastikowe, i od paru dni strasznie coś mi stuka w lewym kole. Nie jest to metaliczny dźwięk ale taki dziwny. Jak myślicie czy może to być ten łącznik. Wszystko w zawieszeniu jest na sztywno amorki dobre bo sprawdzane, poduszki i łożyska amorków wymienione.

Powiedzcie mi dlaczego z zawieszeniem ids+ ma być taki wygięty a nie prosty i jak on ma być zamontowany a dokładniej czy to wygięcie ma iść bardziej od góry czyli do błotnika czy raczej do ziemi
Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 16:54 przez wozny83, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kobe24la

Astro-maniak
Posty: 798
Rejestracja: 14 sty 2011, 13:32
Imię: Marcin
Auto: Astra K
Silnik: 1.6 200KM
Rocznik: 2018
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Częstochowa

#12

Nieprzeczytany post autor: kobe24la »

Z tego co gdzieś czytałem, to te krzywe metalowe są do zawieszenia z IDS. Ja mam silnik 1.9 120KM, zwykłe zawieszenie i mam te proste plastikowe. U mnie jak były rozwalone łączniki, to tak właśnie coś się tłukło, szczególnie na wybojach i większych dziurach. U siebie łączniki wymieniałem na początku roku, i znowu ostatnio zauważyłem, że coś się tłucze na dużych wybojach :/ Na szczęście łącznik można samemu bez problemu wymienić, trzeba tylko koło zdemontować.

wozny83

Astro-maniak
Posty: 734
Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
Imię: Bartek
Auto: PASSAT B6 KOMBI
Silnik: 1,9 TDI
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Czeladź

#13

Nieprzeczytany post autor: wozny83 »

kobe24la pisze: U mnie jak były rozwalone łączniki, to tak właśnie coś się tłukło, szczególnie na wybojach i większych dziurach.
Dzięki kolego za pomoc jutro szukam łączników tych właśnie wygiętych bo mam zawieszenie z IDS+ tylko jedno mnie zastanawia czy to wygięcie ma iść od góry (nadkola) czy dołu (ziemi). Jak ktoś z was ma zawieszenie z ids-em i takie łączniki niech wstawi fotkę jak są one zamontowane

Awatar użytkownika
kobe24la

Astro-maniak
Posty: 798
Rejestracja: 14 sty 2011, 13:32
Imię: Marcin
Auto: Astra K
Silnik: 1.6 200KM
Rocznik: 2018
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Częstochowa

#14

Nieprzeczytany post autor: kobe24la »

Myślę, że można by podjechać do ASO, u nich na rysunku powinno być pokazane jak ma ten łącznik lecieć.

wozny83

Astro-maniak
Posty: 734
Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
Imię: Bartek
Auto: PASSAT B6 KOMBI
Silnik: 1,9 TDI
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Czeladź

#15

Nieprzeczytany post autor: wozny83 »

kobe24la pisze:Myślę, że można by podjechać do ASO, u nich na rysunku powinno być pokazane jak ma ten łącznik lecieć.
W jednym aso mówią że wygięcie idzie od góry w 2-gi że od dołu :roll: może ktoś wstawic fotę jak ma takie łączniki

Awatar użytkownika
kobe24la

Astro-maniak
Posty: 798
Rejestracja: 14 sty 2011, 13:32
Imię: Marcin
Auto: Astra K
Silnik: 1.6 200KM
Rocznik: 2018
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Częstochowa

#16

Nieprzeczytany post autor: kobe24la »

Ehh, nasze wspaniałe serwisy, tylko za usługę to potrafią skasować na europejskim poziomie, reszta syf.

wozny83

Astro-maniak
Posty: 734
Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
Imię: Bartek
Auto: PASSAT B6 KOMBI
Silnik: 1,9 TDI
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Czeladź

#17

Nieprzeczytany post autor: wozny83 »

kobe24la pisze:Ehh, nasze wspaniałe serwisy, tylko za usługę to potrafią skasować na europejskim poziomie, reszta syf.
Po wymontowaniu okazało się że łączniki wchodzą tylko w jedną stronę, ale co gorsza okazało się że amor został wylany. I teraz może nie w temat ale jakim amorkiem można zastąpić amora z ids

logan_x

Astro-maniak
Posty: 183
Rejestracja: 27 cze 2011, 18:23
Imię: Zbyszek
Auto: brak
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Wejherowo

#18

Nieprzeczytany post autor: logan_x »

Też mam ids i u mnie są plastikowe proste łączniki. Jestem 3 właścicielem więc pewnie któryś poprzedni wymienił.
Sprawdziłem w EPC dla zawieszenia ids powinien być wygięty, ale plastikowy prosty jak na razie też działa :D

Zamiast amortyzatora przeznaczonego dla zawieszenia ids chyba można użyć amortyzatora dla zawieszenia sportowego bez ids.
[External Link Removed for Guests]

wozny83

Astro-maniak
Posty: 734
Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
Imię: Bartek
Auto: PASSAT B6 KOMBI
Silnik: 1,9 TDI
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Czeladź

#19

Nieprzeczytany post autor: wozny83 »

logan_x pisze:Też mam ids i u mnie są plastikowe proste łączniki. Jestem 3 właścicielem więc pewnie któryś poprzedni wymienił.
Sprawdziłem w EPC dla zawieszenia ids powinien być wygięty, ale plastikowy prosty jak na razie też działa :D

Zamiast amortyzatora przeznaczonego dla zawieszenia ids chyba można użyć amortyzatora dla zawieszenia sportowego bez ids.
Jak masz te proste plastikowe łączniki to zobacz jak są przytarte albo będą od cilinderka amora. Ta bańka co jest przy amorku od utwardzania przy każdym skręcie opiera się na łączniku.

Może ktoś z was wie jakie amorki zwykłe można wsadzić zamiast amorków z IDS-em

zbigor

Astro-maniak
Posty: 1996
Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
Auto: Astra H
Silnik: Z19DT
Lokalizacja: Warszawa

#20

Nieprzeczytany post autor: zbigor »

karoldeicide pisze:załamanie. auto przeszło przegląd wczoraj bez problemu.miałem nadzieję że może na przeglądzie doszukają się usterki a tu dupa.nie wiem już co robić - ręce opadają. chyba się poddam. nie mam zamiaru wymieniać amortyzatorów dopóki na 100% nie upewnię się że to ich przyczyna .
Poczytaj tu [External Link Removed for Guests] a na 4 stronie tego wątku autor pisze ze pomogła wymiana amora sprawnego w 85%
pzdr
zbigor

ODPOWIEDZ