nie zawsze tak jest.Mushasi pisze:Masa koła też będzie większa.
Sprężyny do zawieszenia IDS+ - Opel Astra H
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 sie 2011, 21:33
- Imię: bartek
- Auto: Astra TwinTop
- Silnik: Z20LEL
- Województwo: mazowieckie
Re: Sprężyny do zawieszenia IDS+ - Opel Astra H
- duzydamian
- Posty: 47
- Rejestracja: 28 paź 2014, 19:37
- Imię: Damian
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SH
- Kontakt:
Witam. Mam takie pytanie pasujące do tematu więc pytam tutaj zamiast zakładać nowy wątek.
Posiadam zawieszenie IDS+, nadwozie GTC rocznik 2007 modelowo 2008, pakiet OPC line 2 opony 205/55/R16i niestety auto bardzo mocno siedzi z przodu. Przeprowadziłem inspekcję sprężyn, które mam aktualnie zamontowane na aucie(wiem, że poprzedni właściciel wymieniał nie dawno sprężyny z tyłu, bo poprzednie pękły).
Sprężyny przód Eibach 116500701VA (z tego co się zorientowałem obniżenie o 30mm)
Wysokość 61,5-62 cm od podłoża do nadkola
Sprężyny tył FK Automotive FKS 371 HA (z tego co się zorientowałem obniżenie o 35mm/40mm, ale mnie bardziej to wygląda na 20mm)
Wysokość 65,5-66 cm od podłoża do nadkola
Dla porównania jakaś standardowa GTC spotkana na ulicy ma i z przodu i z tyłu 68cm.
Niestety przy aktualnym stanie auto jest bardzo mocno niepraktyczne. Przyciera albo przy wjeżdżaniu na muldę albo przy zjeżdżaniu. Dodatkowo nie wygląda to zbyt atrakcyjnie moim zdaniem. Mógłby się ktoś podzielić pomiarami jak to wygląda u was przy zdrowym koplecie -30mm na całym aucie. Muszę coś z tym zrobić zanim zniszczę sobie przedni zderzak. Generalnie chciałbym wyrównać przód z tyłem tylko nie mam pojęcia jakie teraz dobrać sprężyny na przód.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Posiadam zawieszenie IDS+, nadwozie GTC rocznik 2007 modelowo 2008, pakiet OPC line 2 opony 205/55/R16i niestety auto bardzo mocno siedzi z przodu. Przeprowadziłem inspekcję sprężyn, które mam aktualnie zamontowane na aucie(wiem, że poprzedni właściciel wymieniał nie dawno sprężyny z tyłu, bo poprzednie pękły).
Sprężyny przód Eibach 116500701VA (z tego co się zorientowałem obniżenie o 30mm)
Wysokość 61,5-62 cm od podłoża do nadkola
Sprężyny tył FK Automotive FKS 371 HA (z tego co się zorientowałem obniżenie o 35mm/40mm, ale mnie bardziej to wygląda na 20mm)
Wysokość 65,5-66 cm od podłoża do nadkola
Dla porównania jakaś standardowa GTC spotkana na ulicy ma i z przodu i z tyłu 68cm.
Niestety przy aktualnym stanie auto jest bardzo mocno niepraktyczne. Przyciera albo przy wjeżdżaniu na muldę albo przy zjeżdżaniu. Dodatkowo nie wygląda to zbyt atrakcyjnie moim zdaniem. Mógłby się ktoś podzielić pomiarami jak to wygląda u was przy zdrowym koplecie -30mm na całym aucie. Muszę coś z tym zrobić zanim zniszczę sobie przedni zderzak. Generalnie chciałbym wyrównać przód z tyłem tylko nie mam pojęcia jakie teraz dobrać sprężyny na przód.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Mój Zygzak McQueen
Jeżeli w którymś z moich postów nie wyświetlają się obrazki proszę o kontakt na PW to poprawię i uzupełnię.
Jeżeli w którymś z moich postów nie wyświetlają się obrazki proszę o kontakt na PW to poprawię i uzupełnię.
- Castro
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 kwie 2017, 8:44
- Imię: Sławek
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6
- Województwo: łódzkie
Szukam sprężyny przód prawa strona do Astry H z IDS+
Może ktoś wie coś?
Sławek
Może ktoś wie coś?
Sławek
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Castro, Sprężyny tak samo jak amortyzatory wymienia się parami a nie pojedynczo
[External Link Removed for Guests]
- Castro
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 kwie 2017, 8:44
- Imię: Sławek
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6
- Województwo: łódzkie
Oczywiście zdaje sobie z tego sprawę ale w tej chwili jest nie osiągalna u dystrybutorów części.
Czytałem o zamienniku firmy Lesjofors LS4063513 i zastanawiam się co zrobić?
Czytałem o zamienniku firmy Lesjofors LS4063513 i zastanawiam się co zrobić?
- Castro
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 kwie 2017, 8:44
- Imię: Sławek
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6
- Województwo: łódzkie
- MateuszKa
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 wrz 2017, 9:09
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H, 1.7 cdti
- Województwo: pomorskie
Witam,
Czy do zawieszenia IDS+ muszę kupić sprężyny obniżające? Co się stanie jak włożę sprężyny takie jak do normalnego zawieszenia? Powiedzmy, że nie zależy mi na sztywnym zawieszeniu, wolałbym większy komfort jazdy.
Pozdrawiam
Czy do zawieszenia IDS+ muszę kupić sprężyny obniżające? Co się stanie jak włożę sprężyny takie jak do normalnego zawieszenia? Powiedzmy, że nie zależy mi na sztywnym zawieszeniu, wolałbym większy komfort jazdy.
Pozdrawiam
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Sprężyny obniżające nie wpływają na komfort. To amortyzator decyduje o twardości na podstawie sygnałów z innych modułów.
Obniżone zawieszenie było w opcji i nie jest ściśle związane z IDS+.
Jakie włożysz sprężyny zależy od ciebie i budżetu.
Obniżone zawieszenie było w opcji i nie jest ściśle związane z IDS+.
Jakie włożysz sprężyny zależy od ciebie i budżetu.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.