Tak tak stukanie u mnie to wylany jeden amor z ids+ nowe zwykłe już zamówine teraz tylko czekam na nie i szukam wszedzie jak wyłączyć utwardzenie ids aby nie wywalało mi blęda na descezbigor pisze:Poczytaj tu [External Link Removed for Guests] a na 4 stronie tego wątku autor pisze ze pomogła wymiana amora sprawnego w 85%karoldeicide pisze:załamanie. auto przeszło przegląd wczoraj bez problemu.miałem nadzieję że może na przeglądzie doszukają się usterki a tu dupa.nie wiem już co robić - ręce opadają. chyba się poddam. nie mam zamiaru wymieniać amortyzatorów dopóki na 100% nie upewnię się że to ich przyczyna .
stukanie z przodu
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
- Imię: Bartek
- Auto: PASSAT B6 KOMBI
- Silnik: 1,9 TDI
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czeladź
Re: stukanie z przodu
-
- Posty: 1996
- Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Lokalizacja: Warszawa
DJ_Tomcat z forum VKP chwalił sie że wylączył Techem IDS+ w Vectrze tak że wsio chadzało jak trza. Jego popytaj. Jak na mój gust to zapewne w którymś z modułów trzeba odhaczyć że zwykły zawias a nie IDS i może gdzieś jeszcze indeksy pozmieniać
pzdr
zbigor
zbigor
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 15 sty 2011, 23:09
- Imię: mic
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: 1.7 CDTi Z17DTH
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
a no wlasnie te kolega od zosi chyba potwierdzil moje przypuszczenia o tym amortyzatorze
hmm wiec... ja sie nastawiam na wymiane psychicznie narazie ;d
hmm wiec... ja sie nastawiam na wymiane psychicznie narazie ;d
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
- Imię: Bartek
- Auto: PASSAT B6 KOMBI
- Silnik: 1,9 TDI
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czeladź
Wielkie dzieki kolego za pomoc jak tylko wywalę amorki zaraz będe się bawił z wyłączeniem utwardzeniaanalyzer64 pisze:Tutaj macie co i gdzie wyłączyć:
[External Link Removed for Guests]
No i dziś sprawdzałem i lipa jest bo za pomocą OP-coma nie da się wył utwardzenia amortyzatorów.
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
- Imię: Bartek
- Auto: PASSAT B6 KOMBI
- Silnik: 1,9 TDI
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czeladź
Pisałem zapytanie mu ale koleś nic nie chce nic podpowiedzieć co i jak trzeba zrobić.zbigor pisze:DJ_Tomcat z forum VKP chwalił sie że wylączył Techem IDS+ w Vectrze tak że wsio chadzało jak trza. Jego popytaj. Jak na mój gust to zapewne w którymś z modułów trzeba odhaczyć że zwykły zawias a nie IDS i może gdzieś jeszcze indeksy pozmieniać
Tylko mi pisze, że jak chce to moge do niego podjechać (300 km mam). 3 razy go prosiłem a on ma moją prośbę głęboko w d..... masakra
Już nie wiem gdzie tego szukać
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 28 lut 2009, 17:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Witam.. a ja nawiązując do tematu głównego, też borykam się ze stukami w zawieszeniu, konkretnie lewa strona. Stuki występują na niewielkich nierównościach. W samochodzie wymieniłem już sworznie wahaczy, końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatorów, amortyzatory, łożyska kolumny McPersona, poduchy amortyzatora... i nadal stykanie. Czy jakiś pomysł? jedyne co tam można jeszcze wymienić do gumy przy uchwytach stabilizatora, ale czy to miałoby taki wpływ? a jak się ma uszkodzona poduszka mocowania skrzyni biegów? Będę wdzięczny za wskazówki
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
- Imię: Bartek
- Auto: PASSAT B6 KOMBI
- Silnik: 1,9 TDI
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czeladź
Amorki dziś wymieniłem na zwykłe nowe KYB i różnica jest niesamowita. Nastała cisza w samochodzie nic nie stuka nic nie puka jedyne co to świeci mi się kontrolka IDS+ i szukam teraz jakiejś pomocy jak to wyłączyć mam
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 27 cze 2011, 18:23
- Imię: Zbyszek
- Auto: brak
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Wejherowo
Jakie wstawiłeś amorki standardowe czy dla zawieszenia sportowego ?wozny83 pisze:Amorki dziś wymieniłem na zwykłe nowe KYB i różnica jest niesamowita. Nastała cisza w samochodzie nic nie stuka nic nie puka jedyne co to świeci mi się kontrolka IDS+ i szukam teraz jakiejś pomocy jak to wyłączyć mam
Mógłbyś podać numery katalogowe, może się komuś przydadzą.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
- Imię: Bartek
- Auto: PASSAT B6 KOMBI
- Silnik: 1,9 TDI
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czeladź
Wstawiłem zwykłe amorki KYB o numerach katalogowych:logan_x pisze:Jakie wstawiłeś amorki standardowe czy dla zawieszenia sportowego ?wozny83 pisze:Amorki dziś wymieniłem na zwykłe nowe KYB i różnica jest niesamowita. Nastała cisza w samochodzie nic nie stuka nic nie puka jedyne co to świeci mi się kontrolka IDS+ i szukam teraz jakiejś pomocy jak to wyłączyć mam
Mógłbyś podać numery katalogowe, może się komuś przydadzą.
prawy 339703
lewy 339702
i wszystko idealnie pasi nawet jestw nich miejsce na wtyczki.
W wolne miejsce jakie pozostało we wtyczkach do podłączenia amorków wsadzilem troche silikonu aby syf do środka nie leciał gdybym kiedyś miał zamiar wsadzić na nowo amorki z IDS-em.
Powiem tak nowe amorki KYB są chyba gazowe i jak dla mnie różnica w jeździe jest niesamowita zwłaszcza jeszcze z połączeniem ze spręzynami eibacha pro kit. No i wkońcu nic nie stuka nic nie puka nastała cisza
Ale potrzebna mi pomoc jak wyłączyć utwardzenie w samochodzie bo cały czas świeci mi kontrolka IDS+, próbowałem op-comem ale nie da rady, może ktoś z kolegów jest z mojej okolicy co ma techa i by mi to wyłączył. Mam opis jak to zrobić właśnie techem ale OP-COM niestety nie daje rady